מזון יבש לכלבים – מה לחפש

אוכל יבש לכלבים

קשה למצוא מזון יבש טוב לכלבים. מכיוון שלמזון לכלבים יש מגוון כה רחב של מרכיבים, האיכות והמחיר יכולים להיות בלתי עקביים. לדעת מה לחפש בקניית מזון לכלבים יכול לעזור לך למצוא את הבחירה הטובה ביותר. ארין אסקלנד, יועצת לבריאות בעלי חיים והתנהגות במחנה בו וואו, תיארה את המרכיבים שאתם צריכים לחפש במזון הכלבים הנכון. נוסחאות תרנגול הודו מבוטלות הן בחירה טובה כי הן מכילות חלבונים באיכות גבוהה ואין להם תוצרי לוואי או סתימות בשר.

חפשו מוצרים באיכות גבוהה עם מרכיבים טבעיים ותוספים מינימליים. דיאטה מאוזנת היטב, ללא תבואה צריכה להיות לא יותר מקומץ של מרכיבים טבעיים. תמיד לקרוא את התווית בזהירות כדי לגלות מה יש בפנים. חפש מרכיבים פעילים באיכות גבוהה, ולא מרכיבים שיכולים לגרום מיקוטוקסינים. לתזונה הבריאה ביותר לכלב שלך, בחר מזון שיש לו את המרכיבים האיכותיים ביותר ומכיל רק את הבשר האיכותי ביותר.

אם אתם מחפשים מזון כלבים טבעי נטול תבואה, ההיגיון של הטבע הוא בחירה טובה. הוא מכיל ארוחת הודו ומגוון של מרכיבים משפרי בריאות, כולל תרבות שמרים, ביצה מיובשת וכבד חזיר. למזון הזה יש גם יחס של 50:1 שומן לחלבון, אז זה אידיאלי לכלב עם קיבה רגישה. אתה יכול גם לבדוק את המידע התזונתי של המרכיבים בחלק האחורי של השקית.

יתרונות של אוכל יבש לכלבים:

מזון כלבים יבש צריך להיות תאריכי תפוגה. יצרנים מסוימים מציינים תאריך ”הכי טוב לפי”. למרות שהתאריך ”הטוב ביותר לפני” מצביע על חיי המדף של המוצר, זה לא בהכרח אומר שהמוצר נמצא במצב הטוב ביותר שלו. אם זה עבר את התאריך, זה אומר שאיכות המזון כבר נפגעה. אתה יכול בקלות לקנות תיק חדש מרייצ 'ל ריי נוטריש ולקצור את כל היתרונות!

אתה רוצה לוודא שאתה בוחר את האוכל היבש הטוב ביותר לכלב שלך. בעוד שכלבים אינם סובלניים במיוחד לחיטה, זה לא רעיון טוב לקנות מזון לכלבים מחיטה מלאה. בחר אוכל ללא גלוטן לכלב שלך. זו בחירה מצוינת עבור אלה שיש להם אלרגיות לחיטה. זה שווה לנסות להימנע מחיטה לגמרי אם הכלב שלך לא יכול לעכל את זה.

אם אתה מודאג מחיטה וגלוטן, אתה תמיד יכול לבחור מזון לכלבים ללא גלוטן. סוגים רבים של מזון לכלבים מיוצרים מתבואה נטולת גלוטן. האוכל הזה בטוח לכלבים עם בטן רגישה. ודא שהאוכל בטוח לכלב שלך. מזון איכותי לכלבים ישמור על הכלב שלך מאושר ובריא. הריח והמראה של האוכל יגידו לך אם זה טוב לחיית המחמד שלך.

שינויים במזון שהכלב שלך אוכל יכולים להשפיע לרעה על בריאותו. מזון כלבים טבעי מכיל מרכיבים שניתן לעכל בקלות על ידי כלבים, בעוד מזונות מבוססי כימיקלים מכילים מרכיבים שקשה לבטא וקשה לזהות. הכלב שלך יתקשה להסתגל לשינויים בשגרה הפנימית שלהם אם הם נאלצים לעבור בין מזון יבש ורטוב. שילוב מגוון סוגי מזון יעניק לכלב שלך סיכוי טוב יותר ליהנות מחייו.

חשוב לבחור מזון יבש איכותי לכלבים. יש סוגים רבים של מזון לכלבים יבשים זמינים, אבל חשוב שלכלב שלך תהיה גישה למזון לכלבים באיכות גבוהה. אמנם אתה לא יכול בהכרח לבחור את המותג הטוב ביותר, חשוב לבדוק את המרכיבים ופרופיל התזונה של כל מגוון. זה יבטיח שהצרכים התזונתיים של הכלב שלך ימולאו. חשוב גם לוודא שהמזון אינו מזוהם בכימיקלים.

אם יש לך את הכסף, עדיף לרכוש מזון כלבים יבש, ללא תבואה. זה צריך להכיל את כל החומרים המזינים החיוניים שהכלב שלך דורש. דיאטה באיכות גבוהה לא תהיה זולה, אבל זה שווה את המאמץ הנוסף. אתה רוצה שהכלב שלך יהיה בריא אז תוודא שאתה מחפש מרכיבים שלא מכילים חומרים משמרים או תוספים מזיקים. חשוב גם לוודא שהוא אורגני ובעל תכולת נתרן נמוכה.

למידע נוסף על אוכל יבש לכלבים, לחצו כאן: https://www.pagazolam.co.il/165214-dry-food