מה כדאי ללבוש במהלך טריאתלון?

בגדי טריאתלון

בעת בחירת מה ללבוש במהלך טריאתלון, יש לך כמה אפשרויות. חלק מהטריאתלטים בוחרים ללבוש את בגד הים שלהם לאורך כל המירוץ בעוד אחרים עוברים לבגדים מותאמים במיוחד לכל רגל של האירוע.

בחירת בגדי הטריאתלון המתאימים חיונית כדי להבטיח שיש לך מרוץ נוח ומהיר. בנוסף, זה עוזר למנוע שפשופים או שלפוחיות במהלך האירוע שלך.

מה נלבש במהלך טריאתלון?

כשמדובר בגדי טריאתלון, יש לך שפע של אפשרויות. יש אנשים שבוחרים להשלים את כל המירוץ בסוג אחד של בגד; אחרים מערבבים ומתאימים את הציוד שלהם בהתאם למה שמרגיש הכי נוח לצרכים האישיים שלהם.

טריאתלטים בדרך כלל לובשים חליפה שתוכננה במיוחד עבור הספורט. אלה יכולים להיות מגוון של אפשרויות של חלק אחד או שני חלקים, ומאפשרים להם להשלים את כל שלושת הרגליים של הגזע שלהם בחתיכת בגדים אחת.

הם מתייבשים במהירות, כך שלא תירטב כשאתה עובר משחייה לרכיבה על אופניים. בנוסף, חלק מהדגמים אפילו כוללים כרית דקה במכנסיים הקצרים לנוחות נוספת בזמן הרכיבה.

לנשים יש גם אפשרות ללבוש חולצת תמיכה, אשר בדרך כלל דומה לחולצת בגד ים או חזיית אימון. זה יכול להיות משוחק לאורך כל המירוץ או פשוט נזרק על גבי כאשר הגיע הזמן לצאת מהמים.

עבור חלק השחייה של כמה טריאתלונים, חלקם דורשים ממך ללבוש חליפת צלילה וציוד מגן אחר כמו משקפי מגן, גרבי שחייה וכובעים. מכיוון שתקנות אלה משתנות מטריאתלון לטריאתלון, הקפד לבדוק באתר המירוץ לפני ההרשמה.

איך מתלבשים טריאתלטים מתחילים?

טריאתלטים לובשים מגוון של בגדים וציוד במהלך שלבים שונים של טריאתלון, בהתאם למרחק, סוג האירוע והעדפה אישית.

שחייה בדרך כלל דורשת רק בגד ים או גזעים. כמה טריאתלטים מתחילים מעדיפים ללבוש חליפת מרוץ, אבל זה לא הכרחי.

טריאתלטים מתחילים לרוב לובשים מכנסי רכיבה על אופניים לרגל האופניים שלהם, ולכן חיוני לבחור זוג שמנדף לחות ומתייבש במהירות. רבים מציעים הגנה משופרת מפני השמש.

אופנוענים רבים מאחסנים ג ' לי אנרגיה בכיסם האחורי או מחברים אותם לכידון בעזרת רצועות וו ולולאה. לא משנה היכן אתה מאחסן את האוכל שלך, להחזיק קצת תוספת בהישג יד זה תמיד חכם למקרה שלא תקבל הפסקה במהלך הנסיעה.

זה חכם לחבוש כובע במהלך הריצה שלך מכיוון שהוא מגן על הפנים שלך מפני האלמנטים. יש מבחר נרחב של כובעים מוכווני ספורט זמינים לרכישה. בנוסף, שקול להשקיע בכמה משקפי שמש הן לרכיבה על אופניים והן לריצה כדי להגן על העיניים מפני קרני אולטרה סגול.

האם טריאתלטיות לובשות חזייה?

טריאתלטים לובשים בדרך כלל חליפת שחייה מקשה אחת או שני חלקים שהיא נושמת, קלה ותומכת. לחליפות אלו יש גם חלק משולב המחקה את מכנסי האופניים שלך ומספק נוחות בישיבה על האופניים שעות בכל פעם.

לנוחות אופטימלית וזמן יבש, בחרו חליפה העשויה מבד מנדף לחות, אלסטי המתייבש במהירות. יתר על כן, מעיל ווים ואבזמים עם נגד חלודה חומר כדי למנוע שפשופים נגד עור.

עם זאת, אם את מעדיפה ללבוש חזיית ספורט מתחת חליפת הטריאתלון שלך אז זה יכול להיות מועיל למצוא אחד כי הוא טופס מתאים ועונה על דרישות הגודל שלך. חזייה מתאימה תציע תמיכה מבלי להרגיש צמודה או רפויה מדי, ותשמור על השדיים במקום מבלי לשפשף או לזוז במהלך המירוץ.

חיוני להיות מודע לכך שכאשר רצים ללא חזייה מתחת לחליפה שלך, לא תהיה תמיכה בשדיים שלך במהלך חלק הריצה של הטריאתלון שלך. זה עלול להקשות על הישארות ממוקדת במהלך הריצה שלך ועלול לגרום לך להאט במהלך המירוץ.