מתנות ייחודיות לסוף השנה

ישנן דרכים רבות להעניק מתנות ייחודיות למשפחה ולחברים בסוף כל שנה. רבים מהרעיונות האלה גם ידידותיים לתקציב. עבור מעט ככל 1 $, כדורי חוף ניתן לרכוש בחנות הדולר המקומית שלך. אתה יכול לקשט אותם עם שארפי או לכתוב את השם שלך עליהם. המתנות האלה יזכו להערכה. אתה יכול להתאים אישית חולצות עם שם או טביעת יד.

המורים יעריכו משהו ייחודי. שלח זר או ספל כדי לשמור על הקפה או תה חם. יש הרבה מתנות ייחודיות שלא עולות יותר מדי. אתה יכול גם לתת להם פדורה צבעונית שהם יכולים ללבוש כל הקיץ. המתנות האלה גם לא יקרות ולא ישברו את הבנק. אם אתה רוצה לתת לתלמידים שלך משהו שהם ישתמשו בו כל הקיץ, תביא להם קינדל. המכשירים האלה פופולריים, והם לא רק זולים, הם גם מעודדים אותם לקרוא.

מתנה נוספת למורה תהיה מתנה ייחודית לכיתה או לסל. מורה יכול היה למלא את הינשוף עם שאריות פרסים מסל הפרס, תמונות בכיתה או משקפי שמש בשווי דולר. מתנה אישית ובלתי נשכחת תגרום לנמען לחייך. היצירתיות שלך היא דרך נהדרת ליצור מתנה ייחודית. עשה זאת ייחודי ואישי כשאתה נותן למורה משהו מיוחד.

רעיון מיוחד במינו למורים הוא סימנייה. עבור פחות מ-20 דולר, מתנה מהנה למורה תהיה ספל ששומר על קנקן תה או קפה חם. עבור תלמיד, עיפרון מוטיבציה או כדור לחץ הוא רעיון נהדר. יש גם הרבה אמרות מעוררות השראה שמגיעות עם המתנות האלה, כולל אלה שמבוססות על הספרים של ד "ר סוס.

מתנה ייחודית למורה היא מתנה מהנה לתלמיד. מתנה גדולה למורה לכיתה היא מדבקה אישית. ניתן להדפיס מדבקת ויניל אישית עם שם המורה והמסר. אם כן, תוכל לתת מתנה מיוחדת במינה למורה שתגלה את הערכתך. אתה יכול גם לכתוב משהו מעורר השראה על הגב כדי להראות את ההערכה שלך.

בועות ג 'מבו עושות מתנות ייחודיות לסוף השנה. מחק עם ענייני מזון הוא מתנה פופולרית נוספת למורה. העט החמוד מתפקד לתחילת שנת הלימודים החדשה, אז זו מתנה אידיאלית לכיתה קטנה יותר. מחק עם שיר מתוק הוא עוד מתנה ייחודית למורה. היא גם מכינה מתנת סוף שנה מושלמת, ויכולה להיות מותאמת אישית על ידי שימוש בצבעים שונים של חרוזים וטקסט מותאם אישית.

מתנות ייחודיות למורים הן דרך נהדרת לומר תודה. ספל אישי של מורה הוא דרך נהדרת להגיד תודה למורה שלך. ספל אופנתי ומעשי ישמור קפה הבוקר של המורה שלך חם במשך כמה ימים. מורה יאהב מתנה הכוללת פרחים. סידור פרחים עם פרחים יביא שמחה לתלמיד ויגרום לו להרגיש מיוחד.

מורה יכול גם להעניק לתלמיד מתנה מיוחדת במינה. אתה יכול לבחור לתת למורה מתנה שהיא הצבע האהוב עליהם, או אפילו עיצוב. מתנה מיוחדת במינה תגרום למורה להרגיש מוערך, וייזכר בשנים הבאות. עיפרון יכול להיות דרך כיפית להזכיר לתלמידים את הנושא האהוב עליהם. ספל עשוי מנייר ממוחזר יכול לעזור לו לזכור ספר אהוב.

הכיתה האהובה על המורה יכולה להיות מתנה מושלמת למורה. עט או עיפרון מותאמים אישית הם דרך מצוינת להודות למורה. עבור תלמיד, עיפרון מותאם אישית הוא מתנה מהנה למורים לחלוק עם כיתה. מדבקה אישית יכולה גם להיות אסימון בלתי נשכח לכל בית הספר. סימניה ססגונית מעודדת תלמידים לקרוא במהלך הקיץ. עט הוא מתנה כיפית, זולה ואישית.