איך לבחור את האופניים הראשונים שלך

חנות אופניים

אם אתה רוכב אופניים מתחיל שמחפש לקנות אופניים במחיר סביר, כדאי שתבקר בחנויות אופניים מרובות לפני שתרכוש את הרכישה הסופית שלך. זה יכול להיות קשה לקנות באינטרנט כי זה ידרוש ממך להחזיר אותו אם הוא לא נוח או טוב כמו שאתה רוצה. לבקר בחנות אופניים אישית זו אפשרות טובה יותר לשוחח עם השותף ולשאול שאלות. חנויות אופניים רבות מציעות שירותים כגון כיוונון חופשי והתאמות, וחלקן אף מקבלות סיוע בשידור חי בצ 'אט.

לחנויות אופניים יש דגמים עסקיים שונים. לחנויות שירות פרימיום יש מוניטין נהדר בהצעת ייעוץ מומחה ומשלוח מהיר. הם גם מציעים משלוח חינם ומדיניות החזרה ללא טרחה. לחנויות מוזלות יש הנחות טובות, למרות שיש כאלה שלא מנצחים את סופרסטורס בגלל המחירים שלהם. למרות המחירים הנמוכים שלהם, כמה מפוקפקים מציעים שירות לקוחות מעולה. ואז יש את החנויות הנפרדות. הם מציעים שירות מעולה ומחירים נמוכים.

מתנת חג זה רעיון נהדר הוא קונה אופניים חדשים? אף ־ על ־ פי שלא תוכל להשיג עסקה טובה יותר אם תקנה אותה בספטמבר, תוכל לעתים קרובות למצוא איש מכירות ברוח החג ולעזור לך להשיג סכום נכבד. אם אתם קונים אופניים לחג המולד, לא תוכלו להשיג עסקה טובה יותר מאשר בספטמבר, אז תצטרכו לקנות אותה באוקטובר או נובמבר. אתה יכול גם לנהל משא ומתן אביזרים ושירותים אחרים אם יש לך צורך.

אופניים הם מתנות פופולריות ועלולות להיות יקרות, לכן כדאי שתשקול לקנות אופניים מראש. אתה יכול לקנות אופניים מראש כדי להימנע מהעומס בחג. זה לא סביר שתמצאו עסקה טובה יותר בספטמבר, אבל אתם יכולים למצוא איש מכירות שישמח לעזור לכם או לחפש באינטרנט עסקאות. אם המודל שאתה רוצה נמצא במלאי, אתה יכול להזמין אותו באינטרנט ולשלוח אותו ישר לדלת הכניסה שלך.

אופניים יקרים, ואופניים איכותיים עשויים לעלות פחות מ-200 דולר. אולם אופניים יוקרתיים עשויים לעלות למעלה משלושה עד ארבעת אלפים דולר. יש הרבה נקודות מחיר לבחירה. עונת החגים היא הזמן הטוב ביותר לקנות אופניים חדשים. המחירים של אופניים יכולים להיות גבוהים יותר ממה שהיית מצפה למודל דומה. כאשר אתה קונה אופניים, אל תשכח להשוות בין חנויות שונות כדי לראות מה ניתן למכור.

הזמן הטוב ביותר לרכוש אופניים חדשים הוא בסתיו. חנויות האופניים להוטות להתחיל את עונת מכירת האופניים הבאה. זה הזמן להתמקח. אתה צריך לנהל משא ומתן על המחיר כשקונים אופניים בחנות אופניים. איש המכירות עשוי להיות במצב חופשה ולהיות פתוח למשא ומתן. אתה יכול לנהל משא ומתן על הורדת מחירים אם הם מוכרים אופניים שלא נמצאים במלאי באינטרנט.

כאשר שוק האופניים ממשיך לגדול, זה רעיון טוב לנצל מכירות שיחסכו לכם כסף. בדרך כלל, חנויות אופניים ימכרו אופניים במחיר של 20 עד 40% פחות ממחירים קמעונאיים מלאים. כדאי להשוות מחירים כדי לקבוע את המחיר הטוב ביותר. לבקר בחנות אופניים מקומית כדי להשוות מחירים. אתה יכול גם לבדוק באינטרנט כדי למצוא קמעונאי אם אתה מחפש אופניים חדשים לגמרי.

מתי עדיף לקנות אופניים?

במהלך הסתיו, חנויות אופניים נוטות להיות מחסור באופניים ויציע את המחירים הטובים ביותר בתקופה זו של השנה. חשוב שתשווה מחירים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר, כי הביקוש גבוה. חשוב גם להעריך את איכות האופניים ואת מחירם. אם אתה לא מרוצה מהאופנוע, שקול לקנות אחד משומש. זה ייתן לך שקט נפשי בידיעה שהאופניים שלך יימשכו שנים רבות.

כאשר אתה קונה אופניים, חשוב לקבוע כמה אתה יכול להרשות לעצמך. האופניים שעולים יותר יהיו נוחים יותר, כך לוודא לעשות המחקר שלך לפני שאתה קונה. בנוסף למחיר, אתה צריך גם לשקול את סוג הרכיבה שתעשה. אם אתה תהיה רכיבה על אופניים במשך זמן רב, זה רעיון טוב לבדוק את הגודל של הגוף שלך.

למידע נוסף על חנויות אופניים, לחצו כאן: https://www.selabike.co.il/