איך להשתמש במכונות חתירה ביתיות כדי לשפר את רמת הכושר שלך

מכשירי חתירה

מכונות חתירה הן מכונות ביתיות המדמות את תנועת כלי השיט. הם משמשים בעיקר למטרות אימון ואימון. ניתן גם להשתמש בהם כארגומטר כדי למדוד כמה קשה על האדם לעבוד כדי להשיג את התוצאות הרצויות. מאמר זה יסביר כיצד פועלות מכשירי חתירה לבית וכיצד להשתמש בהן לשיפור רמת הכושר שלך. ‏ הנה כמה טיפים כדי לוודא שאתה מקבל הכי הרבה תועלת ממכונת החתירה שלך.

תן דעתך ליכולות הפיזיות שלך בבחירת מכונת חתירה. אם אתה לא משוטט מומחה, מד שימוש ביתי עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר. ניתן לקפל את המכונה ולשמור מחוץ לטווח הראייה כך שאף אחד לא ישים לב שאתה משתמש בו. זה לא חזק כמו הדגמים הגבוהים, וזה פחות יקר. פלוס, זה זז על פני הרצפה, אשר יכול להיות מעצבן לשכנים שלך. חיסרון נוסף הוא המידע המוגבל המוצג במוניטור הדיגיטלי. הצג הדיגיטלי רק יציג קצב שבץ וקלוריות נשרפו, אבל לא מרחק.

מכונת חתירה יכולה להיות רועשת ומגושמת. ודא המרחב שבו אתה מתכנן למקם את זה מתאים לו. עיצוב מכונת החתירה הביתית צריך להיות תואם למרחב שבו הוא יותקן. גם אם בבית שלך אין חדר כושר, מכשיר חתירה יכול להשתלב. זו דרך קלה להישאר עצבני. קל להשתמש בזה מתי שבא לך.

משוטט הממותג MH הוא אופציה נהדרת לחותרים טירון. מודל זה מצויד בקישוריות בלוטות 'ועמידות של 14 רמות. הוא גם מתקפל בדחיפות וניתן לאחסן אותו בין האימונים. ניתן לקפל ולאחסן אותו בקלות. ניתן לרכוש גם מכונת חתירה עם דוושות ללא החלקה וחזרה נוחה. יש מודלים עם מגוון אביזרים ותכונות.

ארגומטר, מכשיר פשוט, יכול להיות מקופל לאחסון. בשל השפעתו המינימלית, הוא בטוח לחותרים וספורטאים חדשים כאחד. המד הוא גם לא יקר בהשוואה למודלים יוקרתיים. אם אתם מחפשים מכונת חתירה ביתית זולה, הקפידו לקרוא ביקורות לקוחות ולברר אם היא מתאימה. ישנם מגוון מודלים שניתן להשתמש בהם גם למבוגרים וגם לילדים, וניתן להתאים את החותר למגוון מצבים פיזיים.

לפני שאתה קונה מכונת חתירה, שקול את סוג האימון שאתה מחפש. חשוב לזכור שהמכונה מגושמת, ולכן חשוב לבחור חדר בבית שבו היא תוקם. ניתן לרכוש מכונת חתירה ביתית שמתאימה לעיצוב הקיים שלך, גם אם אין בבית שלך אזור ייעודי להתעמלות. המכונה הזאת לא רק תשפר את הכושר שלך, אלא גם תהפוך את חייך ליותר מהנים.

טיפים נוספים שישפרו לכם את האימון:

יש לשקול את גודלה ועלותה של מכונת חתירה בעת רכישת מכונת חתירה. אם אתה מתכוון להשתמש בו בבית שלך, אתה צריך לשקול את המחיר של ארגומטר. זה גם צריך להיות קל משקל. בנוסף לעמידותו, ניתן להקים בביתך מד ארגומטר לנוחיות מרבית. עלותה הנמוכה הופכת אותה לבחירה מצוינת לבתים עם שטח מוגבל. קל להשתמש בארגומטר, אפילו למתחילים.

למרות שזה עולה כמו החותר פרופורם אבל הוא הרבה יותר ידידותי למשתמש, יש לו מסך מגע 10 אינץ 'והוא מצויד בהתנגדות אוויר. אתה יכול גם לחבר את מכשיר הבלוטות 'שלך למכונה שלך להאזין למוזיקה האהובה עליך. מכונת חתירה היא חיונית אם אתה רציני לגבי הכושר שלך. תצטרך את זה בבית שלך. תהיה לך בעיה להשתמש בו אם אין לך אחד.

מכונת חתירה יכולה לספק אימון מושלם לכל בני משפחתך. אין מגבלת גיל לשימוש במכונת חתירה, ואתה תוכל להשתמש בו במשך שנים רבות. אם אתם מחפשים דרך זולה להיכנס לכושר ולהישאר בכושר, מכונת חתירה איכותית היא חלק חיוני בשגרת הכושר שלכם. אמזון מוכרת מכונות חתירה חדשות, ואתה יכול לשכור אותן אם כבר יש לך אחת.