מה חשוב לדעת על צילום אמנותי?

צלם אמנותי

צלמי אמנות יוצרים חזותיים בולטים המספרים סיפור. חלק מהתצלומים שלהם שואבים השראה מהטבע, בעוד שאחרים נוצרים אך ורק על ידי האמן עצמו.

לא משנה אם הם משתמשים בשחור לבן או בצבע,כל האמנים האלה חולקים סגנון ייחודי שמבדיל את עבודתם. יתר על כן, יש להם עין לחיבור ורגש שגורמים לתמונות שלהם להיראות כאילו הן יוצאות ישר מתוך ספר.

מה עושה צלם אמנותי?

צלם אמנותי יוצר תמונות המבטאות את החזון האמנותי שלהם. אלה יכולים לכלול דיוקנאות, נופים, דומם וחתיכות מופשטות.

יצירתיות היא סימן ההיכר של צילום אמנותי, המבדיל אותו מז ' אנרים אחרים של צילום. ניתן לראות חזון אמנותי זה בבחירת הנושא, האור, הקומפוזיציה והצבע המשמשים.

יש אמנים שמשגשגים במסגרות אולפן, בעוד שאחרים נהנים מנופי טבע שבהם ניתן לראות את היצירתיות שלהם בפרטי התמונה. צילום האוכל של קלייר דרופרט, למשל, מציג כיצד היא משתמשת בדמיון שלה כדי לשלב תמונות מזון בסצנות קיימות.

צלמי אמנות יפים מציגים לעתים קרובות את עבודתם בגלריות, מוזיאונים, עסקים או בתים. הגודל והיקף של היצירה יכולים לשנות את האופן שבו הצופים מפרשים אותה-ויוצרים נקודת מבט שונה של התמונה.

איך מכנים צילום אמנותי?

צילום אמנות, המכונה גם צילום ארטיסטי, הוא השימוש בצילום כדי להעביר רעיון, תחושה או רגש. זה שונה מצילום ייצוגי המתעד אירועים; וצילום מסחרי המבקש למכור מוצרים או שירותים.

ניתן לאתר את שורשי הצילום האמנותי עד המאה התשע עשרה. צלמים מפורסמים מתקופת ויקטוריה כמו אוסקר גוסטב ריילנדר, ג 'וליה מרגרט קמרון וצ' ארלס לוטווידג 'דודג' סון עזרו להעלות את הצילום ממדיום תיעודי בלבד לצורת אמנות יפה.

במאה העשרים, אמנים נמשכו לאיכויות הטבועות בצילום כמדיום אמנותי. תוך שימוש בפרספקטיבה חדשה זו של לכידת המציאות, הם התנתקו מסגנונות פיקטוריאליזם ציוריים או מניפולציות והחלו לחקור הפשטה במסגרת התרגול שלהם.

כיום, צילום אמנות מחזיק מקום בולט באוספי מוזיאונים וגלריות והוא מיוצר יותר ויותר עבור חללי תערוכה. הוא הפך למדיום הדומיננטי בפועל האמנות העכשווית, עם מוזיאונים וגלריות בינלאומיים שמכירים בתפקידו המרכזי בתוך השיח על תרגול האמנות המודרנית, כמו גם תורמים להצגתו ולקבלת הפנים כאמנות.

מה ההבדל בין אמן לצלם אמנותי?

צלמים הם אמנים המשתמשים במצלמות כדי ללכוד אנשים, חפצים או רגעים. רוב הצלמים לעבוד מתוך הגדרות סטודיו אבל הם יכולים גם לנסוע לחו ל כדי ללכוד תמונות על מיקום.

צלמים משתמשים בציוד צילום ותוכנה שונים כדי ליצור את התמונות שלהם למטרות אמנותיות, עיתונאיות או עסקיות. בסופו של דבר, צילום הוא צורת אמנות המדגישה יצירתיות וחדשנות.

ציורים ותמונות הם שני מדיומים שונים שניתן לרדוף אחריהם ברמות שונות של מיומנות. שניהם דורשים עין חריפה כמו גם רפלקסים מהירים על מנת לתפוס את הרגע הנכון.

ההבדל העיקרי בין ציורים ותמונות הוא שצייר עובד על בד ריק, בעוד צלמים יוצרים תמונות באמצעות מצלמות ואור. יתר על כן, ציור דורש יותר זמן להשלים מאשר לצלם.

צלמים בדרך כלל משנים התמונות שלהם באמצעות פוטושופ ותוכניות מחשב אחרות. הם עשויים להתאים את הניגודיות והחשיפה של תמונה כדי לייצר אפקט אימפרסיוניסטי או מופשט.

להיות צלם אמנותי דורש חידוד של המלאכה שלך ושכלול הסגנון שלך. לאחר מכן, תוכל להתאים אישית את מסלול הקריירה שלך בהתאם לתחומי העניין והשאיפות שלך. עם זאת, הדרישה המהותית ביותר היא בעל מוח יצירתי חזק שמוכן לחקור רעיונות חדשים ולעקוב אחר החזון שלך.

לפרטים נוספים על צלם אמנותי לחצו כאן: https://eliadyahalom.co.il/