מה מייחד אוהלים?

אוהלים הם מקלטים ניידים המיועדים לשימוש חיצוני. הם יכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים כמו גשם ורוח בקלות.

בבחירת סגנונות ועיצובים של אוהלים לאירוע שלכם, יש הרבה אפשרויות לבחירה. בחירת הסגנון והגודל הנכונים תבטיח שלכל האורחים תהיה שהות נוחה ומהנה.

מדוע אוהלים הם פריטים ייחודיים?

אוהלים הם חלק בלתי נפרד מפעילויות חוצות כמו קמפינג, טיולים רגליים, יציאה לפסטיבל או פשוט לבלות יום על החוף. הם לא רק מספקים מקום בטוח לישון בו בלילה או לשמור על חום/קור בחודשי הקיץ, אלא גם מגנים עליך מפני גשם או רטיבות.

ניתן לבנות אוהלים ממגוון חומרים, כולל קנבס (כותנה), ניילון או פוליאסטר. לאחר מכן ניתן לטפל בחומרים אלו כדי להפוך אותם לעמידים למים.

ניתן גם לבודד אוהלים, מה שהופך אותם נוחים יותר לשינה כאשר הטמפרטורות גבוהות ולחות. חוקר UConn Al Kasani פיתח טכנולוגיה חדשה המאפשרת לאוהלים להישאר בטמפרטורות של 20 מעלות מתחת לטמפרטורות האוויר הסביבה.

לגיאומטריית הקיר יש תפקיד משמעותי ביצירת האווירה של אוהל. קירות אנכיים ישדרו תחושה מרחיבה, בעוד שקירות עם קירות זוויתיים יוצרים תחושה אינטימית יותר.

באלו סגנונות אוהלים קיימים?

אוהלים הם כלי חיוני לשמירה על חום ויבש בעת חקר הטבע, בין אם אתם יוצאים להרפתקה סולו עם תרמילאים, משתתפים בפסטיבל סוף שבוע עם חברים או לוקחים את המשפחה שלכם לקמפינג. לא משנה באיזו הרפתקה תבחרו – תרמילאות סולו, טיול פסטיבלי סוף שבוע או טיול קמפינג משפחתי – אוהלים ישמרו על נוחות לכולם.

אוהלים מגיעים במגוון של צורות וגדלים, כמו גם בנויים מחומרים שונים. חלקם קלים ונארזים בקלות לאחסון, בעוד שאחרים יכולים לעמוד בפני גשם עז או סופות רוח.

בבחירת אוהל לקמפינג בקיץ, חשוב לבחור אוהל שמתאים לאקלים ולתנאים שלכם. אוהלי קיץ כוללים בדרך כלל חומרים קלים עם הרבה אוורור, בעוד שאוהלי חורף יהיו עמידים יותר אך קלים.

החיים הם גורם מכריע נוסף שיקבע את הנוחות שלך באוהל. שימו לב לגודל הרצפה וכמה כריות שינה נכנסות לתוכה.

האם אוהלים הם ידידותיים לסביבה?

קמפינג ידידותי לסביבה עוסק בהפחתת ההשפעה שלך על הסביבה. ניתן להשיג זאת באמצעים שונים, כגון שימוש בפחות משאבים או בחירה במוצרים ידידותיים יותר לסביבה.

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך בזמן קמפינג היא על ידי בחירה באוהל ידידותי לסביבה. אוהלים אלה נוטים להיות יעילים יותר באנרגיה וקלים יותר במשקל מאשר אפשרויות מסורתיות, כלומר, אתה יכול לעזור להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך תוך כדי הנאה מהטבע במיטבו.

אוהלים אלו מיוצרים גם מחומרים ידידותיים לסביבה כגון כותנה, קנבס ודינימה. אוהלים ידידותיים לסביבה אחרים בנויים מחומרים ממוחזרים, כמו קרטון. קרטון הוא חומר אידיאלי עבור ידידותיות לסביבה שכן הוא מתכלה לחלוטין ואינו פוגע בסביבה בשום צורה.

אוהלים מגיעים בכל הצורות והגדלים כדי להתאים לכל אירוע. הם מתהדרים ברשימה נרחבת של תכונות, החל מפרוזדורים גדולים ועד לחיבורי חשמל היי-טק. לחלקם יש אפילו מחיצות לחדרים שמרחיקים את הציוד שלך מהעין בזמן שאתה נהנה מהעיכול שלך לאחר ארוחת הערב.

כצפוי, מציאת האוהל הטוב ביותר עבורך תלויה במספר גורמים כמו התדירות שבה אתה מתכנן לקמפינג, איזה סוג טיול מתוכנן, מגבלות תקציב – בנוסף אולי תצטרך לעשות קצת מחקר כדי למצוא איזה מהם מתאים ביותר עבור כל המעורבים!

לפרטים נוספים : https://ertzcamping.co.il/product-category/%D7%90%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9D/