כיצד לבחור דלתות פנים

דלתות פנים בצפון

אם אתה רוצה להצהיר הצהרה גדולה עם הבית שלך, דלתות פנים הן בחירה מצוינת. אתה יכול לבחור את סגנון הדלת, ואת החומר, כמו גם את הסיום, שיתאים לשאר הבית שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד על האפשרויות השונות. קניית דלתות פנים חדשות היא השקעה גדולה, אז בחרו בחוכמה. הדלתות הטובות ביותר יוסיפו נופך גימור מדהים לביתכם, והן השקעה מצוינת. אתה יכול אפילו לקבל הצעת מחיר חינם מקבלן מקומי!

באיזו תדירות כדאי להחליף דלתות פנים?

אם הדלתות שלך ישנות יותר, הגיע הזמן להחליף אותן. דלתות ישנות רגישות לנזק מהאלמנטים ועשויות להימשך כ -30 שנה. לאחר מכן, ייתכן שיהיה עליך להחליף אביזרים הדלת כל חמש עד שמונה שנים, בהתאם לחומרים. אם אתם מתכננים פרויקט שיפוץ או שיפוץ גדול, החלפה עשויה להיות הדרך ללכת. דלתות חדשות יכולות להוסיף רמה חדשה של פונקציונליות לביתכם, כמו גם מראה אסתטי.

ראשית, שקול את הנושא הנוכחי שלך. האם הדלתות מתמזגות עם שאר הבית שלך? אם לא, הם עלולים בסופו של דבר להיראות לא במקום. אם כן, כדאי לשקול להחליף אותם בהקדם האפשרי. קל וחסכוני יותר להחליף דלת שלמה בבת אחת מאשר להחליף כל דלת פנימית בזה אחר זה. אתה יכול לקחת את הזמן לנתח את הנושא הכללי של הבית שלך לפני שתחליט על אפשרויות החלפה. נצל את הרשת העולמית כדי לקבל כמה רעיונות לפרויקט השיפוץ שלך.

לאחר שהחלטת כי החלפת דלתות פנים הוא האינטרס שלך, יהיה לך שפע של אפשרויות לבחירה. אם אתה מחליף דלת אחת, אתה יכול להסיר אותה על ידי הברגת הצירים והסיכות. לאחר מכן, מדוד את דלת הפנים שלך כך שתתאים למידותיה. השתמש באותן מדידות כאשר אתה תולה אחת חדשה. אם אתה מחליף דלת אחת, וודא שהמוות באותו גודל. הקפד לשקול את הצבע של לקצץ, צירי ומטפל בעת בחירת חדשים.

מי יכול להתקין דלתות פנים?

אם אתם מחפשים דלת פנים אך אינכם יודעים למי להתקשר, שקול לשכור קבלן שיעשה את העבודה עבורך. חברת התקנת דלתות פנים יכולה לעזור לך למצוא חברה חדשה שתואמת את הממדים של הישן שלך. איש מקצוע זה יבצע מספר מדידות לפני התקנת הדלת, כולל הגובה והרוחב. לאחר מכן הוא ירשום את המידות וירכוש דלת חדשה לביתכם שמתאימה בצורה מושלמת. הוא גם למדוד ולתלות את הדלת החדשה.

לפני שתעסיק איש מקצוע, וודא שאתה יודע מה אתה עושה. התקנת דלת פנים מורכבת, ואם אינך איש מקצוע, אתה עלול בסופו של דבר עם דלת המותקנת בצורה לא נכונה שנדבקת או לא תתפס. כדי להימנע מכך, עליך למדוד את הדלת שלך כראוי ולבצע מספר מדידות. אם אינך בטוח לגבי מדידות, פנה לחברת התקנת דלתות באזורך. עבודת התקנה טיפוסית תימשך שעתיים-שלוש לדלתות תלויות מראש וחמש עד שש שעות לדלתות לוח. עבודת התקנת דלת תשתנה במחיר, אבל אתה אמור להיות מסוגל למצוא קבלן אמין בתוך תקציב סביר.

אם אתה רוצה לחסוך כסף בהתקנה, יש חברות מציעה התקנות דלתות. היא מוכרת כמה מאות סוגים של דלתות בעיצובים, סגנונות וצבעים שונים. אנשי מקצוע להתקין אותם, ואתה יכול לעקוב אחר ההתקדמות של הפרויקט שלך באינטרנט. התמחור להתקנת דלתות פנים משתנה בהתאם לסגנון ולמיקום הבית שלך. הנה מבט על המחירים הממוצעים הארציים להתקנה. וזכור להתייעץ עם איש מקצוע אם אינך בטוח אם לשכור קבלן או לעשות זאת בעצמך.

מה לבדוק לפני רכישת דלת פנים?

לפני רכישת דלת פנים, חשוב לדעת מה לחפש ואת התכונות שאתה רוצה ממנו. הצעד הראשון הוא לקבוע היכן אתה מתכנן למקם את הדלת. שקול את כיוון התנועה כשאתה נכנס ויוצא מהחדר. שקול גם היכן יהיה מתג תאורה או רהיט והאם הדלת תתנגש עם דלתות אחרות בחדר. ניתן גם למדוד את עובי לוח הדלת. אם הדלת עדיין לא תלויה, תוכלו למקם את הגב בפתח כדי לראות כיצד היא תיראה לאחר התקנת הדלת.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון לפני שקונים דלת פנים הוא העלות. קניית דלת יכול להיות יקר, כדי להיות בטוח גורם עלות ההתקנה, הובלת הדלת. הקפד לשקול את העלות של הדלת והן את החומרה שלה. ודא שיש לך תקציב ברור לפני רכישת דלת פנים, וודא שאתה זוכר את התקציב שלך. אחרת, אתה תהיה בסופו של דבר עם דלת כי אתה אולי לא אוהב.

לבסוף, וודא שדלת הפנים שאתה קונה מתאימה למידות החדר שאתה רוצה לקשט. קח מדידות בשלוש נקודות. התחל במדידה הארוכה ביותר, ועבר את דרכך למטה. לאחר מכן, להבין כמה רחב החדר הוא בחלק העליון, במרכז ובתחתית. לאחר מכן, לקחת מדידות לגובה של הדלת החדשה, מדי. הקפד לבדוק גם את מדידות המסגרת.

לפרטים נוספים: דלתות פנים בצפון