מהו סים בינלאומי? ‏

כרטיס סים בינלאומי יכול לספק למשתמש מידע סלולרי. עם זאת, הוא אינו מציע שירותי SMS או שיחות סטנדרטיות. עם זאת, ניתן לבצע שיחות לטלפון פיזי באמצעות שירות VoIP. שירותי VoIP מסוימים גם מאפשרים למשתמשים לשלוח הודעות טקסט. למי שלא רוצה לנסוע עם מחשב נייד, כרטיס סים בינלאומי יכול לספק להם את החופש להישאר מחוברים תוך כדי תנועה. עם זאת, אם אתם לומדים בחו "ל לתקופה קצרה, תצטרכו לשקול אם כרטיס סים בינלאומי הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

כרטיסי סים בינלאומיים באים במגוון צורות. סים דיגיטלי, או ESIM, דומה ל ־ SIM פיזי, אך מאפשר לך לקנות חבילת נתונים או שיחות על ידי התקנת יישום. SIM, למשל, מציע סים עולמי ב-9.95 דולר. זה לא מגיע עם אשראי, כך תצטרך לקנות צרור נתונים בנפרד. עם זאת, ONE-SIM מציעה כיסוי ביותר מ-160 מדינות, והיא לא דורשת משלוח.

TeleverSIM, עוד שירות טלפוני פופולרי בחו "ל, מציע כרטיסי סים בינלאומיים זמינים ביותר מ-130 מדינות. החברה מציעה תוכניות תקפות לשנה או לכל החיים. תוכניותיה של ElverSIM כוללות חבילות מידע לאיים הקריביים, מקסיקו ואמריקה הלטינית. הוא טוען שהוא חוסך ללקוחותיו עד 90% בעלויות נדידה בינלאומיות.

אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס סים בינלאומי מראש. שימוש בכרטיס סים בינלאומי יאפשר למשתמשים לשוטט ביותר מ-100 מדינות ויאפשר לכם לעקוב אחר כמות המידע שאתם משתמשים בו. העלות של כרטיס סים בינלאומי משתנה במידה רבה בהתאם לסוג התוכנית שתבחר. זה שווה לקחת את הזמן לשקול איזו תכנית תעבוד הכי טוב בשבילך.

בעוד שסים בינלאומי מומלץ ,נוח וזול, חשוב לזכור שכרטיסי סים בינלאומיים יכולים להציג אתגרים כאשר נוסעים למדינה אחרת. לדוגמה, קשה לעקוב אחר כרטיסי סים פיזיים, ומשלוח יכול להיות יקר. ESIM בינלאומי הוא הרבה יותר קל לשימוש ולניהול. רכישת ESIM דרך חנות ESIM תעניק לך את החופש לבחור חבילת מדינה ותוכנית נתונים שמתאימה לך.

אפשרות פופולרית נוספת למטיילים היא לחייב מחדש את כרטיסי הסים הבינלאומיים שלהם בקיוסק של שדה התעופה. זה יאפשר לך להתעלות על החשבון שלך במהירות ובקלות. בנוסף, תוכל להימנע מהטרחה להחליף את כרטיס הסים הבינלאומי ולבזבז את כל כספך. זה מועיל במיוחד אם אתה הולך להיות נסיעה במשך תקופה ארוכה של זמן, או הולכים לחופשה.

היתרונות של כרטיס סים בינלאומי הם רבים. זה יכול לעזור לך לבצע שיחות בינלאומיות וטקסטים מבלי לשלם על נדידה. חלק מאותם SIMS גם באים עם תוכניות מידע בחינם. אם אתה לומד בחו "ל או מבקר חברים ומשפחה, זו יכולה להיות אפשרות מצוינת. באפשרותך גם לבחור כרטיס סים בינלאומי המאפשר לך להשתמש במספר המקומי שלך עבור שיחות וטקסטים.

כרטיסי סים בינלאומיים אינם זולים, אבל הם שווים את הכסף הנוסף. בחירת כרטיס הסים הנכון תלויה בצרכי הנסיעה שלך ובאורך הנסיעה שלך. אם אתם מתכננים לבקר בארץ חדשה כל יום, כרטיס סים בינלאומי עשוי להיות יעיל יותר מכרטיס סים מקומי. זה גם יכול לחסוך לך זמן בנסיעות עסקים.

רוב החברות שמוכרות כרטיסי סים בינלאומיים מוכרות גם טלפונים שכבר לא נעולים. זה מקל על השימוש בכרטיס סים בינלאומי במדינה אחרת, אם אין לכם טלפון נסיעות מתאים. עם זאת, אם אין לך טלפון לא נעול, אתה תמיד יכול לרכוש טלפון מקומי זול כשאתה מגיע ליעד שלך.

רכישת סים בינלאומי היא קלה וללא טרחה. שימוש במכשיר סלולרי בחו "ל יכול להיות יקר, אבל עם סים בינלאומי, אתה יכול ליהנות זמן הרצאה בלתי מוגבל וגישה לאינטרנט ביעד שלך מבלי לדאוג לנתונים משוטטים. זו אפשרות נהדרת לנוסעים. אז, קדימה ולבחור כרטיס סים בינלאומי וליהנות מהמסעות שלך! אם מעולם לא היה לכם סים בינלאומי, הקפידו לקרוא את המאמר הזה כדי ללמוד עוד על יתרונות הטכנולוגיה.

כרטיס הסים הבינלאומי יאפשר לך לגשת לנתונים ניידים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. זה אומר שאתה יכול להימנע מחיובים בזמן נסיעה וזה ייתן לך כיסוי טוב יותר מאשר הסים המקומי שלך.