גאדג'טים משרדיים – איזה גאדג'ט משרדי הוא הטוב ביותר?

המשרד הוא כבר לא רק על השולחן. אפשר להשתמש במגוון גאדג 'טים כדי לבצע עבודה בצורה יעילה יותר. לדוגמה, גאדג 'ט מגניב אחד הוא דוכן טלפונים. המוצר הזה מחזיק עד ארבעה טלפונים חכמים ומאפיין לשוניות ללא החלקה אחיזה לשמור על הידיים יציבות בזמן שאתה בטלפון. אתה יכול גם להשתמש בדוכן הטלפון כדי לפעול כרמקול בלוטות 'אם אתה צריך לעלות על הטיסה הבאה שלך במהירות.

תחנת טעינה אלחוטית היא עוד גאדג 'ט נהדר. זה יפחית את מספר המטענים שאתה צריך במשרד שלך ויוכל לשמש להטענת המכשירים הניידים שלך. תחנת טעינה לא יקרה יכולה לספק שפע של כוח למכשירים שלך. אתה אפילו יכול להשתמש בו בבית כדי לשמור על התפריט שלך טאבלטים טעונים בין האורחים. מכשיר זה קל לסחוב ועולה 40 $. זה גם נהדר לשולחן שלך, כפי שהוא יכול להיות מאוחסן מתחת לשולחן שלך.

מטהרי אוויר – גאדג 'טים אלה יכולים להיות שימושיים במובנים רבים אם אתה עובד בסביבה מאובקת, אתה רוצה לוודא שאתה לא נושם בסביבה מאובקת. זה יכול להוביל לאלרגיות ווירוס. מטהר אוויר הוא הפתרון המושלם. כמה מהמכשירים האלה יעזרו לשמור על המשרד שלך חופשי מאוויר מזוהם.

משנה את התאורה במשרד שלך. מנורת שולחן איכותית תספק אור בשפע בהגדרות שונות. חדר מואר מעומעם, למשל, ייתן לך יותר אנרגיה להישאר ער. ואל תשכחו על חיבור בלוטות '. אתה יכול להיות בטוח שהמכשירים שלך יישארו טעונים במטען אלחוטי טוב. בלוטות 'אומר שהשולחן שלך לא יהפוך למקום מאובק. המטען האלחוטי יטפל בזה!

מטהר אוויר יכול להיות גאדג 'ט משרדי נהדר. מכשירים אלה יכולים לעזור לך לעקוב אחר זמנך. הם יכולים לשמש גם כאזעקות. הם יכולים לעזור לך להגדיל את התפוקה וביצועי העבודה שלך. אחד יכול להיות כלי נהדר במקום העבודה. הדובר השולחני המושלם הוא ציוד משרדי חיוני. המכשיר הנכון יכול להפוך את חייך לקלים ויעילים יותר. עם רמקול Bluetooth, אתה יכול להתחבר לטלפון שלך באופן אלחוטי.

עוד גאדג 'ט נהדר למשרד שלך הוא מקרן מיני. זה נייד ומגיע עם מקרה. יש לו איכות תמונה של 1080p וסוללה של 2.5 שעות. המכשיר הזה יכול להזרים סרטים ולספק חוויה בתיאטרון ביתי. אם אתם לא רוצים לקנות מקרן וידאו מלא, אתם יכולים להשתמש במיני-מקרן קטן וזול.

יו "ר בלוטות 'מרחף הוא עוד גאדג' ט נהדר למשרד. הוא כולל רצועת אור בצורת עב "ם וצליל נהדר. הוא יכול לשמש גם כמנורה ליד המיטה. וזה מאוד נייד. הגאדג 'טים האלה הם תוספת נהדרת לכל משרד. אל תשכחו על גאדג 'טים משרדים מגניבים אחרים! אלה לא המוצרים הטובים ביותר בשוק, אבל הם שימושיים לכל המשרד.

כלי שימושי נוסף עבור המשרד הוא מתאם זוויות. זה מאפשר לך לשמור על המיקום הנכון במהלך שיחות עבודה. אתה יכול אפילו לשטוח מכשיר זה לנסיעה. זה מתחלף כאשר לא בשימוש, ומתעורר כאשר אתה חוזר זה צורה מעוקלת ביד שלך. מאפייניו הייחודיים יהפכו אותו לתוספת גדולה לכל משרד. ישנן דרכים רבות להתאים את מרחב העבודה שלכם, והגאדג 'טים האלה הם הכלים המושלמים לעשות דברים.

אתה יכול גם לקנות מגוון של גאדג 'טים אחרים למשרד שלך. הצג הוא המכשיר הפופולרי ביותר. מקרן אל-סי-די הוא דרך נהדרת לחלוק את הרעיונות שלך עם הצוות שלך. הגאדג 'טים האלה מאפשרים לך להציג את הרעיונות שלך על מסך גדול וקל לשאת אותם. ומכיוון שהם כל כך ניידים, תגלה שחם כוסות USB נוח כשאתה בתנועה.

בנוסף להיותם נוחים, מכשיר זה מועיל גם למי שעובדים במשרד. הוא מציע הרבה תכונות שימושיות למקום העבודה. למשל, אתה יכול להשתמש באספקת השירותים כדי לאחסן עטים, פנקס קטן ורשימות דביקות. ניתן להשתמש בו גם כדי לפזר סרט הדבקה. נמל טעינה מגנטית הוא בחירה פופולרית נוספת למחזיק ציוד משרדי. ניתן לרכוב מתחת לשולחן ולשמור אותו מחוץ לטווח הראייה.

פרטים נוספים: גאדג'טים למשרד marsint.co.il