איזה מגרסת נייר כדאי לרכוש?

כשאתה מחפש מגרסה, חשוב למצוא אחת שמתאימה לתקציב ולצרכים שלך. תצטרך משהו שיכול להתמודד עם יותר מכמה סדינים בכל פעם. מודל יוקרתי הוא השקעה טובה, אבל יחידה נמוכה היא גם בחירה טובה. מכונות אלה מציעות הרבה מאותם מאפיינים כמו מודלים יוקרתיים. דגם בעלות נמוכה יכול להתמודד עם עד שישה גיליונות בכל פעם ויכול לעבד עד 36 גיליונות בדקה. מאפיינים נוספים כוללים אזהרה לחימום יתר וחלון גדול על הפח כדי להקל על ריקון המגרסה.

רוב החשבונות וההצהרות הולכים ללא ניירת בימים אלה, אבל אם אתה עובד מהבית או מפעיל עסק קטן, ייתכן שתגלה שאתה צריך לגרוס מסמכים חשובים בבית. חשוב לבחור מודל שיכול להתמודד עם נפח הנייר שאתה רוצה לגרוס. אחרת, אתה עלול בסופו של דבר לדחות את המשימה לחלוטין, מבזבז כסף וזמן שהיה יכול לשמש במקום אחר.

מגרסה באיכות גבוהה תספק לך את השילוב הטוב ביותר של נוחות, קיבולת גיליון, ומחיר. מגרסה עם תכונות אלה תחתוך נייר לחתיכות קטנות מאוד שיהיה קשה לפושע לשחזר. יש לו גם תכונה אוטומטית הפוכה שמבטיחה שהחומר ייצא מתא הגריסה ללא ריבות. זה הופך את המגרסה ליותר אמינה ועמידה.

מגזרי נייר יוקרתיים יכולים לעבד עד 20 גיליונות בכל פעם. כמה מודלים מוגבלים לעיבוד בין אחד לגליונות 10 בכל פעם. הקיבולת רשומה בדרך כלל במפרט המוצר. המהירות שבה מגרסת נייר חותכת נייר תלויה בחדות הלהב והמנוע. מותגים מכובדים משתמשים במנועים בעלי ביצועים גבוהים שיכולים לחתוך נייר במהירות.

מגרסת נייר בסיסית תגרוס עד שישה עמודים, בעוד מכונה בגודל בינוני תגרוס 30 עמודים או יותר. ניתן גם למצוא מגזרים גדולים יותר שיכולים להתמודד עם 150 עמודים. רוב הדוגמניות האלה מגיעות עם אחריות של שנה. לגריסה קלה בבית, הדגם הבסיסי בסדר. אבל אם אתה צריך לגרוס מסמכים רגישים, תרצה להשקיע בגריסה גבוהה יותר.

כדי להוציא את המירב מגרסה שלך, לוודא לחפש אחד עם מתג בטיחות תרמית. מתג הבטיחות התרמית עוזר למנוע מגרסה להתחמם יתר על המידה. אם זה נעשה חם מדי, זה יעבור למצב הפוך כדי להימנע מנזק למנוע. המנוע צריך גם זמן קירור למטה.

הגודל של מגרסה צריך להיות תלוי בצרכים שלך ובאיזו תדירות אתה גורס. מודלים קומפקטיים הם אידיאליים לבתים קטנים כי הם מתאימים מתחת לשולחנות. עם זאת, הם אולי לא גדולים מספיק כדי לגרוס סדין A4 גדול. עבור משרדים גדולים יותר, אתה יכול לרכוש מכונה גדולה יותר שמציעה יותר תכונות. עם זאת, עליך להיות מודע לכך שמכונות גדולות יותר עשויות להיות כבדות יותר וידרשו יותר מקום מאשר מכונה קטנה יותר.

מלבד להיות שימושי לשימוש ביתי, מגרסת נייר יכולה לעזור להגן עליך מפני הונאת זהות. גניבת זהות היא בעיה חמורה בימינו, ומסמכים שהושלכו עלולים ליפול לידיים הלא נכונות. מגרסה טובה יכולה להתמודד בקלות עם המשימות הגדולות ביותר ותעזור לשמור על הזהות שלך בטוחה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: מגרסות מומלצות "mm-shops"