כיצד להתקין ארון כיור

בחירת ארון הכיור הנכון היא הצעד הראשון בתהליך ההתקנה. מסגרת הפנים תומכת בחלק הקדמי של הכיור ואמורה להתאים בצורה נינוחה. החלק העליון והתחתון יהיו גם סומק עם החלק התחתון. מסגרת הפנים צריכה להיות מאובטחת עם דבק או דבק עץ. לבסוף, הכיור צריך להיות דפוק במקום. לאחר ההתקנה, לאבטח את מסגרת הפנים לקופסת הארון עם חורי כיס.

להשיג את המימדים הנכונים לכיור שלך זה קל אם אתה יודע מה אתה עושה. . כמה ארונות יהיו בגודל לא סדיר. מדוד מהקצה האחורי של הארון לקצה הקדמי ולמטה הצדדים. מדידה זו היא רוחבו של בסיס הממשלה, כך לוודא שהוא מרוכז מעל הכיור. מסגרת הפנים צריכה גם להיות לפחות 10 ס "מ רחבה יותר מעומק הכיור.לאחר השלמת המסגרת, חותכים פיסת אורן

ומחברים אותה בין הארון הקדמי והאחורי של הכיור. לחבר מסגרת פנים לארון הכיור עם ברגים. הדבקת המסגרת חזית לבסיס הארון, להבטיח שהוא מרוכז מעל. התקנת הלוח הקדמי השווא והדלתות היא השלב האחרון. אחרי כל החלקים כבר מחובר, אתה יכול לצבוע את הארון.

ברגע שאתה מודד את עומק ארון הכיור שלך, אתה מוכן להתקין אותו. אחרי הכל, אתה לא רוצה לבנות ארון שהוא עמוק מדי לכיור שלך. כך לוודא לקחת את זה בחשבון בעת מדידת ארון הכיור החדש שלך. הצעד הבא בהכנת ארון כיורים חדש הוא להתקין מסגרת פנים. למרות שאין צורך בהתקנת דלתות, חשוב לוודא שתחתית הממשלה תיתמך.

ברגע שמסגרת הפנים מותקנת, השלב הבא הוא להתקין את הדלת. התקן את הדלתות. הדלתות אמורות להיות מוצפות בשיחים מאחור ובחזית. ניתן לקדוח במקומות האלה עם מברג. זה יאפשר לך להתקין את הדלת על ארון הכיור שלך. צעד זה גם ימנע מהכיור להשתנות. דיקט צריך לשמש למסגרת הפנים. המסגרות האחוריות והקדמיות יהיו מחוברות.

לפני בניית ארון כיור, אתה צריך למדוד את העומק. המסגרת צריכה להיות לא אחידה בגודל, אז אתה צריך להוסיף תמיכה מתחת לכיור. ישנן דרכים רבות להוסיף תמיכה. יש להתקין שני X4 בכל צד של הארון. לחבר מסגרת פנים לחזית ואחורית של הארון. אם אתה מתקין דלת, הדבק את הדלת לחזית הכיור.

מסגרת הפנים היא החלק המכריע ביותר של ארון הכיורים. מסגרת הפנים של הארון עשויה מעץ. אם יש לך מסגרת מעץ, זה צריך להיות לפחות שלושה סנטימטרים רוחב. אפשר להשתמש בחתיכות עץ ברוחב 3 אינץ 'כדי לבנות את מסגרת הפנים. אם אתה מתקין דלת, אתה צריך להשתמש בחתיכת עץ ברוחב 2 אינץ 'כדי לבנות את הלוח הקדמי. באופן דומה, עומק הארון חייב להיות לפחות שלושה סנטימטרים.

חשוב לשקול את גודל ארון הכיור. . למסגרת הארון יכולות להיות צורות לא סדירות. אתה צריך למדוד את רוחב מסגרת הפנים על ידי שימוש בסרט מדידה בתחתית הארון. כדאי גם לשקול את מימדי מסגרת הפנים שישמשו לדלתות. אתה יכול גם לעשות את הדלתות כרצונך. אבל הגובה והרוחב של הלוח הקדמי חייבים להיות זהים.

עכשיו הגיע הזמן להתקנה. הבסיס ובסיס המגירה חייבים להתאים בהתאם לסוג הכיור. בסיס הארון צריך להיות בסיס לכיור. אם זה לא, תצטרך להשתמש בפלטה שמגדילה את רוחב המיכל. בנוסף, תחתית ארון הכיור צריכה להיות מדף לברז.