מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה קערת פירות

קערת פירות מעוצבת

קערת פירות מעוצבת במטבח שלך עשויה להיות דרך מצוינת לשמור על פירות וירקות טריים בקרבת מקום. עם זאת, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתתחיל לאסוף קערה משלך. ראשית, יש לנקות קערת פירות כל שבוע. זוהי דרך נהדרת לשמור על זבובי פירות במפרץ, וגם לשמור על הקערה יבשה לחלוטין לפני שתתחיל אותה מחדש.

האם אתה צריך לשמור על פירות בקערת פירות?

פירות בקערת פרי לא תמיד נמשכים כל עוד פירות במקרר. סוגים רבים של פרי דורשים טמפרטורות ותנאי אחסון שונים. לדוגמה, יש לאחסן את הבננות בטמפרטורה קרירה, ואילו תפוחים זקוקים לטמפרטורות חמות יותר כדי להבשיל. שמירה על פירות יחד עלולה לגרום לבעיות ובזבוז.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהפירות שלך יישארו טרי היא לנקות את קערת הפירות באופן קבוע. זה ימזער את נוכחותם של חיידקים, עובש וזבובי פרי. כמו כן, הקפידו לשטוף פירות לפני שאוכלים אותם. יתר על כן, עליכם לשמור על הקערה במקום גלוי. הימנע מהנחתו על הדלפק או בארון עם דברים אחרים.

האוויר הקריר בקערה יכול להאט את תהליך ההבשלה. זה מונע פרי מפונק. זה גם מונע חמצון. פירות המוחזקים במקרר נוטים יותר להישאר טריים לאורך זמן. אם אתה שומר על הפירות שלך על הדלפק, הקפד לשמור אותו בטמפרטורת החדר, או למקרר אותו.

בנוסף לקירור, הקפאת הפירות שלך היא דרך מצוינת להאריך את חיי המדף. רוב הפירות הקפואים ישמרו במשך שלושה עד שישה חודשים. זה יחסוך לך שטח מטבח יקר ויפחית את בזבוז המזון. אתה יכול גם לאחסן פירות קפואים בקערת פירות, שתאריך את חייו.

האם קערות פרי רעיון טוב?

ישנם סוגים רבים של קערות פירות הקיימות כיום בשוק, מסלים פשוטים וכלה בסלים גדולים וקישוטים. חלקם עשויים רשת תיל, בעוד שאחרים עשויים קרמיקה, זכוכית או מתכת. בעוד שקערות פרי מתכת פחות יקרות, הן אינן ארוכות טווח כמו קרמיקה או זכוכית. חוץ מזה, הם נוטים להזיע ולגרום לפרי להתדרדר במהירות רבה יותר. קערות עץ וקרמיקה נעימות אסתטית וארוכת טווח.

ללא קשר לחומר שתבחרו, קערות הפירות יאירו את שולחנות חדר האוכל שלכם. חלקם אפילו קלים ונוחים לשימוש. הם מייצרים חתיכות מרכזיות נהדרות למסיבות, חגים ופיקניקים. בנוסף לפירות, תוכלו להציג קישוטים בהם כדי להוסיף נגיעה ייחודית לעיצוב שלכם.

סיבה אחת לשמור על קערת פירות היא לעודד אכילת יותר תוצרת. מחקרים הראו כי אחסון פירות וירקות בקערה במיקום גלוי מקל עליהם לזכור לאכול. למעשה, יותר מאחד מתוך 10 מבוגרים בארצות הברית לא אוכלים מספיק פירות וירקות.

מלבד היותה פונקציונלית, קערת פירות יכולה להיות מתנע שיחה! בחר קערה עם עיצוב יפה שיכול להחזיק הרבה פירות. אתה יכול אפילו לרכוש קערה מותאמת אישית אם אתה רוצה לתת אותה במתנה.

סוגים שונים של קערות פירות

קערות פירות מגיעות במגוון סגנונות וחומרים. חלקם עשויים רשת קרמיקה או תיל, בעוד שאחרים עשויים מעץ או מתכת. ללא קשר לחומר, יש לנקות אותם לפחות שבועיים, אם לא לעתים קרובות יותר. הימנע מעיצובים מורכבים עם חורים קטנים, מכיוון שהם עשויים למשוך זבובי פרי ודורשים ניקוי רב יותר.

סוג החומר שממנה מיוצר קערה יקבע גם את עמידותו ואת הערעור האסתטי שלה. קערת פרי מתכת, זכוכית או חוט תהיה עמידה יותר מקערת עץ. קערות עץ נהדרות להכנסת נגיעה של טבע למטבח. קערות מתכת וקרמיקה הן גם מושכות, אך עליכם להיות מודעים לכך שהן נוטות להזיע ולהידרדר מהר יותר. אם יש לך משפחה גדולה, קערה העשויה ממתכת עשויה להתאים יותר לצרכים שלך.

הגודל הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת קערת פירות. וודא שאתה בוחר את הגודל הנכון על סמך כמה פרי תצרוך מדי שבוע. סלים קטנים עד בינוניים מושלמים לסינגלים וזוגות, אך אם יש לכם משפחה גדולה, עליכם להשיג קערה שתחזיק פירות בשווי של שלושה או ארבעה ימים.

מלבד הגשת מטרה מעשית, קערות פירות יכולות להיות גם מרכזיות דקורטיביות לשולחן אוכל. בעל פירות מסודר יפה יכול לגרום לשולחן להיראות מלא חיים ולעורר את התיאבון לארוחה. הם נהדרים גם לשמירה על רעננות הפירות.