כיצד לדעת את עתיד החיים באסטרולוגיה? ‏

אסטרולוגיה אישית דורשת שתדע את טבלת הילדות שלך. התרשים יחולק ל-12 חלקים על ידי האסטרולוג. זה יראה לכם את מספרי הבית שלכם, מעלות הגוף השמימי, ותנועות הנוכחיות של כוכבי הלכת. זה יעזור לך להבין את המחזורים הקרמיים שלך ואיך אתה יכול להפיק מהם את המיטב. אתם יכולים ללמוד על הגיליון שלכם מתוך ספר, משאב מקוון, או חבר או בן משפחה.

שבעת כוכבי הלכת הקלאסיים הם הבסיס לאסטרולוגיה המערבית. לכוכבים האלה יש השפעות משמעותיות על חיינו. אולם האסטרולוגים המודרניים גם רואים ב ”כוכבי הלכת הקולקטיביים” הבנה טובה יותר כיצד חיינו מושפעים מהם. כוכבי לכת אישיים הם הטובים ביותר לחיזוי העתיד שלך. טבלת הילדות שלך מראה את המעשים הפנימיים של האישיות שלך, כולל איך אתה מתקשר עם אנשים אחרים, איך אתה מבטא את הרגשות שלך, ואיך אתה ניגש לרומנטיקה ולעבודה. כוכבי הלכת האישיים שלך יכולים לשנות סימנים מהר יותר מאשר כוכבי הלכת החיצוניים, כך שהם יכולים לספק פרשנות מדויקת יותר של תרשימי לידה שלך.

אסטרולוגיה אישית יכולה לעזור בקריירה ובהחלטות עבודה. האישיות שלך תתפתח לפי הירח והשמש. כוכבי הלכת העולים, יורדים, ואמצע הסתיו יתנו לך מושג על האישיות שלך. הירח יקבע את המצב הרגשי שלך. המחזור בן 60 השנים נוצר על ידי חמשת כוכבי הלכת. סימנים אלה יכולים לחשוף הרבה עליך, כולל אם אתה מאושר, מרוצה או אומלל.

אסטרולוגיה אישית יכולה לספק הבנה עמוקה יותר של עצמך, אז חשוב לדעת את הגיליון שלך לפני שאתה שוכר מדיום. כוכבי הלכת האלה חשובים ביותר ויכולים לעזור לכם להבין את האישיות והאופי שלכם. שני גורמים אלה יכולים לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר ולחיות בצורה הרמונית יותר. אז חשוב להכיר את האסטרולוג שלך לפני שאתה מתחיל בחיפוש אחר מדיום.

שבעת כוכבי הלכת הקלאסיים, הידועים בשם הקלאסיים, נראים לכדור הארץ. אסטרולוגים מודרניים משתמשים בכוכבי לכת ”קולקטיביים” כדי להבין את השפעת הבדלי הדורות והבדלים בודדים. כוכבי הלכת האישיים האלה אחראים על תקשורת, יחסים וקריירה. הם גם משנים סימנים ומעלות מהר יותר מכוכבי הלכת החיצוניים, מה שיכול לעזור לך לקבל החלטות חיים טובות יותר. השימוש באסטרולוגיה למטרה זו צריך להיות מבוסס על תרשים הלידה הייחודי שלך.

הגיליון שלך הוא דיוקן אסטרולוגי של עצמך. הוא יכיל מידע על האישיות שלך, כגון המזג שלך, המאפיינים הטבעיים שלך והאופי שלך. היא גם תספר לך על מטרות חייך, כגון יחסיך עם אחרים. טבלת הילדות שלך תעזור לך למצוא עבודה או קריירה. אם אתה מחפש למצוא אהבה חדשה, אולי תצטרך לשנות את סימני המזלות שלך.

תרשים האם שלך בנוי על נתונים ספציפיים, כמו תאריך הלידה ומקום הלידה שלך. שלושת היסודות האלה עובדים יחד כדי ליצור את ההורוסקופ הייחודי שלך. כשאתה מחפש קריירה, כדאי שתבדוק את ההורוסקופ שלך כדי לראות אם יש עבודות שמתאימות לאישיות שלך. לפני כמה שנים, אסטרולוגיה אישית שימשה בעיקר לדייטים, אבל כיום, רבים פונים אליה מסיבות רציניות יותר.

אסטרולוגים נהגו להתייעץ עם שבעת כוכבי הלכת הקלאסיים הנראים מכדור הארץ כדי לחזות את העתיד. אסטרולוגים מודרניים כוללים כיום כוכבי לכת ”קולקטיביים” לתוך ההורוסקופים שלהם כדי לראות כיצד דורות שונים השפיעו על חייהם. אף ־ על ־ פי ־ כן, טבלאות לידה יכולות לספק תובנה כיצד אישיותו של האדם מושפעת מעמדותיהם של השמש, הירח וחמשת היסודות הטבעיים.

אסטרולוגים מסורתיים השתמשו בשבעת כוכבי הלכת הקלאסיים כדי להבין את התנהגותו של אדם. כוכבי לכת אלה משתקפים בתרשים הלידה של אדם. הם השמש, הירח והעלייה. הם אחראים למצבם הרגשי ולמהותם הבסיסית. כוכבי הלכת האחרים אחראים לקריירה שלהם ולחיי האהבה שלהם. ההשפעה של הירח משפיעה על הקריירה של האדם ועל חיי הדייטים.

פרטים נוספים באתר: http://star-stories.co.il/