רוצים להפיק אירוע שכולם ידברו עליו?

יש מעט מאוד דברים יותר מספקים מהפקת אירוע שכולם ידברו עליו. בין אם אתם מארחים גיוס תרומות או עורכים ערב יום הולדת גדול, ישנם שלבים רבים המעורבים ביצירת משהו בלתי נשכח. בפוסט זה נדון כיצד להפיק אירוע שכולם ידברו עליו . הפרטים הם אלו שהופכים אירוע לבלתי נשכח, והפרטים הם אלו שגורמים לאירוע שלכם לבלוט מהקהל.

אלו קונספטים נחשבים לטובים ביותר?

כשאתם מתכננים את המפגש הגדול הבא שלכם, חשבו על כל הדברים הקטנים שיכולים לשפר את זה – ואז עשו אותם! לדוגמא: אם אתם מתכננים מסיבת ארוחת ערב, קנו פרחים מראש ושימו אותם באגרטלים ברחבי הבית שלכם כדי שהם יהיו שם כשהאורחים מגיעים (זה יותר קל מלנסות למצוא זמן במהלך ארוחת הערב).

אם אתה עורך מסיבת יום הולדת למישהו שאוהב מוזיקה או מדבר על פוליטיקה, מצא פלייליסט מקוון שתואם את תחומי העניין שלו – אתה יכול אפילו להוסיף כמה שירים שביקשו במיוחד על ידו, אם אפשר. אם מישהו בא עם ילדים בגרור אבל אין מספיק צעצועים בסביבה? תביא קצת איתך בעצמך! זה יחסוך מכולם את הצורך לחפש בטירוף ברגע האחרון ובמקביל לוודא שלכולם יהיה משהו מהנה בזמן ההשבתה בין פעילויות (ואולי אפילו לעודד את הילדים שלא הוזמנו).

אתה לא צריך לעשות הכל בעצמך, וזה בסדר אם אתה לא יכול לעשות הכל בעצמך. תהיו מצוידים הרבה יותר להתמודד עם המשימה העומדת בפניכם אם תקיפו את עצמכם באנשים שיש להם ניסיון בהפקת אירועים או מוכנים לתת יד כשאתם זקוקים לה ביותר. חשוב גם לזכור שלא משנה כמה עבודה מושקעת בהכנה לאירוע, תמיד יהיה משהו אחר שזקוק לתשומת לב ביום של – ואולי גם אחריו! אז אל תרגיש רע אם מישהו יציע את עזרתו; הם עשויים פשוט להציל את שפיותך בכך!

איך מתכננים את האירוע?

אנחנו אוהבים לדבר על מה שאנחנו עושים הכי טוב: לעזור ללקוחות ליצור חוויות בלתי נשכחות באמצעות אירועים מרגשים! אנחנו תמיד שמחים כשמישהו מושיט יד ושואל אותנו איך הם יכולים לשפר את המפגש או החגיגה הבאים שלהם על ידי שילוב של כמה אלמנטים חדשים בתוכניות שלהם; זה נותן לנו הזדמנות לא רק לחלוק את המומחיות שלנו, אלא גם ללמוד יותר על מה שמייחד כל אדם, כך שנוכל לעצב חבילות מותאמות אישית הנותנות מענה ספציפי לצרכיו של כל לקוח."

קל להיקשר לרעיון שלך ולהרגיש שאנשים תוקפים אותך כשהם אומרים עליו משהו שלילי. אבל זה בכלל לא מה שקורה – הם רק נותנים את דעתם על משהו שעדיין לא קרה! זה לא אומר שהם שונאים אותך או חושבים פחות על העבודה שלך; זה רק אומר שהם רוצים משהו שונה ממה שהוצג בהצעה. זה חשוב לא רק לשפיות שלך אלא גם להצלחת אירועים עתידיים אם נוכל ללמוד איך לא לקחת דברים אישיים ככל האפשר כשעובדים עם אחרים על פרויקטים כמו זה (או כל אחר).

באיזה קונספט כדאי לבחור?

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שהאירוע שלכם יצליח היא לבצע את המחקר ולתכנן זמן רב מראש. אם אתה רוצה שאנשים ידברו על זה חודשים אחרי, אז אתה צריך לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה. אתה יכול להתחיל בהסתכלות על מה שעבד בעבר: האם אירועים קודמים היו מוצלחים? מה הם עשו נכון? איך יכולת לשפר אותם? אם היו כשלים או בעיות כלשהן באירועים כמו שלך, שקול למה הדברים האלה קרו כדי שהם לא יקרו שוב. כדאי גם להסתכל על אירועים אחרים שהצליחו – אלה עשויים להיות דומים באופיים (למשל, פסטיבלי מוזיקה) או שונים לחלוטין (למשל, כנסים). ייתכן שתמצא השראה מהדוגמאות הללו אם לא יותר.

גם עם כל הכישורים הדרושים להפקת אירוע שכולם ידברו עליו, זה לוקח זמן, סבלנות ונכונות לבקש עזרה. אל תפחד לבקש עצות או משוב מאנשים שעשו את מה שאתה מנסה לעשות בעבר. אולי הם לא יוכלו לתת לך טיפים ספציפיים על הדרך הטובה ביותר להשיג משהו, אבל הם יכולים לספר לך מה עבד להם טוב במצבים דומים ולעזור להצביע על מלכודות פוטנציאליות לאורך הדרך.

לפרטים נוספים : https://upe.co.il/%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%98/