בחירת מחברות ומוצרי נייר לבית ־ הספר

חשוב לבחור מחברת לבית הספר. ישנם סוגים רבים של מחברות ומוצרי נייר פנקס לבחור מהם. במאמר זה תמצא כיצד לבחור את המחברת המתאימה לבית ־ ספרך. ‏

מהם סוגי המחברות השונים?

בין אם אתה מחפש מחברת לבית הספר או שימוש אישי, ישנם סוגים רבים ושונים לבחירה. לכל סוג יש תכונות ושימושים ייחודיים משלו. אבל, רוב המחברות יכולות להיות מקובצות לאחת מארבע קטגוריות: ספירלה, קומפוזיציה, כבול, או לא מחובר.

מחברות קומפוזיציה מורכבות בדרך כלל 100 עמודים מסודרים במכללה ועמוד שדרה קשור. מחברות אלה מגיעות במגוון גדלים, סגנונות וצבעים.

מחברות קומפוזיציה כוללות בדרך כלל רשת לוחות זמנים של כיתות הקלטה. הם משמשים לפעמים במשרדים. העטיפה של מחברת קומפוזיציה לרוב כוללת תבנית מנוקדת בשחור לבן.

מחברות ספירליות משתמשות בדבק כדי להחזיק את הדפים יחד. הם חלופה זולה למחברות קומפוזיציה. הן מגיעות במגוון גדלים, וניתן ליצור אותן עם או בלי דפים מסודרים או מנוקדים. לחלק מהעבים יותר יש גם כיסוי קרטון חזק יותר.

סוג המחברת הנפוץ ביותר הוא מחברת ספירלית. מחברות אלה נועדו להחזיק כל סוגי הנייר. ניתן לרכוש אותם במגוון גדלים, כולל 8 1/2 x 11, 9 x 13, 12 x 18, ו-12 x 24. מחברות ספירליות זמינות גם במגוון של עוביים, כולל עבים במיוחד.

מחברות יוקרתיות בדרך כלל קשורות בכיסוי קשה או בד. העטיפה עשויה להיות עבה, כבדה ומעוטרת. חלק מהעטיפות מעוצבות על ידי אמנים מקצועיים. בדרך כלל הם מוערכים בזכות ערכם האסתטי ולא בזכות התועלת שלהם. הם יכולים לעלות יותר מ-20 דולר למחברת.

מה החשיבות של מחברת?

שמירת מחברת היא לא רק דרך טובה לעקוב אחר הפעילויות היומיומיות שלך, אלא גם דרך טובה לתעד את המחשבות, הרעיונות והזיכרונות שלך. למעשה, מחברות משמשות לעתים קרובות ללימוד כישורי כתיבה של ילדים.

מחברת היא כלי יקר ערך לתלמידים משום שהיא מאפשרת להם לרשום מידע חשוב. לדוגמה, תלמידים יכולים לרשום תאריכים למשימות, מתכונים, רשימות מסעדות, רשימות מכולת ועוד.

מחברת יכולה לשמש גם כמחברת שרבוט. אתה יכול להשתמש בעפרונות צבעוניים כדי להקל על מיון התווים שלך. זה יכול לשמש גם להקלטת הערות בכיתה.

מחברת שימושית גם לעובדים, במיוחד לאלה שנוסעים לעתים קרובות. זה מאפשר לך להקליט מידע חשוב ולקבל החלטות בזמן המתאים.

מחברות גם מציעות מספר יתרונות חברתיים-רגשיים. למשל, הם מקום לשחק, להתנסות, לקחת סיכונים, וללמוד עוד על עצמך. אולי גם תגלה ששמירת מחברת עוזרת לך לשפר את שגרת חייך היומיומית.

בנוסף למחברת, ישנם כלים נוספים שיעזרו לך לעקוב אחר לוח הזמנים שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מתכנן. מתכננים שימושיים למעקב אחר רשימת המטלות שלך, פגישות ומטרות.

גם לשמירת מחברת יש חסרונות. לדוגמה, מחברת אינה האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים שאינם ממושמעים במיוחד ביחס לרשום הערות. מחברת היא גם לא הבחירה הטובה ביותר לאנשים שוכחים.

כיצד לבחור מחברת לבית הספר?

בחירת המחברת הנכונה יכולה להיות קצת מרתיעה. אתה צריך להבין מה הצרכים שלך הם לפני שאתה עושה רכישה. ישנם מספר סגנונות וגדלים שונים לבחירה. יש אפילו מחברות שעוצבו במיוחד לשימוש בבית הספר. אם אתה לא בטוח איזה סוג של מחברת תצטרך, זה רעיון טוב לדבר עם המורה שלך על הצרכים הספציפיים שלך.

המחברת הטובה ביותר לצרכים שלך היא זו שתשמור על הרשימות שלך מאורגנות. אתה רוצה להימנע המחברת עם יותר מדי דפים ריקים. אתה גם רוצה לחפש מחברת עם כיסוי שקל לנקות. אם אתה סטודנט במכללה, אתה רוצה לוודא שאתה בוחר מחברת שמתאימה למחשב שלך. אתה לא רוצה להסתכן לאבד את כל ההערות שלך.

המחברת הכי טובה לצרכים שלך תהיה גם זו שהכי מתפקדת. זה רעיון טוב להשקיע במחברת עם נייר איכותי. זה מקל לרשום הערות ולשמור אותן מאורגנות. אולי תרצה גם להשקיע במחברת עם כיסוי קשה. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא למחברת שלך להיקרע אם אין לך תקציב למחברת יוקרתית, אתה יכול לחסוך כסף על ידי רכישת מחברת עם כיסוי פלסטיק.

ניתן למצוא ציוד לביה"ס בחנות הכל בי