כיצד לבחור שדרוגים לרכב שטח

רכבי שטח

רכבי חוץ אינם מתאימים לכולם. למרות שהשוק הצבאי היה ענק עבור כלי רכב מחוץ לכביש, הוא התדלדל ברובו מאז הנפילה. ג'יפים הם דוגמה אחת של כלי רכב קלים מחוץ לכביש. כלי רכב דומים היו בשימוש במזרח אירופה, כגון UAZ-469 GAZ-69. אתה לא יכול פשוט לקנות ג'יפ ללכת מחוץ לכביש; אתה צריך להתאים אותו אישית.

אם אתה מחפש לשדרג רכב שטח, חשוב שתדע הכל על השדרוגים הזמינים. לדוגמה, תקלה היא הכרח לגרור פריטים כבדים, וניתן להשתמש בה כדי לרכוב על אביזרים כגון מתלה אופניים או נושא צמיגים רזרבי. ניתן להשתמש בו גם כדי להחזיק ברביקיו קטנים, מה שהופך אותו לרכב רב תכליתי. התקלה היא תכונת בטיחות שפועלת כנקודת גרירה ומייצבת את הרכב.

אתה לא יכול להתעלם מהחשיבות תקלה. הוא יכול לשמש להעברת חפצים ולחיבור אביזרים אחרים, כגון נושאי צמיגים רזרביים או מדפים לאופניים. זה יכול להיות מצויד בגריל קטן אם אתה רוצה. תקלה, שחייבת להיות כבויה, היא רכישה נהדרת. לא משנה איזה סוג של הסטה שלך עושה, הרכב הנכון יכול להציל את היום.

תקלה היא עוד שדרוג חיוני לרכב שלך מחוץ לכביש. זה לא רק תכונת בטיחות, אבל זה גם שימושי להרכבת אביזרים אחרים, כמו מתלה אופניים, נושא צמיגים רזרבי, ואפילו ברביקיו קטן. לבסוף, תקלה היא תכונת בטיחות חשובה, הפועלת כנקודת גרירה יציבה עבור כלי רכב אחרים. זה גם עוזר לך לשמור על הרכב שלך במצב טוב כשאתה על הכביש.

מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים שדרוגים לרכב שטח שלכם:

השינוי החשוב ביותר מחוץ לכביש הוא לשנות את המתלה. זהו הצעד הראשון בהשגת מראה אגרסיבי. תצורות האביב והחומרה המסורתיות אינן מיועדות לשימוש מחוץ לכביש. הם מיועדים לשימוש בדרכים סלולות. זה חיוני שיהיה דיפרנציאל נעילה עבור חפצים כבדים כאשר אתה יוצא אל השממה. עם זאת, אתה לא יכול לגרור פריטים כבדים יותר. עם זאת, שימוש במכשול טריילר יגביר את בטיחות הרכב שלך.

יש יתרונות רבים של הרמת המכונית מחוץ לכביש שלך. התועלת העיקרית היא שהיא תציע כוח משיכה ויציבות גדולים יותר בעת נהיגה על משטחים חלקלקים. זה גם ייראה יותר מחוספס. הדבר יגדיל את סיכוייך להצליח ויעזור לך להימנע מסכנות פוטנציאליות. ‏ עם זאת, היזהר לא להרים יותר מדי את הרכב שלך! זה יעשה את הרכב שלך לא יציב, ועלול לגרום לו לקרוס. תוודא שהצמיגים שלך לא נמוכים מדי.

זה חיוני לבחור את הצמיג הנכון לנסיעה. צמיג עם צמיג עמוק ומתיחה טובה חשוב. אותו הדבר חל על ההשעיות האחוריות והקדמיות. הצמיגים חייבים להתאים רכב מחוץ לכביש שאתה מתכנן לקנות. קבלת הסט הנכון של כלי רכב מחוץ לכביש תשפר את הביצועים והבטיחות שלהם. הימנע מלתת לרכב בפרופיל נמוך להרוס את החופשה שלך.

כאשר אתה בוחר הרכב מחוץ לכביש שלך, לוודא שיש לו את אישור הקרקע הנכון. ככל שהרכב שלך יהיה גבוה יותר, כך הוא יהיה טוב יותר בשבילים. לפני הרמת הרכב, אתה צריך לקחת בחשבון את גובהו. משאית גבוהה מדי תיראה כמו משאית אחים או מפלצת. ודא שאתה בוחר את ערכת המעלית הנכונה לרכב שלך.

אישור קרקע הוא המאפיין החשוב ביותר של רכב מחוץ לכביש. יכולתו של הרכב מחוץ לכביש לבצע היטב על השבילים יהיה תלוי בסיווג הקרקע שלו. אישור קרקע גבוה יותר גם ייתן לך יתרון כאשר כבויים. זה גם יעשה את הרכב שלך מחוץ לכביש אמין ובטוח יותר. אם אתה רוצה להגדיל את הגובה של רכב מחוץ לכביש שלך, זה השקעה חכמה כדי לקבל ערכת הרמה.

רכבים מחוץ לכביש דורשים מינימום סיווג קרקע. חשוב שיהיה מספיק לחץ קרקע כדי להבטיח שרכבים מחוץ לכביש לא ישקעו באדמה. לכמה רכבים מחוץ לכביש יש השעיות רכות יותר. יש להם גם מערכות מסלול. הם יכולים להיות מונעים על פני שטח קשה וסביב מכשולים. בנוסף לכך, הרכב צריך גם מוט שור או שומר מכחול. בעוד זה יכול להיות אי נוחות, זה יגן על הקצה הקדמי של הרכב מחוץ לכביש ולעשות את זה קל יותר לתמרן.

למידע נוסף על שדרוגים לרכבי שטח, לחצו כאן: https://www.ppracing.co.il/