איזה דיו הוא הטוב ביותר עבור המדפסת?

דיו למדפסת מגיע בסוגים רבים, כל אחד עם תכונות משלו. חלקן מימיות ועובדות היטב להדפסה ביתית, בעוד שאחרות ניתנות לריפוי על-סגול ומשתמשות בממיסים. שניהם מבוססי פיגמנט, וההבדל בתכונות שלהם יכול להשפיע על עמידותם. אם אתה משתמש בדיו מבוסס צבע, עדיף להרחיק אותו מהלחות.

כמה דיו הם פחות יקרים מאחרים. שינוי הגופן בו אתה משתמש יעזור לך לשמור דיו. שליח וגראמונד, למשל, דורשים פחות דיו מאשר Arial. כדי לשמור על דיו, שקול לעבור למצב ציור דיו אפור או שחור. אתה צריך גם לבדוק את רמות הדיו שלך לעתים קרובות. אם אתה לא מרוצה מאיכות הדיו בו אתה משתמש כרגע, אתה תמיד יכול לרכוש מחסנית תואמת במקום. יצרנים גדולים רבים מציעים תוכנית מיחזור מחסנית בחינם.

לפני שאתה קונה דיו מדפסת, לוודא שאתה יודע את המודל שלך. יש מדפסות שלוקחות רק סוגים מסוימים של דיו, ואילו אחרות משתמשות בכל הארבעה. כדי לחסוך כסף, אתה יכול לקנות XL או וריאציות בקיבולת גבוהה של מחסניות. הדיו אינו מתאים לכל המדפסות, אך הן יכולות להפחית באופן דרסטי את העלות לדף.

דיו למדפסת עשוי באופן דומה לצביעה: צבעים צבעוניים מתווספים לבסיס נוזלי. מרכיב בסיסי זה הוא בדרך כלל נפט, כגון שמן פשתן, שמן סויה או מזקקת נפט. דיו שחור בסיסי עשוי מפחמן שחור או לכה. דיו צבעוני מכיל מגוון צבעים, ופיגמנטים לבנים מתווספים כדי לשנות את הצללה הצבעונית.

רמות הדיו של המדפסת שלך ניתנות לבדיקה בקלות על ידי שימוש במוניטור המצב של המדפסת. לרוב המדפסות יש גם סרגל שמראה את כמות הצבע במחסנית. עם זאת, חשוב לציין שאפילו עם רמת דיו נמוכה, עדיין נותרו לך דפים רבים להדפיס.

בעת בחירת דיו המדפסת, תן דעתך לתוספים וכיצד הם משפיעים על תהליך ההדפסה. חומרים אלה מתווספים כדי לשפר את הדפוס והריאולוגיה של הדיו. הם גם מספקים סיכה והתנגדות לשפשוף. לבסוף, הם חשובים במניעת הזדקנות החומר המודפס.

כדי למצוא את הדיו המתאים למדפסת שלך, אתה צריך לדעת את המודל שלה. מספר הדגם מודפס על מחסנית הדיו, כמו גם על המדפסת עצמה. אם אינך יודע מהו מספר המדפסת שלך, תוכל לחפש אותה במדריך המדפסת. לחלופין, אתה יכול לבקש ממומחה שיעזור לך. בדרך זו, אתה יכול לחסוך כסף ועדיין לקבל את תוצאות ההדפסה שאתה צריך.

דיו וטונר יקרים, אז זה חכם להשיג מוצרים אמיתיים. הדיו המקורי הוא הדיו הכי בטוח ואיכותי למדפסת שלך. מחסניות תואמות פחות יקרות, אבל הן לא מובטחות לעבוד עם המדפסת שלך. הם גם יכולים לעלות כמו המדפסת שלך. אתה יכול גם למצוא מחסניות תואמות זולות באינטרנט, אבל אתה הרבה פחות סביר לקבל את התוצאות הנכונות.

כמו בכל דבר, חשוב לבחור את הדיו שלך בקפידה בעת בחירת המדפסת שלך. אם אתה מתכנן להדפיס הרבה מסמכים, אתה צריך לבחור את הדיו הנכון לעבודה שלך. אפשר גם לבחור בשירות דיו מנוהל. השירותים האלה שולחים לך דיו בזמן שנגמר לך, והם מחייבים אותך לפי הדפים שאתה מדפיס. רק תזכור לעשות מחקר קטן ולראות איך זה עובד בשבילך לפני קניית מחסנית מלאה.

בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור מדפסת מבוססת דיו או טונר. אם אתה צריך הרבה מסמכים מבוססי טקסט, אתה צריך לבחור מדפסת לייזר. האחרון יכול להדפיס מסמכים הרבה יותר מהר מאשר דיו. הוא יכול גם להתמודד עם תוויות, חומרי שיווק, ומכתבים של החברה.

אם אתה צריך עוד דיו, אתה יכול לבחור מחסנית בתשואה גבוהה. מחסניות דיו אלה מכילות יותר טונר מאשר עמיתיהם הרגילים. הם נותנים לך פעמיים או שלוש את כמות הדפים, ולעתים קרובות הם פחות יקרים. אלה גם זולים יותר מאלה אמיתיים, ואתה יכול לבחור לקנות אלה שנבנו מחדש במקום. מחסניות מדפסות אלה יכולות אפילו לבוא עם שבב חכם, אשר יודיע לך כאשר הם הולכים ואוזל בדיו.