מהי מטרת המשפטים המצחיקים? ‏

בין אם אתה מחפש דרכים חדשות לבטא את עצמך או רק מנסה לגרום לחברים שלך לצחוק, יש דרכים רבות ושונות להשתמש בשפה האנגלית כדי לגרום לך לחייך. מניבים לאזכורים של תרבות הפופ, יש משפט מצחיק בשבילך. הנה כמה דוגמאות כדי להתחיל. וזכרו, אתם לא לבד – יש מיליוני אנשים שמתקשים לבטא את עצמם, אז אל תהיו נבוכים להשתמש בהם בשיחה!

מודלים לשוניים נחשבים בדרך כלל כדרך הטובה ביותר להבין ולחזות את ההומור של המשפט. מודלים אלה משתמשים בקו בסיס המזהה את החלקים של משפט המכילים הומור ומיומן על וקטורי מילים של טקסט מהיר. מודל שפת BOW משתמש בממוצע של וקטורי מילות טקסט מהיר כדי לייצג את המשפט. לעומת זאת, TRANSFORMER משתמש בארכיטקטורת LSTM וניל מאומנת מאפס ללא כל הכשרה מראש.

קומיקאים מפורסמים גם תרמו לקטגוריית המשפט המצחיק. אלה כוללים את בטי וייט, ג 'ואן ריברס, לוסיל בול ופיליס דילר. אתה יכול למצוא ציטוטים שנונים על ידי כוכבי הקולנוע האהובים עליך וסלבריטאים מסרטים ותוכניות טלוויזיה כמו המשרד ומגנוליות פלדה. ובעוד הציטוטים האלה מכוונים בדרך כלל לגברים, הם גם מקור השראה גדול לנשים ולכל אחד אחר. הציטוטים המצחיקים האלה יגרמו לך לחייך ולחשוב!

משפט מצחיק וסקרסטי, תמיד מעלה חיוך ומרומם את הנפש, ניתן להוסיף משפטים מצחיקים גם לאיורים, תמונות, פוסטרים, כלי נוי וכו'…

פרטים נוספים: https://www.coolart.co.il/c/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%A9%D7%9C_%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%9E%D7%A6%D7%97%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%AA