איפה למצוא אוכל טוב לחתולים

אוכל לחתולים

זכור לבחור מזון לחתולים מאוזן ושלם. המוצר אינו צריך להכיל מעגלים של בעלי חיים, תוצרי לוואי או סוכרים נוספים. למרות שחתולים הם טורפים אתה עדיין יכול להוסיף ירקות לתזונה שלהם. החתול שלך יכול לאכול עוף ודגים מדי יום אם הוא מבושל היטב ובחתיכות קטנות. עליך לוודא שהמזון אינו מכיל תוספת סוכר.

החתול שלך צריך לאכול מזון עשיר בחומרים מזינים, כמו גם מזון גבוה בשומנים ופחמימות. שומנים חיוניים לעיכול נכון של ויטמינים, מינרלים, ולבריאות העור והמעיל של החתול שלך. חתול בוגר טיפוסי צריך לאכול בערך 5g שומן ליום. להגביל פחמימות לפחות כי 2% של התזונה היומית של החתול שלך. אתה יכול להכין את האוכל של החתול שלך בבית.

כמו אצל בני אדם, חלק מהירקות רעילים לחתולים. בצל ושום הם מקור נפוץ לבעיות במערכת העיכול ועלולים לפגוע בתאי דם אדומים. אז אל תשכחו לאכול את האוכל הזה. ענבים, צימוקים, תפוחים ופירות אחרים עלולים גם הם להזיק לחברך החתול. פירות אלה עלולים לגרום לבעיות במערכת העיכול ולהוביל לרדידות. אם אתה מתקשה לבחור בין פירות אלה, לערבב אותם עם יוגורט דל שומן פשוט.

למרות שחתולים יכולים לאכול כמויות קטנות של ירקות, עדיף להימנע מלתת להם ירקות לא מבושלים. חופן גזרים, מבושלים ולא מבושלים, אינם מזיקים לחתול שלך. אך הקפד לא לתת לחתול שלך יותר מדי ממזונות אלה, שכן הוא עלול לגרום לבעיות עיכול ולגרום לסכנת חנק. בנוסף לירקות, אתה יכול להאכיל את החתול שלך באורז לבן ודלעת. מזונות אלה הם בעלי סיבים גבוהים ומזינים ויכולים לעזור לחתול שלך להיפטר מכדורי שיער. שיבולת שועל, שמכילה ברזל וחלבון, היא בחירה טובה לתזונה של החתול שלך. ותרד יש תכולת שומן גבוהה והוא אשם אבן שתן ידוע.

מה מומלץ לזכור לפני שקונים אוכל לחתול שלכם?

בזמן שאתה תמצא שדג הוא בדרך כלל בטוח לחתול שלך, עדיף לבשל אותו. הימנע מדגים משומרים וחזיר. הם מלאים בנתרן וכימיקלים רעילים אחרים. דגים צריכים לפצות על לפחות 10% מהאוכל שלך. בשר חזיר זה בסדר לחתולים, אבל רק בכמויות קטנות. בשר חזיר אינו מרכיב טבעי בטבע, ולכן יש ליהנות ממנו רק כמזון.

מזון רטוב לחתולים יכול להיות דרך נהדרת להוסיף מגוון לתזונה של החתול. יצרנים רבים מציעים מזון חתולים טעים ומזין. אתה יכול לבחור את האחד שמתאים הכי טוב לצרכים של החתול שלך. אתה יכול לערבב שימורים ויבשים כדי להפוך את החתול שלך למגוון ארוחות. אפשר גם לרכוש מזון לחתולים באינטרנט או בחנויות לחיות מחמד.

אתה צריך גם להסתכל על התווית על האוכל שאתה מאכיל את החתול שלך. יש לציין בבירור שבשר הוא המרכיב העיקרי. למרות שבשר הוא חלק חיוני דיאטה של חתול זה לא מספיק כדי להיות המרכיב היחיד. אם רשימת המרכיבים מכילה את המילה ”בשר”, אזי המזון אינו מתאים. אם המוצר מכיל מוצרי בשר, הוא לא מתאים לחתול שלך.

בננות עשירות באשלגן וסיבים. עם זאת, יש לתת להם כמות מוגבלת של סוכר. באופן דומה, אגסים הם עוד מזון בריא לחתול שלך. אגסים עשירים בוויטמינים ובסיבים תזונתיים, אך יש לתת אותם רק בכמויות קטנות. אם אתה רוצה להאכיל את החתול שלך דיאטה מבוססת בשר, אתה צריך להימנע מזרעי אגס. זרעי האגסים רעילים לחתולים. אתה לא רוצה שהחתול שלך יהיה חולה.

בעת בחירת מזון לחתול שלך, לשקול את המרכיבים. עדיף לבחור אוכל עם מרכיבים שלמים ומאוזנים. אתה יכול לבחור מזון יבש או שילוב של מזון יבש ומתוק. זה תלוי בך. עדיף לרכוש מותגים באיכות גבוהה. מותגים זולים יותר לא יהיו מזינים כמו אלה עם מרכיבים באיכות גבוהה. אתה יכול גם לספק מזון חתולים מזין ומתאים.

למידע נוסף, הקליקו: https://www.forpet.co.il/product-category/%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%97%d7%aa%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d/