טונרים וראשי דיו

טונרים ומחסניות דיו משמשים להדפסת מסמכים. באפשרותך לבחור בין טונרים ומחסניות דיו המיוצרות מיצרני ציוד מקוריים (OEMs). ה-OEMs נועדו לייצר מוצרים באיכות טובה יותר מגרסאות גנריות ונוטים להיות בעלי תנובה גבוהה יותר. טונרים מקוריים ומחסניות דיו נועדו להימשך זמן רב יותר, ליצור כרכי הדפסה גבוהים יותר ואיכות הדפסה טובה יותר. כמו כן יש להם טביעת רגל פחמנית נמוכה יותר מאשר טונרים גנריים ומחסניות דיו.

בעוד שטונרים ומחסניות דיו דומים בגודלם ובעלותם, הם מבצעים בצורה שונה. דיו משתמש בדיו נוזלי, ואילו טונרים משתמשים באבקת טונר. טונרים יקרים יותר ממחסניות דיו, אבל ניתן להחליף את שני הסוגים באופן מקצועי. רוב המדפסות המבוססות על הבית משתמשות במחסניות דיו, מה שהופך אותן לקלות יותר להחלפה וזולות. מדפסות דיו פופולריות להדפסה בקנה מידה קטן, בעוד מדפסות לייזר נפוצות יותר למשרדים.

בנוסף למחזור דיו וטונר, אתה יכול גם לבחור לקנות מחסניות טונר בתשואה גבוהה. אלה יעלו לך יותר בהתחלה, אבל תקופת הנקמה תהיה ארוכה יותר. על ידי רכישת מחסניות טונר בעלות תשואה גבוהה, תתרום גם לסביבת הדפסה ירוקה. אם תרכוש מוצרים ממוחזרים, תפחית את כמות הפלסטיק והאריזה ותוריד את טביעת הרגל הפחמנית שלך.

בנוסף להחלפת הטונרים, עליך לזכור שגם לטונרים ומחסניות דיו יש חיי מדף. חיי מדף של לפחות 18 חודשים הם טיפוסיים, עם חיים שלאחר התקנה של שישה חודשים. לאחר זמן זה, המחסניות לא יהיו מובטחות לתת את הביצועים הטובים ביותר. בדרך כלל, מחסניות טונר יש חיי מדף של יותר משנה, מה שהופך אותו אידיאלי להדפסת מסמכים עסקיים.

למרות היתרונות הרבים של חידוש טונרים ומחסניות דיו, יש כמה סיכונים הכרוכים בכך. חיסרון אחד גדול של מילוי מחסניות הוא שאתה לא יכול להסיר שרידים של הטונר הקודם. שאריות אלה עשויות לגרום להשפעות צבעוניות מוזרות בעת ההדפסה. יתרה מזו, אתה עלול למצוא את עצמך עם מחסניות פגומות שגורמות להרס רב במדפסת שלך. לכן, החלפתם נחוצה אם אתה משתמש בעל נפח גבוה.

טונרים ומחסניות דיו משמשים במדפסות לייזר. טונר הוא אבקה דק שקושר עם נייר כאשר מחומם. פיגמנטים אלה עשויים פולימרים ותרכובות אורגניות. כוח הטונר עשוי מפוליאסטר דק. חלק מהטונרים מכילים גם חומרים נוספים כגון סיליקה ממולכדת ומינרלים שונים. חלופות ברות קיימא למחסניות כימיות זמינות בצורת טונרים מבוססי צמח.

למרות שלמחסניות טונר ודיו יש שימושים שונים, הם לרוב זהים למדפסות. תוצאותיהם משתנות, אך שתיהן צריכות להיות נפוצות. זכור, אם כי, טונר יכול להימשך כמה ימים או יותר, אז עדיף לחפש מוקדם לפני הצורך לקנות אותם. אתה יכול גם למצוא טונר זול באינטרנט על ידי ביקור באתר אסם מחסנית טונר. ניתן למצוא מגוון רחב של מחסניות מדפסות מכל המותגים הגדולים.

רכישת מחסנית טונר ודיו נכונה למדפסת שלך היא חשובה. מחסניות לא מתאימות עלולות לא רק לעלות לך מאות דולרים, אלא גם לגרום למשלוח חזרה. למרבה המזל, יש דרך פשוטה לקבוע את התאימות של המחסניות שלך ולהימנע מבעיות עתידיות. טונרים ומחסניות דיו: מדריך להבדלים בין השניים.

פרטיעם נוספים: http://printly.co.il/