איזו מתנה טובה ביותר לילדי הגן? ‏

גן ילדים הוא זמן שבו ילדים גדלים ומתפתחים, אז הגיוני לקנות להם מתנות שיהפכו את שנות הגן שלהם לכיף ומהנה ככל האפשר. מתנות קטנות אלה יכולות לכלול טובות צד, חטיפים, צעצועים ופריטי מלאכה, שאתה יכול להתאים את עצמך לשמו של הילד. מתנות אלו מעניקות לילדים גמול רב על כך שהם משיגים מטרות מסוימות או משלימים משימות מסוימות. בין אם ילדך נמצא בשלבים הראשונים של בית ־ הספר ובין אם רק בתחילת השנה הראשונה, חיוני שהם יהיו מוקפים בתמיכה ובעידוד מצד הוריהם ומטפליהם.

חוץ מהצעצועים והמשחקים הרגילים, יש הרבה מתנות חינוכיות וכיף לילדים בגן. למשל, משחקי לוח יכולים לעזור למשפחות לבלות זמן איכות ביחד. אך כשמדובר במשחקי לוח מחוננים, על ההורים להיות בטוחים שהם בוחרים אחד העומד בקנה אחד עם תחומי העניין של ילדיהם. בנוסף, סט מדע יכול לעזור לעורר השראה גאון המדע הקטן שלך וחידות הן כיף עבור אגרופים קטנים עצבניים.

ספרים וכתבי עת הם מתנה גדולה נוספת לילדים קטנים. ספר טוב יכול להאיר את דעתו של הילד ולעורר בו השראה לחקור את העולם. ילדים אוהבים לקרוא סיפורים, אז זה תמיד רעיון טוב לבחור משהו מסדרה גדולה של ספרים. חלק מהמועדפים על המשפחה הם הומר לילדים, סדרת הילדים הקלאסית וסדרת ”בית העץ הקסום”.

מתנות לילדי הגן נועדו להכין אותן לשלב החיים החדש שלהן. ככזה, הגיוני לבחור פריטים שיעזרו להם להיות עצמאיים ומצליחים ככל שהם מתבגרים. לדוגמה, דוכן ספרים, תיק בית ־ ספר ומילון הסברים הם מתנות מעשיות ושימושיות לילדי הגן. אתה אפילו יכול לתת להם אנציקלופדיה או מילון הסבר, אשר יהיה מזכרת גדולה ומתנה שימושית לשנים הבאות.

לילדים שנהנים לצייר ולכתוב, מחקים ריחניים הם נהדרים. הצעצועים האלה באים בניחוחות שונים ויכולים להעסיק את הידיים לפרקי זמן ארוכים. החלק הכי טוב הוא שהצעצועים האלה זולים יחסית. אם אתם מחפשים דרך כיפית לתגמל את העבודה הקשה והמסירות של הילד, אתם יכולים גם להעניק לו פרס. הפרסים האלה יכולים להיות פשוטים כמו סרט, או שהם יכולים להיות משוכללים כמו הילד עצמו. אפשר אפילו להתאים אישית את הסרטים עם נצנצים או מדבקות. עוד רעיון נהדר לילד בגן ילדים הוא אוסף של ספרים של Scholastic.

לילדים שאוהבים לאסוף אביזרים, קופסאות תכשיטים יכולות להיות מתנה נהדרת. קופסת תכשיטים פופולרית אחת היא קופסת תכשיטים תבלינים הולוגרפית, שיש בה שפע של מקום לאחסון תכשיטים יקרים. ילדים בעלי מגוון רחב של תחומי עניין יכולים גם להעריך מנוי חודשי לחוברת. כותרות פופולריות כוללות את ”ריינג 'ר ריק” ו ”נקודות בולטות לילדים”. אם ילדך הוא תולעת ספרים, מנוי לכתב עת פופולרי לילדים עשוי להיות בדיוק הדבר הדרוש כדי לשמור על האינטרסים שלהם בחיים.

שירותי מנוי הם גם דרך מצוינת להניע את היצירתיות של ילדך ולעודד את אהבתם לגאוגרפיה ולגילוי. שירותי מנוי כמו KiwiCo, Green Kid Crafts, ו-Little Pasports מציעים מנויים חודשיים עם חומרים שיעוררו את דמיונם ויעוררו את הצד היצירתי שלהם. חלק משירותי המנוי מציעים מדריך מתנה או מתנות חד פעמיות.

מצלמה חדשה היא גם מתנה גדולה. אפילו מצלמה דיגיטלית זולה תהיה מתנה מצוינת לילד שלך. מצלמות הילדים זולות יותר וימשכו זמן רב יותר ממקביליהם המבוגרים. פוסטרים ענקיים לצביעה הם מתנות כיף שמספקות שעות של כיף צביעה. הם גם דרך מצוינת לחלוק רגע מיוחד עם ילדך.

בין אם ילדך משתתף לראשונה בגן הילדים ובין אם הוא כבר לפני גיל ההתבגרות, מתנה צריכה לרצות את ילדך. ודא שזה משהו שהם באמת ישתמשו בחייו הבוגרים. מתנה של ילד צריכה להיות כזו שתעורר בהם השראה להיות הכי טובים שהם יכולים להיות. אם ילדך אמן, שקול לקנות עבורם ערכות דוגמנות.

אם ילדך אינו מרוצה, סבון פיסולי חמוד ואינטראקטיבי יהפוך את זמן האמבטיה ליותר מהנה. לילדים מבוגרים, צעצוע גדול הוא בריחה מהארגז, ששולח רמזים לפתור חידות. שימוש במשחק זה יעסיק את הילד ואף יאפשר לאחים להשתתף בעבודת צוות.