קניית עגלה לתינוק

קניית עגלת תינוק יכולה להיות השקעה יקרה. הם יכולים לעלות מ-250 יורו ליותר מאלף יורו, תלוי במותג, בתכונות ובעיצוב. כמה מעפלות מיוצרות בחומרים מעוצבים או מעוצבות בצורה מפוארת. עליך לבחור בקפידה את הסגנון והחומר שיתאימו לתקציב ולסגנון החיים שלך.

מעפילי תינוק צריכים להיות קלים לשימוש והתאמה. הרצועות צריכות להיות קלות לתפעול, לא רק בשבילך, אלא גם בשביל הילד שלך. אתה גם רוצה לוודא רתמת הבטיחות הוא קל להסתגל ונשאר במקום. אתה גם לא רוצה הרגליים או הידיים של הילד שלך להיתפס בצירים של העגלה.

לעגלה ארבעה גלגלים והיא מצוידת לרוב בברדס להגנה נוספת. הוא נועד להכיל תינוק, בדרך כלל במשקל של עד 9 קילוגרם, ויש לו תחתית מסודרת לנוחות. לעגלה יש גם חופה להגנה מפני השמש, הגשם או יסודות אחרים.

העגלה הראשונה הומצאה בלנדאו, גרמניה, זמן קצר לאחר תום מלחמת העולם הראשונה. העיצוב התפתח במשך השנים כדי לענות על הצרכים של חברה פעילה. כיום, העגלות מגיעות עם גלגלים קטנים ואווירודינמיים, והקרון אפילו יכול להיות מחובר לאופניים! וכמובן, ניתן להתאים את העגלה בקלות למצבים שונים, בהתאם לצרכייך ולהעדפותיך.

עגלה היא כלי נהדר לתינוק שלך. אבל זה יכול להיות קשה לשימוש. אתה צריך לבחור בזהירות כי הבטיחות של התינוק שלך היא עליונה. אם ילדך עדיין אינו מסוגל לשבת, עדיף לדבוק בעגלה. במקרה זה, עגלת ילדים כפולה עשויה להיות מתאימה יותר.

ישנם סוגים רבים של נשאי תינוקות, כולל נשאים על הגוף, נשאי תרמיל, ונשאים קדמיים רכים. הגורם החשוב ביותר בבחירת מכשיר להובלת תינוקות הוא הגיל, שכן סוגים שונים מתאימים לתינוקות בגילאים שונים. לדוגמה, עגלת תינוק מיועדת לתינוקות מתחת לגיל שלושה חודשים, ועגלת ילדים המיועדת לתינוקות מבוגרים.

בחירת הסוג הנכון של עגלת תינוקות חיונית לנוחות ולנוחות שלך בזמן הנסיעה. בעוד העגלה תהיה הכרחית עד שילדך ילמד לשבת ולהתגלגל באופן עצמאי, העגלה תספק גמישות רבה יותר בנסיעה. זה גם יגן עליך למקרה שהתינוק שלך יפצע בעגלה. האפשרות הטובה ביותר לנסיעות ארוכות היא עגלת ילדים עם גלגלים. המכשירים האלה ישמרו עליך ועל התינוק שלך, ויגרמו לנסיעה במהירות.

תכונה חשובה נוספת היא מצב של פנייה להורים. תכונה זו מאפשרת לך לבדוק בקלות את ילדך כשאת לא נמצאת. יהיה לך גם יותר שקט נפשי בידיעה שאתה יכול לפקח על רווחת התינוק שלך בכל עת. כמה מודלים באים עם ריפוד נוסף כדי לשמור על התינוק שלך נוח. לחלקם יש אפילו חופה כדי להרחיק את ילדך מהשמש. מעפילי תינוקות המתיימרים להיות מתאימים לתינוקות מלידה אינם יכולים להציע מזרן שטוח, לכן מומלץ לבחור מודל בעל כידון נוח.

סוג אחר של עגלת תינוקות הוא העגלה. זו עגלה שיכולה להחזיק תינוקות ותינוקות מבוגרים. המושב צריך להיות שכוב באופן מלא כך שהוא יכול להכיל גם את התינוק הנולד וגם את התינוק המבוגר. זה גם צריך להיות הגדרות מתכווננות כדי לעזור עם רפלוקס. תכונה זו יכולה להועיל מאוד להורים הסובלים מבעיות רפלוקס. כאשר אתה קונה עגלת תינוק, תן דעתך לגילו ולגובה של ילדך. באפשרותך גם להתאים אישית את העגלה עם תכונות נוספות.

יש מעפילים בעלי עריסה או מצבים עמוקים כדי להכיל תינוקות. הם גם זמינים עם מצורפים מושבי רכב. אתה יכול גם למצוא עגלה שמקפלת שטוח להתאים בתא המטען של המכונית שלך. ודא שהעגלה כוללת כיסוי גשם וסל אחסון, כך שתוכל בקלות לאחסן את החלקים השונים כשאין בהם שימוש. יתר על כן, בחר עגלת ילדים עם גלגלי גומי מוצקים שלא ינוקבו על ידי חפצים חדים. אתה צריך גם לחפש עגלה עם גלגלי נעילה.

פרטים נוספים: http://www.ktanton.co.il/