טעינה אלחוטית – להפוך את השולחן שלך לתחנת טעינה אלחוטית

אם אתה כבר מחפש דרך לטעון הטלפון הנייד שלך בלי להשתמש בשקע הקיר, גאדג'טים טעינה אלחוטיים עשויים להיות התשובה. תחנות טעינה אלחוטיות אלה יכולות להיבנות לתוך הרהיטים שלך ולהפוך את השולחן שלך לתחנת טעינה עבור המכשיר הנייד שלך.

הרעיון של טעינה אלחוטית אינו חדש, אבל כמה צרכנים הם ספקנים. יש אנשים שחוששים לשים את הטלפון שלהם על מטען אלחוטי. עם זאת, רבים מהם שמחים לעקוף את הבעיה הזו. כמה מטענים אלחוטיים יכולים אפילו לטעון קבלי-על, מהסוג שמשתמשים בו ברכבים חשמליים. ובעוד רוב גאדג'טים טעינה אלחוטית ניתן להציב בכל מקום שאתה רוצה, הם לא נוחים כמו לטעון את הטלפון הסלולרי שלך דרך שקע קיר.

בעיה נוספת בשיטות טעינה קונבנציונליות היא שניתן להעביר את האנרגיה רק בכיוון מסוים. טעינה אלחוטית, לעומת זאת, מבטלת את הצורך בחוטים. שיטה זו של טעינה מבוססת על אינדוקציה אלקטרומגנטית, שפועלת על ידי שליחת אנרגיה ממשדר למקלט. מטען אלחוטי עובד על ידי שליחת זרם אנרגיה למקלט, אשר בתורו טוען את הסוללה של המכשיר הנייד שלך. זו שיטה הרבה יותר מהירה ונוחה לטעינה, והיא גם הרבה יותר מסודרת ונוחה משיטות חוטית מסורתיות.

בעוד גאדג'טים טעינה אלחוטית לא לשלול את הצורך בכבלים, זה מאפשר לך לשאת מכשיר בזמן שהוא טוען. גאדג'טים טעינה אלחוטית גם מקלים על השימוש בזמן טעינה. זה הרבה יותר קל לשים את הטלפון שלך על דוכן טעינה או כרית ולהוציא אותו מזה כאשר אתה צריך לקחת את זה מתוך מצב טעינה. והתהליך הרבה יותר קל ונוח כשיש לך כרית טעינה אחת לכל הגאדג'טים שלך.

בנוסף לטעינה אלחוטית, יש יצרנים שאפילו מפתחים סטנדרטים משלהם למטענים אלחוטיים. לדוגמה, אפל הציגה את התקן MagSafe עם האייפון 12. סטנדרט זה משתמש במגנטים כדי לספק כוח ביעילות. יצרני צד שלישי יצרו אביזרי טעינה שונים התומכים בתקן MagSafe. הם כוללים רמקול טעינה אלחוטי של JBL עבור נוקיה. החברה אפילו מספקת עצות טעינה. למידע נוסף, בקר ב ”גאדג 'טיקלוד”.

טכנולוגיית הטעינה האלחוטית האחרונה נבחנת על ידי חברות מובילות ומוכנה לשימוש קמעונאי ומסחרי. סטארבקס היא אחת מרשתות הקפה הראשונות שהציעו אינטרנט אלחוטי ובקרוב יוציאו תחנות טעינה אלחוטיות ברחבי סטארבקס בארה "ב עדיין לא ברור עד כמה יאומץ הרעיון על-ידי הציבור. אבל נכון לעכשיו, טכנולוגיית טעינה אלחוטית מהווה מכשול בצמיחתה, אבל היצרנים הגדולים סוף סוף עולים לסיפון.

ענקי טכנולוגיה גדולים עושים גאדג'טים טעינה אלחוטית מרחוק. טכנולוגיה יוקרתית חדשה זו מאפשרת למשתמשי טלפון חכם לטעון את הטלפונים שלהם בכל זמן, בכל מקום. חלק מהדגמים אף מאפשרים טעינה של מספר מכשירים בכל פעם. לחדשנות זו יש פוטנציאל לחולל מהפכה בטעינה סלולרית, מה שהופך את החיים לקלים ומהירים יותר. מטענים אלחוטיים הופכים את העולם ליותר אלחוטי! אתה אפילו יכול להשתמש בהם בעבודה או בבית וליהנות מהנוחות האולטימטיבית.

ה-RAVPOWER 10W Qi-Certified Wireless Charger הוא אופציה מצוינת ידידותית לתקציב. כרית טעינת פלסטיק זו כוללת רכסים אנכיים כדי לשמור על הטלפון שלך במקום בזמן שהוא גובה. מטען זה יכול לספק תפוקה מקסימלית של 10W. הוא טס עם כבל טעינת מיקרו USB אך דורש מתאם קוויק טעינה 2.0 או 3.0. לכוח טעינה מקסימלי, אתה רוצה לרכוש RAVPower טעינה מהירה 3.0 מתאם קיר.

איקאה החלה למכור מטענים אלחוטיים, אך רק בארצות הברית ובבריטניה. היא תומכת בתקן Qi, מה שהופך אותם מתאימים להרבה התקנים שונים. גאדג'טים של טעינה אלחוטית הופכים לטכנולוגיה פופולרית יותר ויותר. עם זאת, זה עדיין לא ברור אם מטענים אלחוטיים הם באמת טובים יותר מאשר הדרך המיושנת של טעינה. אז חשוב לבחור את המטען שהכי טוב לבית שלך. מטען אלחוטי צריך להיות נוח וזול לטלפון שלך.

פרטים נוספים: anker-il.co.il/