מוצרים חכמים לבית

מוצרי חכמים לבית

כיום, יותר אנשים עובדים מהבית ומבלים יותר זמן בבית מאשר אי פעם בעבר, וזה אומר כי הבתים שלנו הופכים חכמים יותר. מנורות מחוברות לאינטרנט אלחוטי ועד פעמוני וידאו ומצלמות אבטחה, הבתים שלנו הפכו ליעילים בהרבה ממה שהיו רק לפני מספר שנים. זה הוביל לזרם של מוצרים חכמים לבית, כולל רמקולים, פעמוני וידאו ומצלמות אבטחה. להלן כמה מהמכשירים החכמים הפופולריים ביותר.

האם מוצרים חכמים לבית שווים את זה?

אם אתה שוקל בית חכם, ייתכן שאתה שואל את עצמך, " האם מוצרים חכמים לבית שווים את זה?"הוספת טכנולוגיה כזו לביתך תגדיל את ערך הנכס שלך, אך אילו יתרונות אתה באמת מקבל? כמה מכשירים חכמים יכולים לחסוך לך כסף בעוד שאחרים פשוט נחמדים. ללא קשר לחשיבה שלך, מוצרים חכמים לבית יכולים לשפר את חייך בדרכים רבות. להלן רק כמה מן היתרונות של טכנולוגיה חכמה עבור הבית שלך.

אבטחה: מוצרים חכמים לבית רבים כוללים אמצעי אבטחה מובנים. חיבור הבית שלך לאינטרנט מגביר את הסיכון לתוכנות זדוניות או להאקרים לגשת למידע האישי שלך. קבלת מוצרים חכמים לבית שאינם משתמשים באינטרנט עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבור מי שמעריך אבטחה דיגיטלית. עם זאת, חלק מהמכשירים הללו מסוכנים סביב ילדים. כדי להבטיח בטיחות, אל תשיג אותם אם יש לך ילדים קטנים. במקום זאת, השקיעו במכשיר שאין בו הפעלה קולית או מתגי הפעלה/כיבוי קלים.

אבטחה: אם אתה מודאג מהפרות אבטחה, מכשיר חכם יכול להתריע בפניך על הבעיות לפני שהן מתרחשות. רבים מהמכשירים הללו יכולים גם להפחית את חשבונות האנרגיה של הבית שלך על ידי כיבוי מכשירים ואורות כאשר אין בהם צורך. בנוסף, הם יכולים לעזור לך להפחית את עלויות הביטוח שלך על ידי מניעת תיקונים והפסדים יקרים. ואם אתם מתכננים למכור את הבית שלכם, תוכלו להשתמש בבית חכם כדי למשוך קונים פוטנציאליים. עם זאת, מוצרים חכמים לבית יכולים להיות יקרים – הם יכולים לעלות לכם מאות דולרים ולדרוש דמי שירות חודשיים.

מהן דוגמאות למכשירים חכמים?

ישנן דוגמאות רבות ושונות למכשירים חכמים,החל מתרמוסטטים ועד פעמוני דלתות, וכלה במערכות אבטחה ומכשירים. מכשירים אלה יכולים לתקשר זה עם זה ולפעול באופן אינטראקטיבי או אוטונומי, או שניהם. למכשירים מסוימים פונקציות רבות ושונות והם מורכבים יותר מאחרים. הנה רק כמה דוגמאות:

לעוזר של גוגל יש ספריית מיומנויות מרשימה להפליא. בינה מלאכותית זו תוכל להתמודד עם מגוון משימות שונות, כמו שליטה באורות ושליטה בהגדרות האקלים. קן יש מבחר גדול של רמקולים, אשר עושים עבור דרך נוחה וזולה כדי להפוך את הבית שלך. אתה יכול גם לשלוט במצלמת האבטחה הביתית שלך מכל מקום באמצעות רמקול חכם או טכנולוגיית זיהוי קולי. גוגל ואמזון מייצרות גם מגוון מוצרים חכמים לבית אחרים.

דוגמה מצוינת נוספת היא צג אנרגיה חוש, שמתפקד כמו מחשב קטן. זה יכול לעזור לך לפקח על צריכת אנרגיה, כגון כמות החשמל הבית שלך משתמש עבור מכשירים ספציפיים. עם תחושה אנרגיה צג, אתה יכול לבצע התאמות כדי להפחית את צריכת אנרגיה ולחתוך חשבונות. זה עובד גם עם עוזרים חכמים, כך שתוכלו לבדוק אם הכל פועל ואילו מכשירים כבויים. עדיף שיהיה חשמלאי להתקין אותו, אבל זה שווה את העלות הנוספת.

האם מוצרים חכמים לבית יכולים להגן על הבית שלך?

ככל שמספר המכשירים המחוברים בשוק גדל, בעל בית עשוי להתעניין ביתרונות של מוצרים חכמים לבית להגנה על רכושם. עם זאת, מכשירים אלה מגיעים עם תג מחיר כבד. אנשים מסוימים עשויים להתפתות לבחור את המוצר הזול ביותר זמין, אבל זה מגיע עם סיכון נוסף. למרות ששמות המותג מתייחסים ברצינות לאבטחה, הם אינם חסינים מפני פריצה. להלן מספר טיפים לבחירת מוצרים חכמים לבית לביתכם.

ראשית, אל תתקין יותר מדי מכשירים חכמים בבת אחת. מכשירים חכמים נוטים לאחסן מידע בעל ערך, ושחקנים גרועים ככל הנראה ימקדו אותם אם ימצאו דרך קלה לביתכם. בעוד שחלק מהמכשירים החכמים מאובטחים יותר מאחרים, עליך להיות זהיר באחסון הנתונים האישיים שלך עליהם. אם כן, מומלץ להכפיל את אמצעי האבטחה שלך. עם זאת, אתה צריך גם לדעת כי מכשירים חכמים אינם מסוכנים בפני עצמם.

בעת בחירת מכשיר חכם, הקפד לקרוא את מדיניות הפרטיות של היצרן. למכשירים מסוימים עשויה להיות מדיניות פרטיות מדאיגה. הם עשויים לאסוף יותר מדי נתונים ולשתף אותם עם צדדים שלישיים. כמו כן, בדוק אם ליצרן יש היסטוריה של הפרות נתונים או טעויות שגויות בפרטיות. הקפד לקרוא את מדיניות הפרטיות של כל המכשירים שאתה שוקל לרכוש. אם יש לך חששות, עיין בביקורת או התייעץ עם איש מקצוע.

למציאת מכשירים חכמים לבית, לחצו כאן: https://smartlix.co.il/