בגדי תינוקות – איזה סוג בגדים מתאים לתינוק? ‏

בגדי תינוקות יכולים להיות מוגדרים כבגדים המתאימים לתינוקות, ללא קשר למגדר, וכוללים בגדים לבנים ולבנות כאחד. הוא מקודד מאפיינים חברתיים רבים, כגון מגדר ומוצא אתני. שלא כמו בגדים למבוגרים, בגדי תינוקות הם במידה רבה תוצר של קפיטליזם צרכני, לכן חשוב לזכור את הגורמים האלה. מה זה בגדי תינוקות? מה זה בגדי תינוקות? למה זה חשוב? בואו נסתכל על הנושא. קרא כדי לגלות את היתרונות הרבים של בגדי תינוקות.

לתינוק קיץ, אולי כדאי לך לשקול מקבל כיסוי חמוד. הסוודר עם הרוכסן והכובע ישמור על התינוק שלך רגוע בימים החמים ביותר של השנה. לחורף, אולי תרצה לקנות מעיל צמר וסוודר צמר גפן. כפתורים יכולים להיות טרחה. הבגדים של הילד שלך צריכים להרגיש רכים ונוחים. ולמרות שזה נראה כמו הרבה בגדים, חשוב כמה אתה יכול לכבס לפני שתוסיף עוד שכבות.

חתיכה בסיסית של בגדי תינוקות היא האונזי. חולצה זו מאפשרת לתינוק שלך לנוע בחופשיות. זה נוח לתינוק שלך ללבוש וניתן לשכבות בהתאם למזג האוויר. יש סגנונות וצבעים שונים, אבל האונזי הוא הרב-גוני מכולם. דלקת צוואר וי של ברט היא אפשרות נהדרת אם אתה מחפש בגדי קיץ. אתה יכול לבחור ממגוון של דפוסים אבל פסים או חרק אורגני יראה נהדר על הילדה הקטנה שלך.

שכבות הן רעיון טוב לחורף. אתה יכול גם לקבל צווארון גולף לילדה הקטנה שלך. אלה הם גדולים לשכבות וניתן ללבוש כמו תינוק גדל לפעוט. אתה צריך לקנות לפחות 2-4 מידות כדי להבטיח שהילדה הקטנה שלך תוכל להשתלב בהם ככל שהיא תגדל. אתה צריך גם להשקיע בכמה זוגות נעליים וזוג קרדיגנים לתינוק שלך.

את צריכה לקנות בגדי תינוקות נוחים ורכים. הימנע מלקנות בגדים יקרים וחזקים יותר. זה יכול להיות קשה להסרה. הם לא יתאימו ליותר מכמה שבועות. הם לא יתאימו, ואתה תצטרך לבלות זמן נוסף רוחץ אותם. הימנע מלבוש ללא שרוולים בששת החודשים הראשונים. נחמת ילדך היא הגורם החשוב ביותר לכל בגד שתבחר.

יש גדלים רבים שאתה יכול לקנות לבגדי התינוק שלך. אין זה נדיר שהורה חדש אינו יודע את משקל לידתו של ילדו. עדיף לקנות יותר מגודל אחד. וזכרו, אותו הדבר לגבי הבד ששימש לבגדים. לדוגמה, ביגוד לתינוקות צריכים להיות עשויים מכותנה. גם כותנה אורגנית חשובה. שימוש בבדים אורגניים משמעו פחות כימיקלים מזיקים לסביבה.

יש עוד גורמים רבים שצריך לשקול. רוב הבגדים סטנדרטיים בגודלם. תינוקות רבים הם בין הגדלים. לכן, עדיף לבחור בגדי תינוקות שנוחים וקלים ללבוש ולהוריד. את והתינוק שלך צריכים להרגיש בנוח כשאת בוחרת בגדים.

במונחים של בדים, בגדי תינוקות צריכים להיות נוחים לילד שלך. אם אתם מחפשים את התלבושת הראשונה של התינוק, תרצו לבחור בגד גוף עשוי כותנה. זה לא יגרה את העור אז עדיף שתשקיע בבגדים עמידים ואיכותיים. יתר על כן, אתה רוצה לשקול העונה של התינוק בעת רכישת בגדים. יש ילדים המעדיפים בגדי אביב וקיץ במהלך החודשים הקרים יותר.

בנוסף לבגדים נוחים, עליך גם לבחור ציוד לתינוקות שניתן לנשום. הטמפרטורה של התינוק יכולה להשתנות במהירות ולכן חשוב לתכנן מראש. אתה יכול, למשל, להשתמש בז 'קט עמיד למים אם הוא קר. אתה צריך גם לשקול את גודל החיתולים שלך. אלה הם הבגדים הטובים ביותר כדי לשמור על הילד שלך חם בחורף. אתה יכול גם לקנות תחתונים תרמיים לתינוק שלך אם אין לך את הכסף.