אילו אביזרי אופניים עליי לרכוש?

ישנם סוגים רבים של אביזרי אופניים. חלקם מהנים וחלקם פונקציונליים. האביזרים שאתה בוחר צריכים להתאים לסגנון האופניים, ולא צריך לעכב את הנוחות שלך. אין צורך להוציא הון על משאבה חדשה, אבל זה יהיה שימושי אם אי פעם תזדקק לנקב. כמו כן, לשמור על משאבה וצינור רזרבי קרוב למקרי חירום. אתה לא צריך להשתמש בהם כל יום, אבל זה טוב שהם בהישג יד.

אביזרי אופניים יכולים להיות פשוטים כמו תיקים בסגנון תרמיל גב, כיסים מרוכזים וסלים נוחים. אלה עם כיסים ורצועות מקלים על נשיאת מחשב נייד או החלפת בגדים. הם גם מקלים על העברת מצרכים או חיות מחמד. חלקם אפילו יכולים להיות נעולים למסגרת האופניים. לאלו שאוהבים לצאת למחנאות, יש שקי אוכף לאופניים שיכולים להחזיק את כל הציוד שלך ולהכפיל כפגוש כדי להגן על האופניים שלך מבוץ.

יש מספר חבילות מים וריבוי כלים שאפשר לרכוש לאופניים. כשקונים חבילת שתייה, אל תפחדו לקנות אחת שקצת יותר גדולה ממה שאתם מצפים. את לא רוצה שייגמרו לך המים באמצע נסיעה. אם אתה מחפש לקנות מחזיק בקבוק מים, לוודא לקבל אחד עם פתח רחב לגישה נוחה.

אביזר חיוני נוסף לרכיבה על אופניים הוא מנורה. אלה הם חשובים מאוד במהלך הלילה או כאשר אתה רוכב בלילה. לא רק שהם חשובים כדי להגן עליך, הם גם גורמים לך להיראות יותר. המנורה תאיר את המסלול שלך בזמן שאתה רוכב, וזה גם שימושי בחושך. אתה גם צריך זנב אם אתה רוכב בלילה. למרבה המזל, יש פנסים אחוריים נטענים ופנסים קדמיים זמינים.

תיק הרכיבה הטוב ביותר הוא אחד שיכול להחזיק את כל הדברים שאתה צריך בזמן רכיבה. אתה אפילו יכול להשתמש בזה כמחזיק אופניים! עם מגוון כיסים שונים, תוכל לשאת טלפון סלולרי, ארנק, ושאר דברים חיוניים מבלי לדאוג לאבד אותם. לעולם לא ייגמר לך המקום בשק מחזור. שקית אופניים היא האביזר המושלם לנוסע בדרכים.

אביזר חשוב נוסף לרוכבי אופניים הוא קסדת אופניים. הקסדה הנכונה תגן על הראש שלך, אבל ההתאמה הנכונה יכולה להיות מסובכת. אתה יכול לקנות קסדות פנאי זולות לרוכבים מזדמנים. עם זאת, אתה יכול לקנות קסדות יקרות יותר לרוכבי אופניים רציניים. אם אתה רוצה קסדה איכותית שהיא עמידה ומציעה אוורור, אתה צריך לשקול לקנות קסדת אופני כביש. קסדת אופניים צריכה להיות מותאמת לגודל הראש שלך. קסדות אופניים שלא מתאימות נכון יכולות להיות מסוכנות ולגרום לתאונות.

פעמוני אופניים: פעמוני אופניים נחוצים לרכיבה בטוחה, אך מדינות רבות דורשות מרוכבי אופניים פעמון אופניים יכול להזהיר הולכי רגל ורוכבי אופניים אחרים של הנוכחות שלך. פעמון גבוה משמיע קול ברור ורועש. פעמון טוב יהיה עמיד וימשך שנים רבות. יש פעמונים שמגיעים עם סוללות. חלקם אפילו מצוידים באורות לד. רכישת פעמון אופניים לבטיחות חשובה אם אתה מתכנן לרכב ברחובות עמוסים.

ערכות כלי אופניים חיוניות לרוכבי אופניים. ריבוי כלים באיכות גבוהה יכול להיות מאוד שימושי כאשר אתה צריך תיקון מהיר לאופניים שלך. חלק מהכלים האלה מגיעים עם תיק נסיעות, שיכול להקל עליהם לאחסן ולהשתמש בו. ארגז כלים מצויד היטב יכול לעזור לך להימנע מהטרדות והעלויות של תיקון האופניים שלך. אביזר זה יהפוך את הנסיעה שלך למהנה יותר. ואל תשכח את הדברים החיוניים!

מחשבי אופניים שימושיים למעקב אחר מרחק, מהירות ומרחק. מודלים בסגנון GPS מציעים יכולות מיפוי ויכולים אפילו ללמוד על ציוני דרך לידך. למחשב אופניים טוב יהיה מסך צבעוני ועיצוב עמיד למים. משקפי רכיבה על אופניים חיוניים לרוכבי אופניים, המגנים על עיניך מפני קרניים מזיקות וחפצים מעופפים. גם להם צריכים להיות חיי סוללה ארוכים. בנוסף למחשב אופניים, כדאי שתקנה גם משקפי רכיבה על אופניים מטעמי בטיחות.

פרטים נוספים: tlvforbikes.co.il/