איך לבחור את אוכל החתולים הטוב ביותר לחתולים מבוגרים

אוכל לחתולים מבוגרים

אחד הצעדים הראשונים בהחלפת החתול שלך ממזון יבש לקופסאות שימורים הוא ללמוד להזריק-להאכיל את החבר החתול שלך. אתה יכול לעשות את זה על ידי שימוש במתקן מזרקים. זה לא תהליך מהיר ודורש סבלנות ועדינות. עם זאת, זה יאפשר לך להציג החתול שלך למרקם וטעם של מזון משומר. לשבת על הקרקע מול החתול שלך זו הדרך הטובה ביותר להאכיל אותו במזרק.

חפש מזון לחתולים המכיל לפחות 25% חלבון בעת בחירת אחד. חשוב לבדוק את תכולת החלבון ברשימות המרכיבים, אך חשוב גם לציין את סוג החלבון. יש וריאציות רבות בין סוגי בשר, אבל המרכיב העיקרי צריך להיות מקור לבשר. שאר המרכיבים צריכים להיות רשומים לפי סדר האחוזים, ולהיות באיכות נמוכה. המרכיב האחרון צריך להיות ירקות או פירות, לא תוצר לוואי של בעלי חיים.

מה כדאי לכם לדעת על אוכל לחתולים מבוגרים?

בשלב הבא, אתה צריך להעריך את תוכן השומן של מזון החתולים. אם המזון נמוך מדי בשומן, החתול עלול להיות בעל עודף משקל. תכוון למזון חתולים עם לפחות 25% שומן. זכור שחתולים הם טורפים מחויבים, ולכן הם דורשים כמות מסוימת של שומן. אם אתם מחפשים מזון לחתולים יבשים, חפשו את שם מקור השומן. מותגים רבים הם נמוכים בצריכת פחמימות לחתולים.

בנוסף לתוכן השומן, חשוב לשים לב לסדר המרכיבים. בשר צריך להיות המרכיב הראשון במזון חתולים. המרכיבים האחרים צריכים להיות רשומים לפי סדר האחוזים. זה מבטיח עיבוד מינימלי. אם יש פחות מארבעה מרכיבים, זה מצביע על כך שהמזון מיוצר בעיבוד מינימלי. ויטמינים, מינרלים ופחמימות הם המרכיבים העיקריים של רוב המזון היבש. הם אומנם אינם חיוניים לתזונה של חברך החתול, אך הם יכולים להועיל לבריאותם.

מזון לחתולים צריך להיות לא רק דל בשומן אלא גם גבוה בוויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. זה אמור להכיל לפחות 25% חלבון. זה גם צריך להיות ספציפי על סוג הבשר שהחתול אוכל. תעשיית המזון לחיות מחמד האוסטרלית אינה תומכת בהגדרות בשר. מקורות נפוצים לחלבון כוללים עוף, הודו, סלמון וטונה. טאורין עשיר בטאורין וחומרים מזינים חיוניים אחרים. חפשו מוצרים יבשים שמכילים סוגי בשרים כאלה אם אתם חושבים לקנות אחד לחבר החתול שלכם.

מזון לחיות מחמד שאין לו תוספת מלח או סוכר אינו בהכרח בריא. זה חייב להיות בריא ולא להכיל כימיקלים. מזון לחתולים לא אמור להכיל חומרים משמרים. היוצא מן הכלל היחיד הוא אם הוא מכיל דגים, שיש להימנע מהם. זה צריך להיות מזון יבש. בשני המקרים, המרכיבים צריכים להיות טבעיים ואורגניים. התווית אמורה לציין את כמות הבשר.

כשמדובר בתזונה, חתולים בכירים זקוקים למאכלים שונים מאלה המיועדים לחתולים בוגרים. אם החתול שלך מזדקן, צריך להאכיל אותו בחלבון גבוה עם פחות שומן. פרופיל הזנת החתולים הבכיר של AAFCO זהה לזה של חתולים בוגרים. נוסחה בריאה תכיל פחות נתרן ממקבילו הצעיר. זה צריך להיות גם ללא תבואה. אסור שהוא יכיל מרכיבים מלאכותיים.

מזון לחתולים המכיל גרגרים שלמים או אורז חום הוא לעתים קרובות בחירה טובה יותר לחיית המחמד שלך. בדרך כלל יהיה בו פחות מלח ממזון המכיל הרבה בשר. אומנם כדאי להימנע מקלוריות ריקות, אך תזונה גבוהה בוויטמינים ובמינרלים היא בחירה טובה יותר עבור חיית המחמד שלך. אין מזון שקול מבחינה תזונתית לחתולים, אז תקפידו לקרוא את התוויות ולבחור את זה שמתאים לחתול שלכם.

חשוב לבחור מזונות דלים בקלוריות וגבוהים בחלבון. דיאטה שהיא גבוהה בשומן היא גם טובה יותר לבריאות של החתול שלך. דיאטה דל קלוריות היא הבחירה הטובה ביותר עבור החתול שלך. דיאטת חלבונים גבוהה היא הטובה ביותר לחתול שלך. אתה צריך לשנות את האוכל אם החתול שלך הוא מאוד פעיל. אסור להאכיל חתולים בכירים במזון דל שומן.

לפרטים נוספים על אוכל לחתולים מבוגרים, לחצו כאן:

https://www.olamahay.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9D