רכישת אריזות מקרטון ממוחזר

תעשיית הגדילה המהירה ביותר במגזר הקרטון היא מיחזור אריזות תוכן. קופסאות קרטון משמשות לכל דבר מאריזת חומרים, למוצרים חד פעמיים ואפילו לנייר. הם חזקים ועמידים וגמישים. קופסאות קרטון זמינות גם בעובי וצפיפות שונים כדי להתאים למגוון רחב של מוצרים. הם קלים משקל מה שהופך אותם קל לזוז או לערום. קופסאות קרטון עם חומה כפולה הן הצורה הנפוצה ביותר של קרטון מחזור.

עסקים וארגונים רבים משתמשים בקופסאות קרטון כפולות כדי לשמור על עומס כבד. בשל העובדה שהם יכולים להיות נערמים אחד על גבי השני בלי הרבה צרות, הם עושים תיבות אחסון מצוינות. הקופסאות האלה יכולות לשמש לכל מוצר שחייב להישלח. הקופסאות הללו יכולות לשמש חברות לאחסון עודף מלאי או משטחים של מוצרים מוגמרים. הם משמשים גם כמכלי אחסון לאספקה כמו חומרי ניקוי, חומרי סיכה ופריטים קטנים אחרים. תועלת נוספת היא היכולת שלהם להתאים דרך דלתות קטנות.

קרטון ממוחזר בדרך כלל מעיתונים ומקורות אחרים. לעתים קרובות הוא נשלח להיפטר אם הוא לא משמש לאריזה. עסקים וארגונים יכולים לחסוך הרבה כסף על ידי שימוש חוזר בעיתונים ומקורות אחרים של חומרי אריזה. הם יכולים לחסוך כסף בכל הנוגע לסילוק, משום שעסקים וארגונים רבים פשוט קונים קופסאות קרטון כפולות וחומות, וקופסאות דואר מוקפות חומה משירותי ההפצה המקומיים. חנויות מכולת, חנויות נוחות וחנויות קמעונאיות רבות רוכשות רק כמה קופסאות בבת אחת. הם פשוט ממחזרים את כל הקרטון מכל משלוח ויוצרים קופסאות קרטון חדשות עם קירות עבים וקירות כפולים למשלוח או לשימוש חוזר.

משלוח מוצרים באופן שגוי הוא הטעות הגדולה ביותר שחברות וארגונים עושים. הם ישלחו פריט למקלט מבלי לארגן אותו כראוי. זה נקרא כשל חבילה. הנמען יניח שהחבילה לא נארזה כראוי או נארזה כראוי. לדוגמה, אם השולח מספק לנמען שתי קופסאות במקום אחת, רוב הסיכויים שהמקבל יפתח את אחת הקופסאות ויגלה פיסת בלגן, הכוללת שיער, בגדים ועטיפות מזון. חשוב לוודא שכל הפריטים סגורים כראוי ובגודל ובצורה הנכונים כדי להימנע מכך.

קופסאות מוקפות חומה כפולות הן אידיאליות לעומסים כבדים וניתן להתאימן בהתאם לצרכים שלך. אתה יכול לבחור בין גדלים שונים תלוי כמה אתה צריך. אפשר לאחסן ספרים וניירות בקופסאות קטנות יותר, בעוד שקופסאות גדולות עם חומה כפולה יכולות להחזיק רהיטים, קופסאות שימורים ומכשירים כמו מייבשים ומכונות כביסה. תיבות אלה הן אידיאליות לאחסון פריטים כבדים כגון שמיכות וצעצועים לחבק.

אם אתה שוקל להפעיל את הקופסאות הללו, חשוב לציין שאתה חייב לספק את המידע הנכון למוכר החברה. חברות ספנות שונות מציעות סוגים שונים שלארגזים לפי מידה, CARTONPLUS. חשוב לברר אילו אריזות נדרש המוכר כדי לשלוח את הפריטים. קופסאות חזקות הן מצוינות למשלוח פריטים שבריריים או כבדים. לעומסים קטנים, אם כי, קופסאות חזקות יכול להיות יעיל. למטרה זו, קרטונים קטנים יותר שאינם עורמים וקרטוני קיר בודדים הם אידיאליים. קרטונים קטנים יותר אלה עובדים היטב עבור פסלונים עדינים וקלים משקל ופריטים דקורטיביים.

כדי לקבוע כמה תצטרך לשלם עבור תיבות המשלוח העמידות האלה באינטרנט אתה צריך לבדוק את תעריפי המשלוח של החברה. חלק מהחברות גובות פחות מדולר אחד לקופסה ואילו אחרות גובות בין 5 ל-10 דולר ליחידה. עלויות המשלוח משתנות בהתאם לכמות החבילה וכמה קופסאות כלולות במשלוח. אתה צריך לבחור חברות משלוח שמציעות תיבות משלוח זולות כך שאתה לא צריך להשקיע יותר מדי זמן מחפש אותם.

זה פשוט למצוא קופסאות קרטון חסונות אלה. אתה רק צריך לחפש באינטרנט, למצוא אתר טוב, לבדוק את המחירים שלהם, ולשלם על ההזמנה. כל עוד תבחר את האתר המתאים לקנות ממנו את תיבת ה A4 שלך, תוכל להירגע בידיעה שהפריט יהיה אצלך בתוך זמן קצר.