מדריך לשימוש בטבעת סקס רוטטת

טבעת פין היא מכשיר מין כיפי להפליא שאתה יכול לענוד מעל האצבעות, דילדו או דגדגן כדי להלהיב את הדגדגן של בן הזוג שלך. אתה יכול גם להשתמש בטבעת רוטטת כדי לעשות ביד בזמן שאתה מלטף את הזין שלך. הנה מדריך לשימוש בצעצוע המין הזה. אביזר כיף זה בהחלט ישאיר את השותף שלך על קצה המושב שלהם.

טבעת פין רוטטת היא דרך נהדרת להאריך את הזקפה שלך על ידי הגבלת זרימת דם מתוך הפין. חלק מצעצועי המין משתמשים בטבעות רוטטות כדי להרדים את הפין ולהגביר את תחושת הכאב. אומרים גם שתנודות מגבירות את ההנאה של השותף שלך כשהם צופים בך מתפתל. טבעת רוטטת היא לא רק צעצוע מין גדול, אלא גם מספקת גירוי דגדגן ואנאלי עיקרי.

רבים משתמשים בטבעות רוטטות כדי לשפר את יחסי המין בנרתיק. על ידי הפעלת לחץ על בסיס הפין, הטבעת יכולה לעזור לגברים לשמור על זקפה. זה יכול גם לעכב שיאים ולהגביר אורגזמות. מומלץ לענוד טבעת רוטטת לפחות 30 דקות לפני ביצוע כל אקט מיני עם זאת, להיות בטוח לקחת הפסקה ולכבות את הטבעת אחרי כל מעשה.

יש סוגים רבים של טבעות רוטטות בשוק. חלקם חד-פעמיים, בעוד אחרים ניתנים לשימוש חוזר. יש טבעות רוטטות עם סוללות נטענות שיכולות להימשך עד 20 דקות. הם אידיאליים עבור פעם ראשונה או משתמשים מזדמנים. אפשר גם לקנות טבעת עם שרוול, שהוא אביזר שימושי לזוגות. אתה יכול למצוא אפשרות להתאים את הצרכים שלך והתקציב שלך על ידי גלישה דרך הביקורות באינטרנט.

טבעת רטט יכולה לעזור לך לחוות יותר חוויות אינטימיות ועשיית אהבה. אתה יכול לקנות אחד באינטרנט ממגוון מקומות, כולל CVS, שבו אתה יכול לקבל משלוח דיסקרטי. טבעות רוטטות עשויות מסיליקון או חומר דומה, והן נענדות סביב בסיס הפין. החלק העליון של הטבעת מחובר למנוע שגורם לטבעת לרטוט ולגרות את שני בני הזוג. אם אתה מתכנן לרכוש טבעת רוטטת, דאג לערוך קניות עבור הטוב ביותר שיספק את שני השותפים.

אתה יכול גם לענוד טבעת זין אם אתה מעדיף לבצע חדירה כפולה. אתה יכול לבחור ללבוש את זה על הפין, תקע בתחת, או שניהם. יש הרבה דגמים ותצורות שיתאימו להעדפות שלך. אם אתה לא בטוח איזה לקנות, לבקר קוסמופוליטן באינטרנט למידע נוסף. הם בהחלט שווים את הזמן שלך! ואל תשכח שאתה יכול גם להשתמש בטבעת רוטטת על הדגדגן שלך אם אתה רוצה לקבל גירוי עז יותר של הדגדגן.

טבעת רוטטת היא דרך יעילה להגביר את מגע הדגדגן בזמן הסקס. מוצרים אלה מציעים חמש מהירויות ושתי תבניות רטט שונות. רוב המכשירים האלה מחזיקים מעמד כ-60 דקות לפני הצורך להיטען מחדש. עבור אפשרות פחות יקרה, אתה יכול לקנות טבעת שגובה בערך 30 דקות ונמשך כל עוד ארבע שעות בתשלום אחד. אם אתה מחפש משהו דיסקרטי, טבעת רוטטת יכולה להיות המתנה המושלמת.

טבעת זין יכולה לגרום לפין שלך להיראות כהה יותר ממה שהוא צריך. הם גם עלולים לגרום לאי ־ נוחות כאשר הם לובשים אותם, לכן אל תשכחו להוריד אותם לאחר 20 דקות. זה יכול להיות קשה להסיר את הטבעת לאחר מכן, כך לוודא להשתמש בשפע של חומר סיכה לפני הכנסת אותו לפין. אם יש לך חששות, דבר עם ספק הבריאות שלך על הבטיחות של טבעת הזין שלך. זכור, אל תשתמש בטבעת זין אם יש לך בעיות דם או עור שעלולות להוביל לזיהום.

כמה טבעות רוטטות מעוצבות במיוחד לדגדגן של גבר. כמה מהם עשויים מסיליקון ומכילים עיצוב בצורת U כדי לעזור לגרות את נקודת ה-P. הטבעת כוללת גם שתי בליטות גירוי חיצוניות כדי לכוון את הדגדגן וסוללה קטנה תמורת כ-6 דולר. קל להשיג טבעת עבור חוסר זיקפה אם משתמשים במשאבת פין גם כן.