האםאני יכולה להשתמש ברפידות חזה בזמן שאני מניקה?

רפידות סיעוד מבוססות בד, ביבים הניתנים לשימוש חוזר שנלבשים נגד הפטמה של אם מניקה כדי לספוג חלב בין הארוחות. ניתן לרכוש אותם בחנויות מיוחדות, באינטרנט, או בבתי מרקחת. הסוג הנפוץ ביותר של חיתול הוא הפטמה המטפלת החד פעמית. את שניהם קל למצוא. הפטמות האחיות הטובות ביותר הן חד פעמיות והן זמינות במגוון סגנונות.

יתרונות השימוש ברפידות הנקה על פני שימוש בבדים הם רבים. הם מותאמים להתאים את השדיים ולמשוך חלב לשכבה האמצעית. הם גם לא גורמים לגירוי בעור. רפידות סיעוד הן יותר ידידותיות לסביבה מאלה בד. אפשר גם לרחוץ ולמחזר אותם. אפשר לשטוף אותם כי אפשר להשתמש בהם מחדש בפטמות. עם זאת, רפידות לא מתאימות לשימוש יומיומי.

רפידות השד הניתנות לשימוש חוזר הן דרך מצוינת להימנע מעור שד דביק ולא מפתה. הם בחירה מצוינת בשל צורת הכוס הייחודית שלהם, אוניית סיבים טבעיים ואיכות מצוינת. הם לא מכילים שום לנולין, שיכול להקטין את הספיגה של כרית סיעוד. פלסטיק מסוג PU יכול ללכוד לחות שעלולה לגרום לכיווץ וזיהומים אחרים. פטמות סיעודיות וניבים הן אפשרויות טובות יותר משום שניתן לשטוף אותן בקלות.

בהתאם לכמות החלב שהתינוק מפריש במהלך תהליך ההנקה, סוגים שונים של פטמות הניקות לשימוש חוזר עשויים מחומרים שונים ואינם עמידים למים. כמה רפידות מגיעות עם קרם פטמה שמונע דליפה והוא סופג מאוד. מוצרים אלה עטופים בנפרד לנוחיות שלך. הצורה והמרקם של עיטורי הפטמה של לנסינואה גורמים להם להיות מאוד דיסקרטיים ומרוכזים כך שיתאימו בצורה נינוחה מעל הפטמה.

הפטמות האחיות הללו מעוצבות כך שהן ניתנות לנשימה, מה שמפחית את הסיכוי לגירוי בעור. אפשר להשתמש בהם מחדש ולכבס אותם. ניתן לשטוף ולהשתמש בהם מחדש כל עוד התינוק מניק, שלא כמו פטמות חד פעמיות. התינוק נשמר יבש על ידי קרום הנשימה, המונע זיהומים שמרים וזיהומים אחרים. הפטמות האלה יכולות להפחית את הסיכון לפריחה של עור הפטמה ולעזור לשמור על איזון בריא.

פטמות הניתנות לשימוש חוזר הן אפשרות אחרת. ניתן למחזר כרית מסוג זה. קרם הפטמה של AVENT Nighting הוא אופציה פופולרית ומאושרת על ידי משתמשי מומסנט רבים. הפטמות של לנסינואה הן דרך נהדרת להניק בלי לדאוג לפטמות. המוצרים האלה גם ידידותיים לסביבה. הפטמות הניתנות לשימוש חוזר הן רכות יותר על הפטמה וימנעו גירוי.

הפטמות האחיות האלה עשויות מבד במבוק ויש להן גיבוי עמיד למים. הרפידות האלה סופר סופגות ויעזרו למנוע דליפות מביכות דרך בגדים. לחלופין, אתה יכול לבחור בסליל פטמה שניתן להשתמש בו, שימנע דליפות לא נוחות ומביכות דרך בגדים. פטמות הפטמה הן אופציה נהדרת לתינוק.

הפטמה הניתנת לשימוש חוזר היא אפשרות אחרת. פטמות שמישות ביבות עשויות ממשי או אצטט. זה יכול למנוע פיצוח הפטמות. תצטרך לרוקן ולנקות את פטמת הסיליקון. כדי לעשות זאת, תצטרכו לרכוש שניים עד שלושה זוגות של סיבי נאפל שניתן להשתמש בהם. זה מאוד פשוט לנקות את הפטמות לתינוק שלך.

סינר סיעודי יכול לשמש מסיבות רבות. זה ישמור על הבגדים שלך יבשים וימנע כתמים. הפטמה של התינוק שלך תחזיק מעמד יותר זמן. זה חיוני להניק כפי שהוא יכול לגרום לכאב או זיהום. פטמה תגן על חלב התינוק שלך מדליפה. פטמה-סינר היא בחירה מצוינת לפטמה.

אתה יכול לבחור פטמת כותנה-ביב אם אתה מעדיף חיתולים שמישים. גם את הרפידות האלה ניתן לנשום. סינר פטמה יגן על התחת של התינוק שלך מכל חלב דולף. וכמו בכל הפטמות, חשוב למצוא אחת שעובדת הכי טוב בשבילך ובשביל התינוק שלך. אתה לא צריך להחליף חיתולים בכל פעם שהתינוק שלך מטופל.

הפטמה היא בחירה מצוינת לסביבה. אפשר גם למחזר אותם. פטמה שניתן להשתמש בה תימשך זמן רב. פטמה-סינר הוא גם נהדר להניק. הם נוחים, היגייניים, ונמשכים זמן רב. זה גם יכול לחסוך לאישה הרבה כסף.

פרטים נוספים באתר: רפידות הנקה – tutys.co.il