תפריט אלכוהול קלאסי ועשיר

תפריט אלכוהול קלאסי ועשיר וקוקטייל הוא היבט חשוב בכל בר. הקוקטייל הראשון שהגדיר את הז 'אנר היה המיושן, אשר הוצג מחדש לסצנת הקוקטייל במהלך הרנסאנס של הקוקטייל. הסורגים הטובים ביותר נמנעים מלהשתמש בסלט פירות במשקאות המיושנים שלהם ומתמקדים בבורבון או שיפון וביטים.

קוקטיילים הייבול הם גם חלק מתפריט אלכוהול וקוקטייל קלאסי. משקאות אלה מיוצרים עם יחס גבוה יותר של מערבלים מאשר אלכוהול בסיסי ומרכיבים מאפיינים כמו ג 'ין ומיץ ליים. קלאסיקות אחרות כוללות נגרוני, שנוצר לראשונה בשנות ה-20 של המאה ה-20. עשוי מג 'ין, ורמוט המתוק, וקמפרי, הקוקטייל הזה הפך לקלאסיקה. לחלופין, אתה יכול לנסות נגרוני Sbagliato, אשר מחליף Pridco לג 'ין, ושדרות נגרוני, שהוא הרבה יותר מאוזן.

אם אתה רוצה להרשים את החברים החנונים שלך, אל תירתע מלהציע להם משקאות קלאסיים. את המשקאות האלה אפשר להכין במיצי פירות או בלבביות, או פשוט על קרח עם סודה. אם אתה מארח מסיבת קוקטייל, לדעת איך להכין את המשקאות האלה לא רק יגרום לך להיראות מוכן היטב, אלא גם תיתן לאורחים שלך הזדמנות להתעמק עמוק יותר בעולם של רוחות וקוקטיילים.

דאקירי (Daiquiri: Daiquiris) הוא אחד הקוקטיילים הקלאסיים. משקאות אלה מכילים בדרך כלל רק שלושה מרכיבים, ולרוב מקושטים בפרוסת ליים. הם מאוזנים וטעימים. מאמינים שמקורם בסוף המאה ה-18, כאשר המנתח אדמירל סר תומאס גימלט הוסיף לימון למנת ג 'ין יומית של מלחים. היום, זה קוקטייל הרום הפופולרי ביותר בתפריטים של ברים בכל רחבי העולם.

קוקטייל סאות 'סייד הוא עוד משקה קלאסי עם ברנדי. זה היה המשקה האהוב על מבריח המשקאות אל קפונה. ידוע גם בשם סאות 'סייד פיז, קוקטייל זה במקור נועד לרפא הנגאובר. הגופות נחשבו למרפאות בשנות ה-60 של המאה ה-19, והיו פופולריות בתקופת היובש. בשנות השלושים, הם קוטלגו במדריך קוקטייל סבוי.

קוקטייל הוויסקי הוא אחד הקוקטיילים הישנים והקלאסיים ביותר. עם זאת, כיום, יוצרי קוקטייל מלאכה מעדיפים ויסקי שיפון מאחר שיש לו פרופיל מעט חריף יותר מאשר בורבון. לעתים קרובות משתמשים במיץ לימון כדי לאזן את המרכיבים הכבדים והעשירים. יתר על כן, אתה יכול להתנסות עם ביטרים שונים ולהחליף אותם כדי להוציא טעמים אחרים. עם זאת, כתומים נשארים הימור בטוח.

תפריט אלכוהול וקוקטייל קלאסי כולל בדרך כלל מספר משקאות עם ג 'ין כבסיס. אלה כוללים את נגרוני ואת המיושן. אלה הם שני הקוקטיילים הפופולריים ביותר, אבל לעתים נדירות הם המוכרים העליונים בברים. נגרוני, לעומת זאת, היה במקום השני בשבע השנים האחרונות, וצבר תאוצה עם עליית הפופולריות של ג 'ין. הוא ידוע גם כ ”אבי מרטיני השוקולד”.

פרטים נוספים בלינק: https://www.silonbar.co.il/