כיצד לבחור מיטות לכלבים?

ישנם סוגים רבים של מיטות לכלבים הזמינים בשוק, ובחירת הגור הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל. המיטות הטובות ביותר לכלבים הן אלה באיכות גבוהה ומציעות נוחות ותמיכה לכלב שלך. בין אם הגור שלך סובל מכאבי פרקים או מתאושש מניתוח שעבר, יש מיטה למלא את צרכיו.

יש מיטות אורתופדיות, כלומר הן מספקות תמיכה נוספת למפרקים ולעצמות של הכלב שלך. הם יכולים גם לעזור להגן על המפרקים של הכלב שלך מנקודות לחץ כאשר הוא או היא ישנים. מיטות אורתופדיות עשויות בדרך כלל מקצף זיכרון, אם כי לא כל סוגי מיטות קצף הזיכרון הן אורתופדיות. חלקם מתוכננים להיות נוקשים יותר על פני השטח, בעוד אחרים מתוכננים להיות רכים יותר. מיטת כלבים מסוג זה היא אידיאלית עבור כלבים מבוגרים אשר עלולים להיות בסיכון לפתח בעיות משותפות.

העיצוב של מיטה לכלב שלך יכול להשתנות בהתאם לגילם ולהתרבות. לכלבים קטנים יותר, יש מיטות עם צדדים מורמים. אלה אידיאליים לרוכלים וקנים, אבל הם אולי לא מתאימים לכלבים גדולים. יש גם מיטות לכלבים גדולים שעוצבו עם עיצוב דמוי מערה לכלבים שמעדיפים מרחב שינה נוח ומרגיע.

רוב מיטות הכלבים עשויות מקצף עם מילוי פוליאסטר. לתמיכה נוספת, לקנות מיטת זיכרון-קצף אורתופדית. הם חזקים יותר ממיטות מלאות פוליאסטר, והם טובים יותר לכלבים קטנים מאשר לכלבים גדולים. חלק ממיטות הכלבים חסינות למים, מה שיכול למנוע דליפות בשלפוחית השתן אצל כלבים מבוגרים. בזמן שאתה בוחר מיטה לכלב שלך, זכור שמיטה צריכה להיות יציבה מספיק כדי לתמוך בעמוד השדרה של הכלב שלך ולמנוע ממנו לשקוע לרצפה.

לפני שאתה בוחר מיטת כלב, אתה צריך למדוד את גודל הגוף של הכלב שלך. למדוד מקצה האף לבסיס הזנב, ולהוסיף 6 עד 12 אינץ' עבור חדר רגליים נוסף. בנוסף לגודל המיטה, אתה צריך לשקול את האישיות של הכלב שלך כמו גם את האופן שבו הוא ישן.

כמו אצל בני אדם, כלבים ישנים הרבה. הגודל, הצורה והמבנה של מיטתם יכולים להשפיע במידה רבה על הנוחות הכללית שלהם. בנוסף לכך, יש כלבים בררנים הדורשים מיטה מורמת, ואילו אחרים חשים בנוח יותר עם כרית פשוטה. מיטת כלבים מספקת להם אזור שבו הם יכולים להתמתח ולשכב בשקט. מיטת כלבים גם תהפוך את אילוף הכלב שלך להרבה יותר קל.

יש כלבים שמעדיפים משטחים קרירים בזמן השינה. אתה צריך לבחור מיטה עם אלמנט קירור, כי הם מושלמים לכלבים שאוהבים להתכרבל באמצע. יתרה מזו, אם הכלב שלך חופר, בחר מיטה עם סופגנייה או עיצוב נועז. לדברי ינה קים, בעלים של שני אינוס שיבה, בחירת המיטה הנכונה לכלב שלך צריך להתמקד באישיותו וייחודו. מיטה שמתאימה לאישיות של כלב, יותר סביר שתהיה להיט.

מיטות כלבים משתנות במחיר ובחומר. למיטות בעלות מחיר גבוה יש בדרך כלל חומרים באיכות גבוהה והם עמידים יותר. עליך גם לקחת בחשבון כיצד הכלב שלך ישתמש במיטה, למשל, אם הכלב שלך אוהב ללעוס ולגרד את המיטה, אולי תרצה לרכוש מיטה חזקה ועמידה יותר. חלקם אפילו מגיעים עם כיסוי שניתן להסרה. זה מאפשר לך לשטוף אותו בקלות. בנוסף, מיטות כלבים רבות מגיעות עם גדלים וצבעים רבים, מה שהופך אותן למושלמות במגוון מצבים.

המיטות הטובות ביותר לכלבים מיוצרות מחומרים טבעיים. הם צריכים להיות עמידים לכתם, כך שאתה תמיד יכול לשטוף אותם. אתה צריך גם לבחור אלה שהם ללא צבע כדי להבטיח את בריאותה של חיית המחמד שלך. סוג זה של מצעים הוא גם טוב יותר לחיית המחמד שלך כי זה לא מכיל כימיקלים שיכולים להשפיע על הבריאות של חיית המחמד שלך. אתה יכול גם להוסיף תוספות למיטה של הכלב שלך בכל עונה, כמו שמיכה.

אם הכלב שלך סובל מדיספלזיה בירך, אתה צריך לשקול לקנות לו מיטת כלב אורתופדית. מיטות אלה נועדו לתת לחיית המחמד שלך את התמיכה הדרושה כדי למנוע כאב ואי נוחות. מיטות מסוימות עשויות משלושה סוגים שונים של קצף, המאפשר לכלב שלך לקבל תמיכה ונוחות מקסימלית. לחלק מהמיטות יש אפילו שכבות עליונות של כריות, מה שנותן לכלב שלך יותר נחמה.

שלא כמו מיטות אדם, גם מיטות כלבים ניתנות לשטיפה, מה שמקל עליהם לשמור על ניקיון. אבל אל תשכחו לחפש כאלה עם כיסויים עמידים וחומרי בסיס. למשל, ניילון ומיקרוסיבים הם בחירה טובה. ניתן גם לבחור מכסים שעשויים מבד עמיד למים, אשר יגן עליהם מפני כתמים וריח.

פרטים נוספים: https://raw-planet.dog/product-category/%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%93-%d7%a0%d7%9c%d7%95%d7%95%d7%94/%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9b%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%9d/