בתי מזוזה

בתי מזוזה הם בתים עם סמלים יהודיים. המזוזה מכילה את הטקסט של תפילת שאמה ומונחת באופן מסורתי על מזוזות. היהודי הראשון שגר בביתו של סגן נשיא הוא דאג אמהוף. אשתו, קמלה האריס, היא גם יהודייה. לכבוד אשתו, הוא הניח מזוזה בביתה. בתי מזוזה הם דרך נהדרת לזכור אותה.

מזוזה מקובעת לדלת של כל מקום מגורים בבית. היא נדרשת לחדרים שיש להם שני מזוזות ואין להם לינטל תקורה. יש להקים מזוזות ברגע שהמשפחה היהודית תעבור לבית חדש, אבל לא יותר משלושים יום אחרי שנכנסה. עם זאת, מזוזה אינה נדרשת לבית זמני או לחדר שינה.

מזוזה היא מגילת קלף קטנה עם תפילת שמעה חרוטה עליה. היא מקיימת את המצווה במקרא לצרף מזוזה לדלת. היא לא רק מסמנת את הבית כקדוש, אלא גם מזכירה לאנשים לחיות חיים מלאי משמעות. בתי מזוזה נמצאו במקור בעיר העברית הקדומה קומראן, ישראל. מזוזה נחצבה במשקוף אבן ירושלמי, והקלף הונח אז בתיק עם האות הראשונה של השם נראה לעין.

בתי מזוזה הם חלק מאוסף מגנס לאמנות יהודית וחיים באוניברסיטת קליפורניה בברקלי. תוכלו לבקר במוזיאון ולצפות בכמה בתי מזוזה כדי ללמוד עוד על התרבות והאמונות היהודיות. זו גם דרך נהדרת להראות לשכן שלך שאכפת לך. הם צפויים להיות אסירי תודה, ואתה תהיה נערץ על ההתחשבות שלך. ומי יודע, אולי אפילו תהיה חלק מקהילה יהודית!

בתי המזוזה אומנם יפים ואלגנטיים, אך הכיתוב על מגילות מזוזה דורש דאגה קפדנית. טעות אחת עלולה לפסול את המגילה. סופר מוסמך יכול לעשות את זה בשבילך. ניתן לרכוש בתי מזוזות באינטרנט ממגוון חנויות יודאיקה. אתה יכול גם לקנות מגילות חלופיות למזוזה שלך מחנות ג 'ודאיקה מקוונת. עם זאת, תצטרך לבדוק אישור כשר לפני ביצוע כל רכישות.

אם אתה מחפש מזוזה באיכות גבוהה, כדאי שתבדוק את בתי המזוזה באלי יאשר. חברה זו מציעה מגוון גדול של מזוזות העשויות מזכוכית צבעונית. בחר בין חלבי, בציר, וצבעים חמים. יש הרבה סגנונות ועיצובים זמינים ברשת. אולי תמצא משהו שאתה אוהב! ובתי המזוזה יהיו חלק מעיצוב ביתך.