מכונת קפה טוחנת פולים

בטח שמעתם שהסוד לכוס קפה טובה הוא קניית שעועית טרייה. אבל איך אתה מוודא שהשעועית שלך טרייה ככל האפשר? התשובה פשוטה: השקיעו במכונת קפה עם מטחנה משולבת.

לרבים מאיתנו יש מכונת קפה בבית

לרבים מאיתנו יש מכונת קפה בבית. בין אם זו גאגיה מיושנת או נספרסו מפוארת מבוססת תרמילים, כולם עושים את אותו הדבר: הם טוחנים שעועית ומבשלים אותם לכוסות טעימות של ג'ו.

אבל מה אם הייתם יכולים להכין קפה משלכם מאפס? מה אם לא היית צריך לקנות שעועית טחונה מראש מהסופר? ובכן, זה אפשרי! אתה יכול להשתמש במכונת הקפה הישנה והנאמנה שלך כדי לטחון שעועית שלמה בעצמך!

ישנן שתי דרכים לעשות זאת: או לקנות שעועית שלמה ולטחון אותה בעצמך בעזרת סכיני המטבח שלך (אם אתה נוטה לכך), או לקנות שעועית טחונה מראש בפחיות או בשקיות מחנויות מיוחדות כמו Starbucks או בתי קפה אחרים בקרבת מקום. יש הרבה אנשים שיודעים כמה זמן הולך להכנת קפה טוב – מה שאומר פחות עלות לכל המעורבים כי אין צורך יותר בציוד יקר כמו טחנות, מכיוון שהכל מגיע מוכן עכשיו הודות להתקדמות הטכנולוגית לאורך זמן…

את השעועית ניתן לרכוש בסופר או בחנות המכולת המקומית. את השעועית ניתן לרכוש בסופר או בחנות המכולת המקומית. אם אין לכם מטחנת קפה בבית, תוכלו גם לבקש מהצוות בחנות לטחון עבורכם. זה יעלה בדרך כלל כ-$1 לקילו פולים (תלוי בכמות הקפה הטחון שהם מייצרים). לחלופין, ישנן חנויות מיוחדות רבות ברחבי העיר המציעות שירות זה, כמו גם שמוכרות שעועית טרייה קלויה בגדלים בתפזורת ובמנות בודדות.

אתה צריך לבדוק שבמכונת הקפה שלך יש בור שעועית לאחסון הפולים

אם למכונת הקפה שלך אין בור שעועית, ישנן אפשרויות אחרות. אתה יכול להשתמש בכל מיכל עם מכסה שגדול מספיק כדי להחזיק את השעועית ויש לו מספיק מקום לאוויר להסתובב סביבם. רק ודא שהוא נכנס מתחת לפיה של המכונה שלך, כך שהוא יוכל לשפוך לתוך סל המסנן כראוי.

אולי תרצו להיות יצירתיים עם החלק הזה – למשל, אני משתמש בצנצנת חמאת בוטנים ישנה (עם מכסה) ככלי האחסון שלי, כי אני חושב שזה נראה מגניב כשאני יושב ליד דלת המקרר שלי! אבל אם אתה לא רוצה משהו כל כך מגניב במטבח שלך (או אם אתה מודאג לגבי חיידקים), חפש משהו אחר במקום – אולי אחד מאותם מיכלי נירוסטה שתוכננו במיוחד לאחסון פריטי מזון שנשארו?

לא משנה באיזה סוג של מיכל(ים) תשתמשו בסופו של דבר, אך זכרו: לעולם אל תמלאו אותם יותר ממחציתם, כי אחרת הם עלולים לעלות על גדותיהם בעת שפיכת מים חמים דרכם לספלים מאוחר יותר במורד הזרם במהלך תהליך הבישול…

לפרטים נוספים : מכונת קפה טוחנת, COFFEEOL