מהו שולחן מודולרי?

שולחן מודולרי הוא דרך נפלאה לארגן מרחב עבודה. טבלאות מודולריות הן רב-גוניות וניתן להתאימן אישית עם מגוון אפשרויות אחסון. הם גם יכולים לשקף את אישיותך. האתר ברחוב וודן כולל אוסף יפה של שולחנות מודולריים. ישנן אפשרויות רבות לצבעים ועיצובים כך שתוכל למצוא אחד שמתאים לסגנון ולצרכים שלך. ניתן לרכוש טבלה מודולרית במספר חלקים, כך שתוכל לבחור את הטוב ביותר עבור ביתך. מאמר זה ידון בסוגי שולחנות שונים העומדים לרשותנו. ‏

מורשת: הטבלה המודולרית זמינה בשלושה מודלים שונים. טבלאות ה-Big and Lite עשויות מלמין מותך תרמי, והן מסיימות עם קצה PVC תואם. כל שולחן הוא מותאם אישית לחלוטין ויכול להתאים יחידת חיבור כוח של הבחירה שלך. באפשרותך גם לבחור את הגימור והצבע התואמים לעיצוב שלך. זו אפשרות נהדרת לעסקים ולבתים כאחד.

לייט: הלייט הוא גרסה קלה של השולחן הגדול. זה אידיאלי לניידות. זה מגיע עם שלושה גבהים סטנדרטיים אבל גם ניתן להתאים למפרט שלך. רגליו הטלסקופיות ניתנות להתאמה, מה שהופך אותו בחירה מצוינת לכל הגדרה. קל לגשת לחיבורי הכוח – אתה יכול לבחור איזו יחידה מתאימה ביותר לדרישות החיבור שלך. טבלת הליט זמינה בגדלים שונים ויכולה לשמש למגוון פונקציות

מורשת: אוסף ועידות המורשת מציע מערכת שולחן מודולרית ייחודית לצרכים עסקיים. הרכיבים עשויים ממנת מלמין תרמית. הקצוות גמורים באמצעות PVC תואם של 3 מ "מ. סדרת ועידות Legacy היא האפשרות המועדפת ביותר עבור מרחב עבודה מודרני. בשונה מטבלאות אחרות, ניתן לשלב בקלות את רכיבי הטבלה המודולרית ולסדר גמישות מרבית. הוא מותאם אישית ויכול להתאים למגוון יחידות חיבור.

לייט: הלייט הוא גרסה קלה של השולחן הגדול. הוא קל משקל וקל להעברה. ניתן להשתמש בו עם כל הרהיטים, כיוון שיש לו שלושה גבהים סטנדרטיים. ניתן גם להתאים אישית את העיצוב שלו. ניתן לחלק את השולחן לשניים או שלושה שולחנות נפרדים. ניתן לכוון את כל הרכיבים. אתה גם מקבל מגוון אביזרים, כולל יחידת חיבור כוח. השולחן המודולרי שלך יכול לשמש בכל הגדרה.

לאוסף ועידת Legacy יש רכיבים מודולריים המשתלבים זה עם זה. השולחן הזה עשוי ממלמין למאנטה מותך תרמו ויש לו קצה PVC תואם. עיצוב שני החלקים שלו הוא רב-גוני ומותאם למגוון הגדרות. עיצוב שלושת החלקים שלו ניתן להתאמה אישית באופן מלא, ואתה יכול לחבר כל יחידת חיבור כוח של הבחירה שלך. הוא כולל גם מסגרת אלומיניום מצופה אבקה והוא ארוך טווח.

אוסף ועידת Legacy כולל רכיבים מודולריים שניתן לערבב ולהתאים. כל החלקים בנויים מלמין למינטה ויש להם קצוות PVC תואמים 3 מ "מ. ניתן להזיז את השולחן הזה ולהשתמש בו בהגדרות רבות. מסגרת האלומיניום מצופה אבקה ותימשך שנים רבות. צמרות שולחן טיק גם עמידות לטמפרטורות קיצוניות וניתן להניח אותן על שולחן.

הטבלה המודולרית תוכננה במקור על ידי גרגורי בסון והייתה מותאמת אישית על ידי החברה שלו. ניתן להשתמש ברכיבים המודולריים שלו עם כל חלק אחר באוסף. בטבלה הראשית יש שתי יחידות שמתחברות זו לזו, והשתיים האחרות חופשיות. ארבע היחידות מחוברות באמצעות כבל אתרנט אחד. שתי יחידות הפינה יכולות להיות מחוברות זו לזו לכוח. השולחן המודולרי של מרכז המורשת עשוי מקבוצת אגוזי מלך.

לטבלת מרכז המורשת מגלוסטר יש מסגרת אלומיניום מצופה אבקה וצמרת טיק. השולחן הזה מתאים רק ליחידה הפינתית הקטנה וליחידה המרכזית. מסגרת האלומיניום המצופה אבקה היא עמידה, ארוכת טווח, וניתן להתאימה אישית לכל סוג של סביבה. ראש הטיק פופולרי בקרב אנשי עסקים משום שהוא עמיד בפני טמפרטורות קיצוניות.

פרטים נוספים באתר: היפר משרד