צבעי מים לפנים

כאשר אתה מערבב צבעי מים לפנים, עליך להתחשב בשני גורמים: אטימות ומקור אור. בדרך זו, אתה יכול לערבב גווני עור שנראים מציאותיים ולגרום להם להימשך זמן רב יותר. כמו כן, ניתן להתנסות ביחס של צבעים שונים לגווני עור שונים. אם אתם רוצים ליישם מראה טבעי יותר, אתם יכולים להשתמש ביחס שונה של צבעי יסוד, ולערבב כמויות קטנות בכל פעם.

קודם כל, תוודא שאתה רוחץ את הפנים שלך אחרי שאתה מצייר. אתה רוצה לוודא שצבעי המים לא יכנסו לך לעיניים או לפה. לאחר מכן, אתה יכול קרם לחות הפנים שלך אם אתה רוצה. עם זאת, צבעי פנים נוטים לקחת לחות מהעור, כך לוודא שאתה לח לפני מיישם אותם. חשוב גם לשטוף את מברשות הצבע ביסודיות. זה מונע מהצבע להתערבב אחד עם השני.

שנית, השתמש בצבעים שהולכים עם שאר הציור. הימנע מצבעים בהירים ונועזים על הפנים אלא אם כן יש לך סיבה טובה להשתמש בהם לחלקים אחרים של הציור. בדרך כלל, גווני העור על הפנים צריכים להיות חיוורים יותר מהצבע בשאר הציור, למעט באזורי הצל.

בעת בחירת צבע בצבעי מים, הקפד לבחור את הצבע הטוב ביותר לצרכיך. רוב צבעי המים מסווגים כלא רעילים לילדים, אבל תיזהר איתם אם אתה מתכנן לצבוע את הפנים או הגוף. עדיף להימנע מאלה עשויים קדמיום או פיגמנטים רעילים אחרים.

קל לצייר גווני עור מציאותיים בצבעי מים אם עוקבים אחרי הטיפים האלה. ראשית, עליך לוודא שצלילי העור מדויקים. אתה צריך לנסות לזכור את האור בציור, כפי שהאור קובע עומק ומימד. בשלב הבא, אתה צריך לשחק עם האטימות של הצבעים. לדוגמה, צבע אדום מנטרל כחול וצהוב מוסיף אור לחומים.

אפשר גם לערבב צבעים אדומים וכחולים כדי ליצור צליל כהה יותר. הפיגמנטים האדומים והכחולים יגרמו לגוון העור להיראות כהה יותר, ותוכלו בהדרגה להוסיף עוד מהם. אתה יכול גם להתנסות עם צהוב אם אתה רוצה זוהר אפרסק. ברגע שיצרת תערובת טובה, אתה יכול להוסיף עוד צבעים עד שתשיג צבע עור טבעי.

ברגע שאתה מרוצה עם הצל שלך, אתה יכול להחיל צל. לשם כך, ניתן להשתמש בספוג או במברשת יבשה כדי להרים את הצבע שברצונך לצייר. כאשר הוא יבש, אתה יכול להסיר את העודף על ידי ניגוב כל צבע עודף. אפשר גם להשתמש במים כדי לערבב צבעים או ליצור גרדיאנט.

בעוד צבעי מים מדוללים במים הוא קל יותר מאשר טיטאן באף, זה לא ייתן לך את האפקטים העשירים, כדור הארץ שאתה יכול לקבל טיטאן באף. צבע מים מדולל במים הוא דרך מצוינת ליצור צבע עור מציאותי יותר. בערבוב צבעים, תן דעתך למשלים הקרובים – צבעים כמו תפוז וסגול מתמזגים היטב עם מים.