מהם מזונות הכלבים הבריאים ביותר? ‏

אוכל לכלבים

לאכול את מזון הכלבים הנכון הוא הצעד הראשון כדי להבטיח שהכלב שלך יקבל את התזונה הנכונה. יש הרבה אפשרויות טובות זמינות. הנה הבסיס של מזון לכלבים. אל תדאג אם המינוח מבלבל! המדריך הזה יראה לכם איך לבחור את האוכל הנכון. הנה מה שאתה צריך לדעת. מאמר זה יעזור לך לבחור את האדם המתאים לחיית המחמד שלך. ‏

ארוחת עוף, שומן עוף וביצים הם מהמרכיבים החשובים ביותר בתזונה של כלב. מזונות אלה טובים לבריאות ולעיכול של הכלב שלך. מותגים רבים יכללו פרוביוטיקה או אנזימי עיכול במזונותיהם כדי להילחם במחלות. הכוס הממוצעת של מזון רטוב מכילה 418 קק "ל. ניתן לשמור את המזון במקרר לפרקי זמן ארוכים.

גורם חשוב נוסף שיש לחפש במזון לכלבים הוא רשימת המרכיבים. חשוב שתבטיח שהמזון לא מכיל סתימות. הימנע מחיטה ותירס. ודא שיש יחס גבוה של אורז במזון. חומרים משמרים מלאכותיים כמו BHA, BHT וחומרים משמרים אחרים עלולים גם הם להזיק לכלבים. בנוסף, אתם צריכים לבדוק אם מזון הכלבים שאתם קונים נקי מכל כימיקלים מזיקים, כמו אתוקסיקווין, חומר רעיל שיכול לגרום לסרטן.

יצרן מזון לכלבים מהימן יקל על קריאת רשימת המרכיבים. הוא צריך לכלול גם מידע על סוג הבשר ומקור הבשר. מזון טוב לכלבים אמור לכלול גם מוצרי לוואי אמיתיים. תמיד לוודא שהמקור של כל מוצרי לוואי מזוהה בבירור על התווית. יצרנים טובים יבטיחו שניתן יהיה לזהות בקלות את המרכיבים הללו. אתה לא יודע מה הכלב שלך אוכל אם זה לא. בנוסף לחלבון, חפש את רשימת המרכיבים. זה יעזור לך להבין מה יש באוכל של הכלב.

איפה ניתן למצוא מזון לכלבים?

אתה יכול למצוא מזון כלבים אורגני שמתאים לצרכים של הכלב שלך. תתקשר ליצרן כדי לקבל דגימה בחינם. שווה להסתכל על רשימת המרכיבים. אתה צריך גם לבדוק את רשימת המרכיבים לכל תוספים שעלולים להוות איום בריאותי. החדשות הטובות הן שמזון כלבים מסחרי אינו האפשרות היחידה. אם אתה מחפש את הבחירה הטובה ביותר עבור הכלב שלך, לקרוא את המרכיבים ולבחור את הנכון.

מזון כלבים טוב צריך להיות כל החומרים המזינים החיוניים. זה כולל חלבון, שומן וסיבים. זה חייב לעמוד בסטנדרטים לתזונה של AAFCO. זה צריך להיות גם עשוי ממרכיבים ברמה אנושית. אם אתם מאכילים את הכלב שלכם במזון כלבים מתוצרת מסחרית, אז הוא צריך להיות נקי מאנטיביוטיקה. בנוסף, אל לו להכיל חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים. כדאי גם לחפש תווית שאומרת שהמרכיבים אינם מהונדסים גנטית.

אל לרשימת המרכיבים של מזון לכלבים לכלול פילרים או דגנים. זה חשוב במיוחד אם לחיית המחמד שלך יש אלרגיות או הגבלות תזונתיות. אם היא מכילה ארוחת עופות, עדיף להימנע ממנה. עדיף להימנע מארוחת עופות אם אתה לא מבין מה זה. יש להימנע מהאחרון, מפני שיותר סביר שהוא יגרום לסרטן בכלבים מאשר בבשר. זה אומר שאתה צריך להימנע ממזון המכיל עוף או בקר.

יש הרבה מרכיבים שיכולים להיכנס למזון לכלבים. המרכיב החשוב ביותר במזון לכלבים הוא בשר. רוב מזון הכלבים המיוצר באופן מסחרי מיוצר עם בשר אמיתי או חלבון ביצה. כאשר בוחרים מזון כלבים מתוצרת מסחרית, צריך להיות לו בשר אמיתי כמרכיב עיקרי. אם הוא לא מכיל עוף או בקר, זו לא בחירה טובה. במקום זה צריכה להיות רמת חלבון גבוהה יותר ופחות שומן.

כלבים יכולים להפיק תועלת מירקות. הם גבוהים בסיבים, והם מקורות מעולים של ויטמינים ומינרלים. לדוגמה, תפוחי אדמה מתוקים מכילים בטא-קרוטן, תרכובת שיכולה לעזור להילחם בסרטן. כלבים יכולים גם להיות בריאים מפירות. חמוציות גבוהות בוויטמין C, מה שיכול למנוע דלקות בדרכי השתן. הם גם טובים לשיניים של כלבים. ודא שהכלב שלך אוכל הרבה פירות, ירקות ופירות וירקות אחרים.

לפרטים נוספים על אוכל לכלבים, לחצו כאן: https://haiotbalev.com/dogs/