כיצד להפיק את המרב מרוסטר

רוסטר

אם אתם מתכננים לצלות את ארוחת הערב הבאה שלכם, שקול לרכוש רוסטר. זה מתמחה פאן הוא עשוי פלדה כבדה עם עמיד זגוגי אמייל ציפוי. זה מתאים לכל סוגים של ישיר חום מקורות והוא נועד להימשך זמן רב. אם אתה רוצה להפיק את המרב מהמגש שלך, הנה כמה טיפים.

מה עושה רוסטר למיוחד?

ישנם יתרונות רבים לרוסטר איכותי. פריטים אלה יש צדדים גבוהים, מתלה נשלף, והם נהדרים לשימוש פנימי וחיצוני. מחבת הצלייה יכולה להכפיל גם כמנה הגשה. מחבת הצלייה עשויה לרוב מפלדה כבדה העומדת בחום גבוה ויכולה להימשך חמש עד שש שנים עם טיפול הולם.

לא משנה אם אתם צולים הודו שלם או הודו, מחבת צלייה תקל על חייכם. מחבתות אלה שימושיות גם לבישול בקר, חזיר או עוף שלם. הם תופסים את המיצים שמתחת ומקלים על הבישול הרבה יותר. סוגים מסוימים יש ידיות שהופכות אותם יותר נוח לשאת יותר מאחרים.

מחבת צלייה עשויה לרוב מפלדת פחמן. מחבתות אלו עמידות וניתן להשתמש בהן למגוון מנות, מפסטה ועד ירקות. אחד היתרונות של מחבת צלייה הוא שניתן לנקות אותה בקלות. כמה מחבתות צלייה בטוחות למדיח כלים, אך אחרות צריכות להישטף ביד. מחבת צלייה עם משטח טפלון היא בחירה טובה יותר מזו העשויה מתכת.

מחבתות צלייה מגיעות בצורות ובגדלים שונים, והנכון יביא את הטעם המלא של הבשר ויגרום לרוטב שלכם לטעום נהדר. ישנן גם אפשרויות רבות לגימורים וטווחי מחירים. בסופו של דבר, מחבת צלייה צריכה להיות כבדה מספיק כדי למנוע עיוות אך לא כבדה מכדי להתהפך כשהיא מלאה. באופן כללי, מחבתות צלייה ממתכת הן הבחירה הטובה ביותר מכיוון שהן יציבות וכבדות כאחד.

עובר מה משתמשים ברוסטרים?

רוסטר הוא תבנית אפייה המשמשת לצלייה. זה יכול להיות חד פעמי או קבוע, והוא יכול להיות עשוי מחומרים שונים. חלקם עשויים נירוסטה, בעוד אחרים עשויים פלדה מצופה כרום. אם אתם קונים תבנית צלייה שתשמש שוב, חשוב לבחור בחומר עמיד וקל לניקוי. סוגים מסוימים של מחבתות צלייה בטוחים למדיח כלים, בעוד שאחרים צריכים להישטף ביד. כמה מחבתות צלייה אפילו מגיעות עם משטחים שאינם מקל.

לתבנית צלייה יש בדרך כלל מתלה נשלף והיא עשויה מחומרים מוליכים חום כמו נירוסטה או אלומיניום. המתלה העליון שומר את הבשר מתחתית התבנית ומאפשר לאוויר להסתובב בכל התבנית. המדף יש גם חריצים המאפשרים מיצים לטפטף לתוך המגש התחתון.

מאפיין חשוב נוסף של תבנית צלייה הוא שזה כמו תבנית אפייה גדולה מדי. זה אומר שאתה יכול להשתמש בנייר אלומיניום או במכסה כדי לכסות את הבשר ולמנוע ממנו לטפטף. הצדדים הגבוהים של מחבת צלייה ילכדו גם את החום וימנעו טפטופים לדלוף החוצה במהלך תהליך הצלייה. שלא כמו מחבתות מתכת מסורתיות, כלי אפייה לא ישמרו על החום בצורה יעילה, לכן ייתכן שיהיה עליך להתאים את טמפרטורת התנור בהתאם.

המטרה הבסיסית של מחבת צלייה היא לצלות בשר או עוף. המשמעות היא שתזדקק לפחות לתבנית צלייה אחת כדי לצלות עוף שלם. חשוב לבחור תבנית שמתאימה לבשר בתבנית הצלייה. ייתכן גם צריך מתלה עבור עוף קלוי.

מה אפשר לבשל ברוסטר?

אם אין לכם תבנית צלייה, נסו תבשיל קדירה עם מתלה. הצדדים המוגבהים יתפסו את כל המיצים שבורחים מהבשר. וודאו שהמחבת שתבחרו היא בגודל הנכון. אם אתה מבשל נתח בשר גדול, תזדקק לתבנית צלייה גדולה יותר. עבור חתכים קטנים יותר, שקול להשתמש במחבת גדולה או בכלי בישול מיוחדים.

ניתן להשתמש בתבנית צלייה לבישול עוף, ירקות ודגים שלמים. מחבת זו עובדת גם כקדרה עמוקה. עם זאת, זה לוקח הרבה שטח אחסון. אם אתה חושש שייגמר לך המקום, אתה יכול גם להשתמש בסוגים אחרים של מחבתות.

מחבת צלייה בעלת קיבולת גדולה ועומק משמעותי. מאפיינים אלה הופכים אותם לאידיאליים לצליית נתחי בשר גדולים, כולל תרנגולות שלמות. כמה מחבתות צלייה כוללות מתלה כדי לאפשר זרימת אוויר תקינה. ניתן גם להשמיט את המתלה, מה שמאפשר לבשר לספוג יותר טעם ורכות. בישול בשר במחבת צלייה הוא טעים ויכול להיות דרך נוחה מאוד להכין צלי.

אם אתם מתכננים לבשל ירקות במחבת צלייה, דאגו לרכוש מחבת עמוקה מספיק בכדי להכיל אוויר חם. ירקות יתבשלו בצורה לא אחידה בתבנית צלייה רדודה, לכן דאגו להשתמש בתבנית בגודל הנכון.

למידע נוסף, לחצו על הקישור: https://klivnoy.com/%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97/%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%9D/