בחירת קטלבלס לנשים

קטלבלס

קטלבלס הוא כדור גדול או קטלבלס קטן עם ידית המחוברת לפסגה. משקלו של הקטלבל מספיק לביצוע תרגילים רבים. בריאותך תשופר אם תשלב אימוני כוח, אימוני גמישות ותרגול לב וכלי דם. אתה יכול לבצע יותר מ-200 תרגילים עם כדור בודד על ידי שימוש בשילובים שונים של ידיות. הקטלבל נהדר גם למתחילים וגם למומחים. כלי כושר רב ־ תכליתי זה יכול לעזור לך להגביר את עוצמת האימון שלך.

משקלו של קטלבלס יכול להשתנות מאור לכבד. מתחילים צריכים להתחיל עם משקל קל יותר ולעבוד את דרכם עד אחד כבד יותר. למרות שהקטלבל עשוי ממתכת מוצקה, הוא יכול להיות כבד. עם זאת, קוטלבל טוב לא יפגע בך. ככל שאתה מרים יותר, כך גדל הסיכוי שתשמור על צורה. משקל כבד יותר לא בהכרח אומר תוצאות טובות יותר. בעודו עובד עם קוטלבל כבד, אל תשכח להתמקד באיכות התנועה ולא בגודל שלה.

אחיזה טובה היא חיונית, ללא קשר אם אתה משתמש במשקולת (או בקטלבל). אחיזה סטנדרטית כוללת אחיזת הידית על כף ידך. אחיזת קיזוז נוחה יותר ומאפשרת לך לבצע תנועות מורכבות יותר. אחיזה זו היא אידיאלית למרימי קטלבל מורכבים. אחיזה זו תאתגר גם את הקואורדינציה הבין-שרירית ותסייע לך לבנות כוח וסיבולת. אתה תזדקק לסבלנות כמו שקטלבל יכול להיות כבד מאוד במהירות אז אתה צריך להיות סבלני ולעבוד את דרכך למעלה.

לנשים, הגודל הנכון של קוטלבל יהיה תלוי בגיל שלך ורמת כושר. משקל קטן יותר יהיה יעיל יותר למתחילים. לגברים, לבחור בגודל שיאפשר לך לדחוף את המשקל מעל הראש שלך עבור 8-10 חזרות. הגודל הנכון עבור נשים יהיה קטן יותר מזה עבור גברים. רק לוודא להיות עקבי בעת השימוש בו. ודא למדוד את הקטלבל לפני שאתה קונה אותו.

קטלבלס נהדרים לשימוש בהרבה תרגילים:

מלבד המשקל, קטלבלס נהדרים לפיתוח כוח וסיבולת. זאת בשל העובדה שמרכז הכובד של קוטלבל ממוקם מחוץ ליד, מה שמקשה על הרמה והנמכה. אישה הנמצאת במצב טוב ופעילה יכולה בקלות להחזיק ולהזיז כמות גדולה של משקל בעזרת קטלבל. אותו הדבר לגבי אישה עם עודף משקל. אם אתה שוקל לקבל טבעת לעצמך, זה יהיה מועיל יותר עבור הגוף שלך לרכוש אחד שהוא קצת יותר גדול מזה שאתה משתמש עבור זכר.

קטלבלס בגודל הנכון צריך לשקול 8 עד 10 ק "ג למתחילים. עבור מרים משקולות מתקדם, משקל כבד יותר יעיל יותר. הוא צריך להיות מסוגל לעשות 20 חזרות עם קטלבל בגודל בינוני ולא להרגיש מתח או כאב. עבור משקל כבד, הגודל הנכון של קוטלבל תלוי בשער הכושר שלך. אותו הדבר חל על קוטלבל קל יותר.

כשאדם חדש בקטלבלס, חשוב שיהיה מדריך שיעזור לו לשלוט בטכניקה הנכונה. אומנם זהו תרגיל יעיל, אך אין זה מומלץ למתחילים. זה תרגיל קשה לעשות כמו שצריך ועלול לגרום לפציעות בגב התחתון. עדיף לשכור מאמן אם אתה מתחיל. בדרך זו, תוכל לעשות את הטופס הנכון. אדם חזק יצטרך אחיזה מוצקה ואחיזה חזקה כדי להימנע מפציעה.

לקטלבל יש גוש כבד מחוץ למרכז שנמצא מתחת לידית. זה יוצר מגוון רחב של תנועה, שמשפר את החוזק הכללי. עבור מוח בריא, גוף חזק וגמיש הוא חיוני. תתחיל עם משקל קטן ותגדיל אותו כרצונך. תוכל להתאים את המשקל לצרכים של הגוף שלך, ואז לעבור למשקלים כבדים יותר. בקרוב תרגיש בטוח מספיק להתמודד עם קוטלבל ותוכל להתאמן במשך שעות.

הידיות על קטלבלס שונות ממשקולות או משקולות. ידיות הקטלבלס רחבות יותר מאלה של משקולות ומשקולות, מה שמאפשר לך לעשות תרגילים כפולים. האחרון הוא הטוב ביותר למתחילים שלא רוצים להשתמש בידיהם לאיזון. הקטלבל לא יפגע לך בברכיים ויקשה עליך ליפול. הידית של האחרון היא בטוחה יותר וימנע ממך ליפול.

למציאת קטלבלס, הקליקו כאן: https://sportsale-online.com/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%91%D7%9C%D7%A1-2/