מה היתרונות ברכישת צמחים ושתילים אונליין? ‏

כאשר קונים מפעלי משתלה באינטרנט, חשוב לדעת מה לחפש. ספק אמין יהיה לארוז את הצמחים בנפרד, אם בקופסה נפרדת או בכיס פלסטיק. כמה מוכרים באינטרנט מציעים תמונות של הצמחים כדי לעזור ללקוחות למצוא את אלה שהם רוצים. אף שהתמונות האלה יראו יפות, אי אפשר לראות איך הן יראו בגינה שלך עד שתקנה אותן.

משתלה אונליין אחד עם בחירות גדולות הוא טבע הילס. משתלה אונליין הזה מתמחה בטקסים, תוספות ושיחים. אפשר לסנן את המנחות שלהם לפי איזור, צבע פריחה, זמן פריחה ועוד. באתר יש גם עצות וטיפים מועילים לגידול צמחים. אתה יכול גם לקרוא את הבלוג שלהם כדי ללמוד יותר על טיפול בצמחים החדשים שלך.

לפני שקונים כל צמח באינטרנט, זה חשוב כדי לוודא שזה בעונה לאזור שלך. יש צמחים שדורשים אריזה מיוחדת ולא יכולים לשרוד בקופסה חשוכה. בדוק את זמני המשלוח ואת העלויות כדי לוודא שאתה מקבל את המפעל הנכון. זכור כי כמה משתלות ספינת השנה, בעוד אחרים ספינה רק באביב או בסתיו.

אפשרות נוספת היא לקנות צמחים בסיטונות. יש ספקים שמציעים הזמנות גדולות במחיר נמוך יותר, וזה נהדר לעסקים קטנים. אחרים עשויים לדרוש סדר מינימום גדול יותר. כך או כך, אתה יכול לקבל את הצמחים שלך במחיר נמוך יותר מאשר קמעונאי. על ידי מיקור ספקים מרובים, אתה יכול לוודא שאתה יכול למצוא את הסוג המדויק של צמחים שאתה צריך ולשמור אותם טרי.

חלק מהצמחים נחתכים לפני המשלוח, אבל זה טוב יותר לבריאותם. בנוסף לכך, הצמחים בדרך כלל מגיעים עם הוראות נטיעה שינחו אותך היכן לשתול אותם. הקפד לשתול אותם במקום מוגן ולהרחיק אותם מרוח גבוהה או שמש אפייה. עדיף גם להימנע מטמפרטורות קיצוניות.

עץ הנטיעה מציע מבחר מדהים של צמחים באיכות גבוהה. הם גם מציעים משלוח מהיר והגשמה. רוב ההזמנות נאספות ונשלחות תוך שעה. ג 'יימי, סטודנטית לקורס עיצוב הגן 4-Season שלך, שיתפה אותנו בתמונות של הצמחים שהיא קנתה מעץ הנטיעה.

האינטרנט הוא מקום נהדר למכירת צמחים. אתה יכול גם למכור אותם באופן מקומי. בכמה מטפחות וחממות מקומיות יש תוכניות סיטונאיות. תוכניות אלה הן דרך טובה למלאי המדפים שלך בלי צורך להשקיע הרבה זמן. רובם ידרשו קנייה מינימלית מסוימת, אז אתה צריך לבדוק עם החנות המקומית שלך כדי לראות מה זמין.