איך לבחור את אוכל הכלבים הטוב ביותר

אוכל לכלבים

מזון לכלבים הוא סוג של דיאטה לכלבים המיועדת במיוחד למין הכלבי. מזון לכלבים שונה ממזון אנושי. כלבים הם טורפים או אוכלי כל. ישנם דברים רבים שעליך לזכור כאשר אתה בוחר את האוכל המתאים לכלב שלך. הנה כמה עצות חשובות כדי להבטיח שתקנה את מזון הכלבים האיכותי ביותר.

אל תקנה אוכל זול לכלבים כי זה זול יותר. מזון כלבים באיכות טובה לא יעלה יותר כי 10 $ לקילוגרם. שימו לב לשלושת המרכיבים הראשונים. לדלג על המרכיב הראשון אם זה לא בשר. חלבון שמקורו בבעלי חיים חיוני לבריאות הכלבים. עליך להבטיח שהכלב שלך יקבל שרירים ובשר רזים במרכיבים הראשונים. אם זה לא, אתה יכול לבחור מותג אחר. איכות לא חייבת להיות מוקרבת.

ודא שאתה קורא את המרכיבים. מרכיבים דלי קלוריות מועדפים על פני פילרים וכימיקלים מיותרים. חלבונים שלמים הם המקור הטוב ביותר. חפשו תרנגול הודו, עוף וכבש. אפשר למצוא בשרים מסתוריים ממקורות מפוקפקים. יש להימנע ממרכיבים מסוג זה. במקום זאת, חפש נוסחאות הכוללות מקורות בעלי חיים. אתה צריך גם לקרוא את התווית בזהירות כדי להבטיח שהכלב שלך לא יבלע משהו שאתה לא אוהב.

הימנע ממזון כלבים זול. רבים מהם מכילים מרכיבים לא בריאים. יש הרבה מאכלי כלבים בטעם טבעי שניתן למצוא במחיר סביר. לפני שאתה קונה, תוודא שאתה קורא את התווית. ודא שהם מכילים את הכמות הנכונה של חלבון לחיית המחמד שלך. ואל תשכח לקרוא את התוויות! מזון הכלבים הטוב ביותר יספק את כל החומרים המזינים שחיית המחמד שלך צריכה. כדאי לבזבז כמה דולרים על איכות, אבל אל תשכחו לקמץ בערכם התזונתי.

כל מה שצריך לדעת על אוכל לכלבים:

למרות שזה לא הכרחי לבזבז הרבה כסף, אתה רוצה לוודא שהכלב שלך מקבל את כל החומרים המזינים שהוא צריך מהמזון שלו. אם הכלב שלך סובל מעודף משקל, כדאי שתשקול לעבור למותג שיש לו מחירים גבוהים יותר. כך, הגור שלך יקבל את התזונה הנכונה. חפש מרכיבים באיכות גבוהה במזון כלבים. כמו כן, ודא שהוא מכיל ויטמינים או מינרלים הנכונים.

ודא שאתה בוחר מותג עם מגוון רחב של מרכיבים. באופן אידיאלי, לכלב שלך תהיה דיאטה הכוללת גם מזון שלם וגם מרכיבים מעובדים. עם זאת, חיוני לדעת אילו מרכיבים הכלב אוהב. אתה יכול למצוא ארוחה נהדרת לכלב שלך אם אתה משתמש במרכיבים הנכונים. המותגים הטובים ביותר יכילו ויטמינים ומינרלים שיועילו לכלב שלך. טיפים אלה יעזרו לך למצוא מזון כלבים בר השגה.

אתה גם יכול לקרוא את המרכיבים שיעזרו לך לבחור את האוכל הטוב ביותר לכלב שלך. חשוב לדעת איזה סוג בשר מכיל סוג מסוים של מזון, שכן בשר הוא המרכיב הפופולרי ביותר. בשר יכול להיות מכל בעל חיים, ואילו את ארוחת העופות ניתן להשיג רק מציפורים. אם אינך בטוח, ודא שהמזון אינו מכיל דגנים וחיטה. זה יכול להיות מסוכן לבריאות הכלב שלך. אתה יכול בסופו של דבר עם מוצר עני אם אתה לא יודע את המרכיבים.

https://www.youtube.com/watch?v=yv92d8abYaA

עליך לבחון היטב את מרכיבי המזון לכלבים. אם יש לך שאלות, צור קשר עם היצרן. חברה מכובדת תשמח לענות על השאלות שלך ולספק יותר מידע ממה שאתה יכול למצוא על התווית. זה גם רעיון טוב בשבילך לשאול את היצרן שאלות על המרכיבים במוצרים שלהם. אם אתם לא בטוחים לגבי מרכיב מסוים, אתם יכולים ליצור קשר עם האגודה הווטרינרית של החיות הקטנות בעולם. אם אתה לא בטוח מה לעשות, אתה יכול להתייעץ וטרינר להדרכה.

לפני שתרכוש מזון לכלבים, עליך לעבור תחילה על המרכיבים. זה יאפשר לך לקבל החלטה מושכלת איזה מזון לכלבים הכי טוב לבריאות הכלב שלך. המרכיבים במזון לכלבים אמורים להיות ניתנים לאיתור למקור. זה יאפשר לך לבחור את מזון הכלבים הטוב ביותר. אם יש ספק, בקש מהיצרן מידע נוסף. יש לכלול את המרכיבים הרשומים על תווית המזון. ישנם מותגים רבים הזמינים למזון לכלבים ולכן קל למצוא את הטוב ביותר לכלב שלך.

לפרטים נוספים, הקליקו: מזון כלבים בזול