כיצד לחדש כורסאות וינטג'

כיסא הסיבוב בצורת חבית עם הגב המתועב שלהם היה זקוק למהפך. ג 'ניפר לאן, שרכשה אותם מ – eBay, ציירה אותם כסף חם. הגוון המתכתי הזה נראה כמעט כמו זהב ורדים. המושב היה מכוסה בבד מתכתי ורוד רך והחלק האחורי מכוסה בחומר דמוי פסים. התוצאה היא כורסה יפה בסגנון וינטג '.

ריהוט עתיק שווה רק מה שהבעלים שלו מעריך. חידוש מסגרת העץ הוא הצעד הראשון כדי לקבל את הטוב ביותר מכיסא בציר. אז, אתה יכול לרפד אותו מחדש. חידוש עץ הוא האפשרות הקלה ביותר, אבל תפירת ריפוד על גב מרופד יכולה להיות קשה. זה גם לא אפשרי להסיר את מסגרת הפלדה. צריך לפרק את כל הכיסא לפני שאפשר להתחיל את המהפך.

מסגרת העץ של הכיסא צריך להיות הוסר לחלוטין אם אתה מתכוון לשפץ אותו. זה יקל על העבודה, אבל המסגרת תהיה באיכות גבוהה יותר מרהיטים מודרניים. זה ידרוש הרבה עבודה קשה וזמן כדי לשחזר את העץ. מסגרת העץ המקורית צריכה להישמר כמו שהיא. הכיסא צריך להיראות חדש לגמרי אחרי תהליך חידוש הכסא. אתה יכול להוסיף ריפוד חדש כדי לסיים את העבודה.

לאחר ניקוי וחידוש מסגרת העץ, הגיע הזמן לשפץ את הריפוד. הכיסא ישן מאוד וצריך לרפד אותו מחדש. אתה יכול בקלות לעשות את זה חדש יותר על ידי שימוש בחומרים שונים. דרך טובה לעשות את זה היא על ידי יישום צמר על המשענות. אתה יכול גם לצבוע את הכיסאות אם הם במצב טוב. באפשרותך גם לשנות את מראה הכורסה שלך על ידי הוספת פסים או סטנסילים.

חשוב לציין שכורסאות עתיקות אינן זולות כמו גרסאות מודרניות. תצטרך להוציא יותר על המסגרת כמו גם ריפוד ובד. זה יבטיח שההשקעה שלך תימשך שנים רבות. הבד החדש לא רק ייראה טוב, אלא יהיה עמיד ונמשך זמן רב. חשוב לזכור שלכיסאות העץ יש מסגרת פלדה ויש לטפל בהם בזהירות.

קשה להסיר את מסגרת הפלדה מגבו של הכיסא. מסגרת הכיסא מורכבת משלוש שכבות צבע: אחת למסגרת, אחת לריפוד. המסגרת הפנימית היא ניידת ושאר הכיסא בנוי סביבו. כדי לתקן את העץ, תצטרך לפרק את כל הכיסא. עדיף לשכור מקצוען שיעשה את העבודה הזאת.

אתה יכול לבחור את החומר של הכיסא שלך, בנוסף לסגנון. מסגרת העץ בדרך כלל במצב טוב. אם אתה בטוח ביכולות שלך, אתה יכול לשפץ את המסגרת. כורסת העץ מסוגננת ומתפקדת. זו בחירה נהדרת עבור הבית שלך אם אתה מחפש לקנות כורסאות וינטג '. זה בגלל שהם עמידים ובאים בסגנונות ובצבעים שונים.

כיסאות העץ אינם רק יפים, אלא גם יכולים לשמש ליצירת אפשרויות ישיבה מסוגננות. למרות שלריהוט בציר יש משיכה נצחית, חשוב לבחור את החומרים הנכונים. אתה יכול לקנות רפרודוקציות כדי להוסיף ערך לכורסאות העתיקות שלך. אפשר להשתמש בכיסאות האופנתיים האלה כדי לקשט את הסלון שלך. הכיסאות האלה עתיקים, אבל סביר להניח שתעשה אותם שימושיים יותר.

ריפוד מחדש של כיסאות העץ הוא תהליך מאתגר. זה דורש תכנון זהיר. אתה צריך לדעת בדיוק מה אתה רוצה לעשות, כמו שיש חלקים רבים כי יש להסיר. קשה לעצב מחדש את העץ, אבל אפשר לשמור את חלקי העץ המקוריים במצב טוב. בנוסף, תצטרך לקנות ריפוד חדש. הבד החדש יצטרך להתאים לשאר הרהיטים.

זה רעיון חכם לרכוש כורסאות משובחות. אתה יכול להשיג אותם במחיר נמוך, והם שווים כל אגורה. אם יש לך מזל, תמצא אותם בחנויות יד שנייה. ואתה לא תצטער על הרכישה שלך. כיסאות הבציר האלה עושים השקעה נהדרת. הם יהיו יקרים במשך שנים רבות. קבל כמה כורסאות וינטג 'להוסיף לבית שלך.

פרטים נוספים: כורסאות וינטג' – Mon Cheri