וילונות עץ מוסיפים סטייל לחלל ביתך

וילונות עץ הם דרך נהדרת להוסיף סגנון לכל חדר בבית שלך. זו יכולה להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להביא תחושה ביתית יותר לחדר, מבלי להחליף את כיסוי החלון עצמו. הם באים בהרבה סגנונות וצבעים שונים שיתאימו לכל ערכת צבעים שאולי כבר יש לך במקום. זוהי דרך נהדרת עבור חדר לשנות את סגנונו תוך שמירה על הידיות ומושך בשלמות.

עץ מגיע בהרבה צבעים טבעיים שונים שיכול להתאים לעיצוב הבית שלך בצורה מושלמת. זה הופך את זה לאפשרות מושלמת לאנשים שמעצבים מחדש את בתיהם כדי לקבל מראה חדש שמתאים לעיצוב הנוכחי שלהם. אם אתה רוצה לדעת איך למדוד תריסי עץ לבית שלך, הנה מה שאתה צריך לדעת. זה יקל עליך למצוא את כיסוי החלון שיעזור לך להשיג את המראה שאתה רוצה.

למדוד את הרוחב והגבהים של החלונות שלך. אם אתה עובד על חדר קטן, תצטרך תריסי עץ קטנים יותר. אם החדר שלך הוא גדול מאוד, ייתכן שתרצה ללכת עם תריסי עץ אמיתיים במקום. ודא להשאיר מספיק מקום לכיסוי חלונות.

עכשיו אתה צריך למדוד עבור תריסי עץ. זה ייתן לך את המדידה הנכונה כדי שתוכל לקבל את הכמות הנכונה. אתה יכול לקנות וילונות מוכנים או שאתה יכול למדוד ולחתוך תריסי עץ משלך. זהו פרויקט גדול לשיפור הבית שישתלם לשנים הבאות.

בשלב הבא, למדוד את הרוחב והאורך של החלון. מדידות אלה יהיו נחוצות כאשר אתה מחליט על סוג של עיוורי עץ מזויפים שתשתמש בהם. אתה רוצה שהעץ המזויף שלך ייראה בדיוק כמו עץ, אבל אתה לא צריך לדאוג שיהיה קשה לנקות אותו. עץ מזויף מגיע במגוון רחב של סגנונות וצבעים כך שאתה יכול בקלות למצוא אחד שיעבוד טוב בבית שלך. תריסי העץ שלך חייבים להתאים לעיצוב שלך.

עכשיו למדוד לאורך של תריסי עץ. מדידה זו תידרש כדי להתאים את התריסים הוונציאנים שלך. זה חשוב כמו תריסי עץ ארוכים מדי יכסו חלונות. אם יש לך חלון קטן מדי, לא תוכל לראות בבירור את ביתך. למדוד את אורך החלון ואז למדוד את הרוחב כך שתוכל לקבל את תריסי העץ שלך כדי להתאים כראוי.

קח תמונה של חדר השינה שלך עם סרט המדידה שלך ועיפרון. ואז למדוד את החלונות. זה חשוב כאשר אתה קונה תריסי עץ ונציאני שלך תריסי עץ או סוגים אחרים של תריסי עץ. חשוב למדוד את החלון במדויק. אם תקנה עץ עיוור והוא ארוך מדי או קצר מדי, לא תהיה מרוצה מרכישתך וסביר להניח שלעולם לא תקנה שוב תריסי עץ.

מדידות חיוניות בעת קניית תריסי עץ חדשים, או כל סוג אחר של תריסי עץ. אין להשאיר את המידות האלה ליד המקרה. לפני שאתה קונה, למדוד הכל. כך לא תתאכזב כשתלך ותקנה את הוילונות הוונציאניים החדשים שלך או את הוילונות שלך.

אם תקנה תריסי עץ אמיתיים או תריסי עץ, תשים לב שהם יקרים יותר מסוגי תריסי העץ האחרים או טיפולי החלונות הזמינים. אבל אם תשוו את המחיר עם האיכות, תשמחו שהחלטתם לקנות תריסי עץ אמיתיים במקום מוצרים זולים יותר. אתה תאהב את המראה והעמידות של תריסי עץ אמיתיים במשך שנים רבות. אתה תחסוך כסף על עלויות החימום והקירור שלך, שיאפשרו לך לשמור יותר ממה שחסכת.

אחת הסיבות העיקריות שאנשים מחליטים לקנות תריסי עץ אמיתיים ותריסי עץ היא שהם נותנים לחדר מראה קלאסי יותר. אלה גם עמידים מאוד ויעזרו לחדר שלך להישאר חם בחורף וקריר בקיץ. אבל אם תבחר תריסי עץ ותריסי סלעים, תצטרך לשקול איך לנקות אותם. חשוב לטהר אותם באופן קבוע כדי לשמור עליהם במצב טוב.

אבל עץ אמיתי וילונות עץ יצטרכו להישטף מדי פעם. כדאי שתשקול להסיר שיער מחיית מחמד מווילונות אם יש לך חיות מחמד. זה יחסוך לך זמן ויקל עליך לנקות. וילונות עץ יימשכו שנים רבות, כך שתוכל להעביר אותם לילדים שלך. כדי לשפר את המראה של הבית שלך, זה רעיון טוב להשקיע בווילונות עץ אמיתיים.