בחירת כיור קטן לשטיפת ידיים

כיור יד הוא חייב להיות בכל חדר אמבטיה. זו דרך טובה להגן על עצמך ועל העובדים שלך מפני חיידקים. חלק מתחנות שטיפת הידיים מתקדמות יותר מאחרות. הם עדיין זקוקים לברז מים, אבל הם זולים יותר ומציעים יותר תכונות. ליחידות אלה יש לא רק אגן, אלא גם התזה צדדית למניעת דליפת מים. תחנת שטיפת ידיים היא גם הכרחית לבריאות ובטיחות של העובדים והאורחים שלך.

ישנן אפשרויות רבות לשטיפת ידיים ניידת כיורים. השכיח ביותר הוא כיור שטיפת ידיים, היושב על המעמד. סוג זה של כיור ניתן להרכיב על קיר. זה מאפשר לך לעלות על הכיור על קיר ללא צורך במעמד או לעמוד. זה גם נוח למי שיש מקום מוגבל. כיורים ניידים לשטיפת ידיים זמינים גם הם וניתן לקחת אתכם לכל מקום שאליו תלכו.

עליך לשקול היכן תניח את כיור שטיפת הידיים שלך בעת בחירת כיור שטיפת ידיים. אם אתה לא משתמש בו במשך זמן רב, לשקול רכישת כיור שטיפת יד נייד. כיורים אלה זמינים בגדלים רבים וניתן למצוא אותם כמעט בכל מקום. בחר גודל שיתאים למרחב הפנוי שלך. הבא, בחר צבע שיתאים לעיצוב בביתך. אתה תאהב את הכיור!

כיור קטן הוא בחירה מצוינת לשירותים שלך. אתה יכול לקנות כיור שמורכב על הקיר, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג למעמד או לעמוד. כיורים אלה יכולים לשמש בכל מקום ולמנוע חיידקים ומזהמים אחרים. יש כמה סוגים של כיורים לשטיפת ידיים, אבל אתה יכול לבחור את הטוב ביותר בשבילך. חשוב לבחור סגנון שמתאים לעיצוב שלך.

בחר את הסוג המתאים ביותר לסביבה. כיורים ניידים ביד מגיעים בגדלים שונים, וניתן להשתמש בהם בכל מקום. אגן יד מותקן קיר הוא בדרך כלל יותר סביר מאשר מודל בהנעה חופשית. כיורים על קיר ניתן לרכוב על משטח או על הקיר. גובה הכיור יקבע היכן הוא יהיה ממוקם. הכיורים על הקירות גם חוסכים מקום בחדר האמבטיה שלך.

ישנן אפשרויות רבות לגודלו ולסגנונו של הכיור. אם יש לך משרד, כיור קטן הוא אידיאלי לשירותים שלך. כמה כיורים ביד יכולים להיות רכובים על קיר בעוד אחרים יכולים להיות רכובים על מעמדים או כיורים רכובים. ישנן אפשרויות רבות עבור כיורים ניידים לשטיפת יד. אתה יכול לבחור את האחד הכי נוח. היחידות האלה קלות לחנות וקלות לניקוי. היחידות האלה אידיאליות לשירותים קטנים.

כיורי שטיפת ידיים מסחריים נהדרים לשירותים קטנים. הם באים בכמה צורות וגדלים שונים, וזמינים במספר זנים. כיורי המעמד הם היקרים ביותר והם בדרך כלל הניידים ביותר. יש להם שטח פנים גדול. כיורי המעמד אידיאליים למסעדות ובתי קפה שבהם הם צריכים כיור שטיפת ידיים לכל הצוות. כיורים אלה עשויים מפלסטיק עמיד. הם עמידים ויכולים להימשך שנים רבות.

כיורי שטיפת ידיים ניידים מציעים את הנוחות הטובה ביותר והם יעילים ביותר. ניתן להרכיב אותם על קיר כדי שהצנרת לא תידרש. אז אתה יכול להשתמש בהם בכל מקום שיש מים. הכיורים יכולים להיות ממוקמים בכל מקום והם מאוד פונקציונליים. לרובם יש שני ברזים, המאפשרים לשטוף ידיים ללא מגבת. כיור שטיפת ידיים נייד הוא אפשרות נהדרת אם אתה מחפש לשטוף ידיים במשרד.

כיורי ידיים ניידים זמינים בסגנונות רבים ושונים. אתה יכול לבחור ממעמדים, כיורים בקיר, וכיורים ברכיים ורגליים. לא משנה איפה אתה מחפש כיור שטיפת ידיים, יש כמה סוגים שונים זמינים לענות על הצרכים שלך. לדוגמא, אתם יכולים לקבל כיור טיפה פנימה מפוליג 'ון, או כיור רכוב על קיר מקראון וריטי. ניתן להתקין את רוב הכיורים האלה על גג נגדי, וקל לנוע בהם.

פרטים נוספים: כיור קטן לנטילת ידיים "www.clay-sinks.co.il