וילונות הצללה

וילונות הצללה הם דרך נהדרת כדי להפוך את החדר שלך מרגיש קריר יותר בעוד גם שמירה על האור ב. הדבר מביא להצללה אחידה יחסית במהלך היום. בנוסף, הווילונות זזים רק באופן מינימלי במהלך היום. חשוב לדעת מתי לצלות ומתי להשאיר אותן פתוחות. אלה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל. ברגע שיש לך הבנה בסיסית של התהליך, אתה יכול להתחיל למצוא את הטיפול המושלם לחלון שלך.

וילונות הצללה צריכים לחסום לפחות 10% מהשמש, אבל לא יותר מדי. וילון קל עם דרגת הצללה של 10% עד 20% הוא האפשרות הטובה ביותר לסלון. הם יחסמו קרניים אולטרה סגולות מזיקות, תוך הודאה באור מספיק לתוך החדר. למראה מודרני יותר, רמת הצללה של 30 עד 40% היא אידיאלית, שכן הבד המוחלט יאפשר מספיק אור טבעי להיכנס לחלל.

בחר וילון טהור עם 10% עד 20% הצללה. החומר העבה יותר יעזור לחסום את החום, אבל עדיין יאפשר מספיק אור להיכנס לחדר. וילון טהור עם 30% הצללה הוא גם זמין. הסוג הזה נהדר לעיצוב מודרני. וילונות מסוג זה גם מסננים כ ־ 60 אחוז מרעש חיצוני. ניתן לכוונן אותם כך שיתאימו לגודל הפאנל שלך. תאורת יום בסיסית לא תושפע מגוון שיש לו חמישים אחוז הצללה.

תן דעתך לכמה אור אתה רוצה לחסום בעת בחירת צל. סגנונות טהורים ותחרה הם מצוינים לסינון אור, אבל הם לא הבחירה הטובה ביותר עבור חדר בהיר. אף ־ על ־ פי שהם יפהפיים ומשמיעים אפקט פיקח מאוד, הם אינם טובים לחסימת אור. וילונות פשוטים או בעלי תבנית עדיפים לחסימת אור. הם לא יגרמו לחשיכה מוחלטת, בניגוד לשטויות.

וילונות הם בחירה מצוינת לבית מודרני. הבד הצרוף הוא סינון אור נמוך ומפחית את הבוהק מהשמש. הבדים האלה יאפשרו לך לראות בתוך החדר. חשוב לבחור את הגוון המתאים לחלונות כדי לשמור על טמפרטורה נוחה. וילון טהור עם מראה אלגנטי זו דרך נהדרת להוסיף כשרון דקורטיבי.

ישנם סוגים רבים של וילונות צל זמינים. וילונות צל שקופים יספקו פחות הצללה וייראו יותר כמו חלונות בבית. אחוז ההצללה יהיה תלוי בסוג הווילון שתבחר, וברוחב הרצועות. הווילונות שלמים הם בדרך כלל דקים יותר מווילונות מסורתיים. אתה יכול להשתמש בבד טהור למראה רך יותר או לכסות חלון גדול. גוון מוצק כבד וחזק יחסום את השמש וישמור על החדר קריר.

וילונות טהורים משמשים לעתים קרובות בבתים מודרניים למטרות קישוט. וילונות תריס יכולים לשמש כדי לצלות את החלונות שלך ולאפשר אור טבעי לתוך הבית שלך. הם חוסמים קרני אולטרה סגול מזיקות אבל נותנים מספיק אור כדי להאיר את החדר שלך. ככל שחדר מקבל יותר אור, כך הוא זקוק ליותר וילונות הצללה . עם זאת, יש וילונות יש יותר הצללה מאחרים. הם יכולים להיות מונחים על חלונות לחסום את השמש עם וילונות עבים יותר.

ישנם סוגים רבים של וילונות שיכולים לספק צל מלא. אתה יכול גם לבחור בדים בדוגמה, בנוסף לשלל. אם אתה מעדיף להשתמש בבדים בעלי תבנית, כדאי שתשתמש בשילוב של סוגי אריגים שונים עבור הווילונות שלך. תבנית תבנית תבטא את צורת הצל. בעוד וילונות טהורים יש את היתרון של להיות קל יותר, כיסוי חלון בצבע בהיר ייתן החדר שלך מבט חם יותר.

אם אתה רוצה ליצור מראה יותר דקורטיבי, וילונות טהורים הם אפשרות נהדרת. הם משמשים בדרך כלל כאלמנט דקורטיבי, אבל הם עדיין יכולים לעזור לחסום קרני אולטרה סגול מזיקות. אפשר לחתוך אותם כדי להתאים את החלון ועדיין להכניס את האור. ואז, אתה יכול גם להשתמש בגודל הנכון לצרכים שלך. יש עוד כמה אפשרויות לטיפולי חלונות. אפשר להשתמש בבדים בדוגמאות בחדרים שונים, כולל חדרי שינה וחדרי אמבטיה.

פרטים נוספים: https://www.lotus-v.co.il/