מהו משלוח פרחים? ‏

משלוח פרחים הוא שירות המוצע על ידי מוכרי פרחים המאפשר לצרכנים לבחור את סוג הפרח שהם מעוניינים לשלוח, ולשלוח אותו לצד שלישי. השירות מסופק בדרך כלל דרך אתר אינטרנט. אתר זה מאפשר לצרכנים לצפות בקטלוג מקוון של פרחים ולבחור מה ברצונם לשלוח. הפרחים בדרך כלל נשלחים לצד שלישי שיכול ליהנות מיופי הפרחים.

חנויות פרחים יכולות לארגן משלוח פרחים בתאריכים וזמנים ספציפיים ללקוחות, אבל יש כמה דברים לזכור בעת הזמנה. ראשית, על מוכרי הפרחים לתת דין וחשבון על עיכובים מנושאות מטוסים בשל בעיות איוש, מזג אוויר, ובלבול מלאי. בנוסף לכך, ניתן לפגוע בפרחים במהלך המעבר. אין זה נדיר משום שפרחים אינם נמשכים זמן רב, לכן אם אתה מקבל פרח שנראה פגום, עליך לדווח על כך לחנות הפרחים בהקדם האפשרי.

בעת בחירת שירות משלוח פרחים, ודא לשקול את המחיר. תוכניות המנוי יכולות לנוע בין 10 דולר לחודש למאות דולרים בחודש. למשל, עלות המנוי לקופסה של הגן הבוטני בניו יורק מתחילה בסביבות 70 $ לחודש, ופרחים נחתכים ביד ונשלחים ארבעה ימים לפני המשלוח. הפרחים גם נשלחים בצורת ניצן, ומקורם מחוות פרחים ברות קיימא.

בעת בחירת חברת משלוחי פרחים, להיות בטוח לבחור אחד שמציע באותו יום או משלוח ביום הבא. אולי תרצה גם לבחור שירות שעובד עם חנויות פרחים מקומיות. לטלפלורה, למשל, יש יותר מ ־ 10,000 מקומות ברחבי ארה "ב, והיא עובדת עם חנויות פרחים מקומיות כדי לספק פרחים לאירועים שונים. הם גם מציעים משלוח פרחים בסופי שבוע ובחגים ציבוריים.

אפשרות נוספת לשליחת פרחים היא מנוי ל-Fresh Direct. שירות זה מספק למנויים סידורים נפלאים שהם יכולים ליהנות מהם במשך כל השנה. שירות זה הוא אפשרות נהדרת למי שלא רוצה לבזבז הרבה כסף, אבל עדיין רוצה לשלוח פרחים יפים. הם יכולים להתאים אישית את המנוי שלהם כך שזה יהיה מושלם עבור הנמען. שירות זה גם מאפשר להם לקבוע את תדירות המשלוח. הם יכולים גם לבחור לשלוח פרחים למקבלים מרובים.

מחיר הפרחים עשוי להשתנות בהתאם לסוג הזר שתבחר. השירות הטוב ביותר למשלוח באותו יום יציע מגוון של זרי פרחים ובנקודות מחיר שונות. זה גם יאפשר לך להזמין בלונים וסלי מתנה. כמה שירותי משלוח פרחים מקוונים יציעו גם משלוח בינלאומי. המחירים משתנים, ואתה אפילו יכול למצוא שירות שמציע הנחות.

החווה היא עוד שירות משלוחי פרחים שמציע מגוון של זרי פרחים יפים. הם מקורים הפרחים שלהם מחוות בר קיימא, וסידורם לעתים קרובות עטופים יוטה לאפקט פינטרסט מוכן. המבחר קטן בהשוואה לחנויות פרחים מקוונות אחרות, אך הזרים ייחודיים וסגנוניים. יתר על כן, הם באים עם הוראות טיפול.

במחיר, אתה יכול להזמין זר ורדים באינטרנט ולשלוח אותם לנמען ביום שלמחרת. הם מגיעים באגרטל והם טריים וריחניים, אם כי ורד אחד עשוי להיות מעט חום. אני ממליץ להשתמש בשירות אם אתה רוצה לתת למישהו המיוחד שלך מתנה בלתי נשכחת. זו אחת הדרכים הטובות ביותר ליידע את אהובתך שאכפת לך. רק תזכור לבדוק ביקורות לקוחות לפני קבלת החלטה סופית.

סידורים אכילים יש אוסף נפלא של מתנות ופרחים. חוץ מפרחים, אפשר להזמין גם ממתקים אכילים. פרחים אכילים ומתנות מהאתר הזה בטוח יהיו להיט. הפרחים נבחרים בקפידה ומסודרים ידנית. אתה לא תצטער על זה! הפרחים יימשכו ימים.

פרטים נוספים: משלוח עציצים תל אביב