כיצד לקנות אופני כביש

אופני כביש

אם אתה לא יודע מה אתה רוצה, קניית אופנוע דרכים יכולה להיות קשה. ישנן אפשרויות רבות, לכן ייתכן שתצטרך לבחור את זו שמתאימה לסגנון הרכיבה ולתקציב שלך. הנה מדריך שיעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה. יש לנו גם טיפים שיעזרו לך לבחור את אופני הכביש הטובים ביותר בשוק. טיפים אלה יעזרו לך למצוא את האופניים האידיאליים לצרכים שלך.

שים לב שיש רכיבים רבים לאופני כביש לפני שאתה עושה את הרכישה שלך. ההיבט החשוב ביותר של רכיבים אלה הוא מערכת הגריעה. לרוב האופנועים יהיה מדרון קדמי ואחורי. למרות שהם נראים פשוטים, הם יכולים להיות מבלבלים למתחילים. ראשית, תצטרך להחליט איזה סוג של ג 'רינג אתה צריך. באופני כביש יש בדרך כלל אחד עד ארבעה הילוכים, בעוד באופני הרים יש שישה עד שמונה.

ישנם גורמים רבים שיש לשקול ברכישת אופני כביש. החשוב ביותר הוא סוג מערכת הגריעה. למרות שלאופני כביש יש סוגים רבים ושונים של גמישות, כמות ההילוכים היא קריטית לכל נסיעה. למרות שמספר ההילוכים יכול להיות העדפה אישית, לרוב אופני הכביש יהיו לפחות שתי טבעות שרשרת. גם עיצוב המסגרת חשוב. למרות שלאופני כביש רבים יש מערכת טבעות שרשרת, זה לא בהכרח הופך אותם לטובים ביותר.

טיפים לקניית אופני כביש:

נחמה היא הגורם החשוב ביותר. אופני כביש אמורים להכיל את צורת גופך. אם אתה גבוה, אופניים עם צינור עליון מספיק גדול יוכלו להגיע לברדס. אתה צריך גם לשקול את העמידות והחוזק של טבעות השרשרת. ואז, אתה יכול לבחור את הרכיבים שאתה הכי צריך. אופני הכביש הטובים ביותר צריכים להיות עמידים ומהימנים.

בחירת אופני כביש היא השקעה. הרכיבים חיוניים לחוויית הרכיבה. אופני כביש אמורים להיות מסוגלים להתמודד עם מגוון רחב של שטח. זה צריך להיות עמיד וקל לתחזוקה. זה אמור להיות מסוגל להתמודד עם מגוון רחב של מהירויות. אופני כביש עם שרשרת גדולה יותר צפוי להיות עמיד יותר מאשר אחד קטן. באופן דומה, לאופניים עם הילוך תחתון נמוך יהיה טווח הילוכים קטן יותר.

אופני כביש יכולים להיות עשויים מסיבי פחמן או פלדה. חשוב גם לשקול את משקלה של המסגרת. המסגרת של אופני כביש חייבת להיות חזקה ונוקשה. בנוסף למסגרת, היא צריכה להיות קלה ועמידה. זה גם צריך להיות נוח. אופני כביש זמינים כמעט מכל מותג גדול. זה גם חיוני לבחור גודל טוב לגוף שלך. אין לך צורך לקנות אופניים בגודל מסורתי.

בהתאם לצרכים שלך, אופני כביש יהיו שונים במערכות הגידור שלהם. מספר ההילוכים משתנה מאופניים לאופניים. לאופנוע כביש עם שתי טבעות שרשרת יהיו לפחות 10 הילוכים, ואופנוע כביש עם פחות משניים עדיף לרוכב מזדמן. בין אם אתה צריך יותר הילוכים או יותר, אופני כביש צריכים להיות מסוגלים להתמודד עם השטח שאתה רוכב בו. בבחירת אופניים, המסגרת צריכה להיות קלה ועמידה.

יש הרבה וריאציות באופני כביש. כדי להחליף הילוך, ניתן להשתמש בגלגלי השיניים הקדמיים והאחוריים. רוב אופני הכביש הם 1 איקס. המדרגות הקדמיות מחוברות למנופי הבלמים, ואילו המדרגות האחוריות מחוברות לשרשרת. אתה יכול לבחור בין שני סוגים של טבעות שרשרת על רוב אופני הכביש. באפשרותך גם להתאים אישית את המושב על ידי בחירת מושב נוח ועמיד. מלבד היותו נוח, לאופני כביש טובים צריך להיות גם הרבה הילוכים כדי שתוכל לרכוב בקיבולת המקסימלית שלך.

המסגרת היא חלק חשוב באופני כביש. זה חשוב לרכיבה חלקה, אבל גם מבטיח את עמידות האופניים. זהו גם גורם חשוב בקניית אופני כביש. הארכובה והקלטת הם החלקים הנפוצים ביותר באופניים. הם מחוברים למנופי הבלמים עם כבלים ומאפשרים לך להעביר הילוכים בקלות. שתי טבעות הן חובה כאשר קונים אופני כביש. זה יאפשר לך לראות את מספר ההילוכים שזמינים.

לחצו כאן למציאת אופני כביש למכירה