מהם תמונות אבסטרקט מודפסות על זכוכית?

אמנות אבסטרקט היא אחת מצורות האמנות המגוונות ביותר. זה לא מוגבל למדיום אחד כמו ציור או פיסול, אלא ניתן להציג אותו כמעט בכל מדיום והקשר. למעשה, אמנות אבסטרקט שימשה לכל סוגי המדיה, כולל צילום, משחקי וידאו, קולנוע ואפילו אדריכלות.

הצורה הנפוצה ביותר של אמנות אבסטרקט היא תמונה על זכוכית. תמונות אלה נוצרות לרוב באמצעות מברשות אוויר וכלים אחרים המאפשרים לאמנים ליצור תמונות מורכבות מבלי שיצטרכו לצייר אותן ישירות על פני השטח. התוצאה היא תמונה שנראית יותר כמו צל מאשר אובייקט ממשי מכיוון שהיא מורכבת מאור במקום צורה מוצקה.

זכוכית מודפסת היא צורה נוספת של אמנות אבסטרקט המשתמשת בטכניקות דומות ליצירת תמונות על משטחים שטוחים. בניגוד לנייר מודפס, שחייב להיות עשוי מעיסת עץ או מחומר אחר בעל עקביות דומה, זכוכית מודפסת עשויה מדגנים דמויי חול המוחזקים יחד בלחץ גבוה, כך שניתן יהיה לסחוט אותם לצורות גליליות לפני לחיצה ליריעות בטמפרטורות גבוהות (500 מעלות צלזיוס).

אמנות אבסטרקט היא סגנון אמנות המשתמש בצורות, קווים וצבעים ליצירת יצירת אמנות. האמן האבסטרקטי משתמש בדמיונו של האמן כדי ליצור דימויים שאינם מבוססים על המציאות. האמן האבסטרקטי יכול להשתמש במדיומים רבים ושונים כגון ציור, פיסול או צילום כדי ליצור את יצירת האמנות שלהם. אמנות אבסטרקט נוצרת לעתים קרובות על ידי אמנים שאין להם הבנה חזקה של צורות מסורתיות של ציור כגון שמנים או צבעי מים. אמנות אבסטרקט קיימת מאז התקופה הפרהיסטורית והיא משמשת עד היום בצורות רבות ושונות כגון ציורים, פסלים ואפילו עיצובים המודפסים על חפצי זכוכית כמו אגרטלים או צלחות."

אמנות אבסטרקט היא ז'אנר של אמנות המתמקד בצורה, צבע, קו ומרחב. זה קשור לעתים קרובות לאמנות מודרנית ופוסט-מודרניזם.

אמנות אבסטרקט מובנת באופן נרחב כציור שבו צורה, צבע או עיצוב הם המרכיב הדומיננטי ביצירת אמנות. עם זאת, ציור מופשט שונה מז ' אנרים אחרים בכך שהתוכן אינו נקבע על ידי תמונה הנגזרת ממקור חיצוני כלשהו כמו הטבע או העצמי. ציורים מופשטים נעשים לרוב באמצעות צורות, קווים וצבעים פשוטים ליצירת קומפוזיציה או קומפוזיציה עם צורות, קווים וצבעים פשוטים.

אמנות הזכוכית המודפסת היא מסורת ארוכת שנים שחולקה לאורך ההיסטוריה. השימוש בזכוכית כמדיום אמנותי מתוארך למצרים הקדמונים ולמסופוטמים, שהיו בין האנשים הראשונים שעשו בו שימוש. המצרים ידועים בשימוש בזכוכית צבעונית ביצירותיהם, כמו גם בתחריטים המשוכללים שלהם על כלי זכוכית.

בסין העתיקה, זכוכית שימשה לחלונות וכלי שיט, אך רק בסוף המאה ה -19 היא הפכה לפופולרית באופן נרחב בצורת אמנות. למעשה, יש הטוענים כי הדבר נבע ממחסור בחומרים זמינים במהלך מלחמת העולם הראשונה (1914-1918), מה שגרם לעלייה בביקוש לחפצים אלה.

כיום ישנם סוגים רבים ושונים של צורות אמנות זכוכית מודפסות, כולל ציורים על זכוכית (או "ציורים" על זכוכית), ציורי קיר על זכוכית, פסיפסים על זכוכית וצורות אחרות כגון פיסול או תבליטים שנוצרים באמצעות חומר זה. למרות שאין הסכמה ברורה בין מומחים לגבי מה בדיוק מרכיב יצירת אמנות מודפסת אמיתית, ישנם כמה מאפיינים כלליים שרוב המומחים מסכימים עליהם בעת זיהוי יצירה ככזו.

מהי אמנות אבסטרקט?

אמנות אבסטרקט היא סוג של ציור המורכב מצורות, צבעים וקווים שאינם דומים לאובייקטים או מושגים. השימוש באמנות אבסטרקט קיים כבר מאות שנים, אך רק בתחילת המאה ה -20 התנסו אמנים ברעיון והחלו לייצר יצירות שהיו פחות מילוליות בייצוגן.

אמנות אבסטרקט מאופיינת בפשטותה. הוא מתעלם מפרטים, כך שהצופים נותרים עם חוויה אימפרסיוניסטית ולא ייצוג מילולי. סוג זה של עבודה יכול להיות מאוד אישי ורגשי, תלוי איך זה מתפרש על ידי הצופה.

בשנות ה-1960 וה-1970, אמנים החלו להתנסות בטכניקות חדשות כמו קולאז' ווינטות (יצירות המכילות אלמנט אחד או שניים בלבד). סגנון ציור זה הפך פופולרי בקרב אמנים כמו ג'קסון פולוק ווילם דה קונינג. בעוד שיצירות אלה נראו שונות מציורים מסורתיים מכיוון שהשתמשו בחומרים שונים כמו דפי עיתון או סלעים במקום מכחולים, עדיין היו בתוכם צורות מוכרות כמו עיגולים או ריבועים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: תמונות אבסטרקט, GIFTSNPHOTOS