מחפשים טיולי סנפלינג אתגריים?

האם אתה מחפש הרפתקה? סנפלינג היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לרדת מההר. זה גם אחד הבטוחים ביותר, מכיוון שאתה מחובר לחבל שיורד עד הסוף. אתה יכול לסנפל לבד או עם אדם אחר, אבל חשוב לוודא ששניכם יודעים איך לעשות את זה כמו שצריך למקרה חירום.

סנפלינג במצפה רמון הוא דרך מצוינת לצאת ולחקור את האזור. סנפלינג היא פעילות המאפשרת לנוע מנקודה אחת לאחרת על ידי טיפוס במורד חבל. במצפה רמון מתקיימים סנפלינג בהר מירון, בו נמצאת הנקודה הגבוהה ביותר בישראל מעל פני הים. לסנפלינג במצפה רמון תצטרכו מדריך שעבר הכשרה בפעילות זו. המדריך יספק לכם ציוד והנחיות לפני שיוביל אתכם בתהליך הסנפלינג בהר מירון. יסופקו לך קסדות, חבלים וקארבינרים (המשמשים להדק את החבל על חפצים).

איך עושים סנפלינג במצפה רמון ?

סנפלינג הוא מונח המשמש לתיאור פעולת הירידה במורד צוק באמצעות חבלים ורתמות. קניון היא פעולה של ירידה בקניון עם כלים דומים, אך ללא חבלים.

הפעילות הזו היא תערובת של טיפוס צוקים וסנפלינג, כאשר אתם חוגרים את עצמכם ברתמה וסנפלים על צלע המצוק. הפעולה באמת יוצאת לדרך כשאתה מגיע לתחתית – אתה תהיה תלוי על החבל שלך כמו קוף עכביש, בלי שום דבר מלבד אוויר בינך לבין האדמה. אם אתם מחפשים דרך מהנה לצאת החוצה וליהנות מפעילות גופנית, סנפלינג היא הבחירה המושלמת. זה קל לביצוע, וזו דרך מצוינת להתחיל אם מעולם לא עשית דבר כזה בעבר.

סנפלינג הוא כאשר אתה מטפס במעלה חבל או כבל (נקרא עוגן) ואז יורד שוב באמצעות החבל שלך בין שני עוגנים. זה יכול להיעשות בכל גובה, כך שאין מגבלות לאן אתה יכול ללכת או כמה גבוה אתה יכול להגיע. אתה יכול אפילו להשתמש בו בזמן עמידה!

זו אחת מצורות הטיפוס הבטוחות ביותר מכיוון שאין צוקים או צדי צוקים – רק חבל ושני עוגנים, כך שאין סיכוי ליפול ולפגוע בעצמך. לא מצליחים להחליט איזה מהם מתאים לכם? בוא נפרק את זה: סנפלינג: זה יותר קשה מקניון כי יש פחות מנגנוני בטיחות המעורבים בסנפלינג – פשוט אין חבלים או רתמות מעורבים. סנפלינג נחשב גם למסוכן יותר מכיוון שהוא דורש כוח פיזי ומיומנות רבה יותר מאשר קניון. ניתן לבצע סנפלינג בסביבות רבות ושונות ברחבי העולם – פשוט חפש הרפתקאות מקומיות בקרבת מקום באתר שלנו! קניון: קניון כרוך בשימוש בחבלים ורתמות כדי לרדת בקניון בבטחה, בצורה מבוקרת המפחיתה את הסיכון לפציעה מנפילות או תאונות בדרך.

איך אני מתכנן הרפתקה באיזור הזה ?

המונח "הרפתקה" מכסה הרבה קרקע. זה יכול להיות יציאה למקום חדש או מפגש עם אנשים חדשים, אבל זה גם עניין של לצאת החוצה ולחקור – וכאן נכנסים טיול הרפתקאות!

כאשר אתה מתכנן הרפתקה, יש מספר סוגים שונים של פעילויות שאתה יכול לעשות. אלה כוללים סנפלינג (שכרוך בטיפוס במורד חבל), קניוניר (שכולל טרטור דרך בוץ וטיפוס במעלה צוקים), וסנפלינג (שכרוך בטיפוס במעלה חבלים). סנפלינג דומה לסנפלינג בקניוניור בכך שאתה תסתובב בבוץ, אבל לא תעשה טיפוס בכלל. קניון זה כמו סנפלינג, רק שאתה תעשה קצת טיפוס גם כן. סנפלינג זה כמו סנפלינג אלא שבמקום לרדת מהחבל, תטפס למעלה.

אופני טיול הרפתקניים הם סוג אחר של הרפתקאות: הם כוללים יציאה לטבע או ראיית דברים מנקודת מבט שונה לחלוטין מהרגיל. זה יכול להיות יציאה לטיול ביער או טיול קיאקים במורד מפלי הנהר! הרפתקאות היא הטובה ביותר כשאתה לא צריך להוציא כסף, ואנחנו כאן כדי לעזור לך לגרום לזה לקרות!

אנו מציעים מגוון הרפתקאות, מסנפלינג דרך קניוניר ועד קיאקים, טיפוס ועוד. יש לנו את הציוד, ההכשרה והניסיון להביא אותך לאן שאתה צריך ללכת בבטחה. הרפתקאות סנפלינג הן דרך מצוינת להתרחק מהכל ולחקור את הטבע בדרך חדשה. סנפלינג יכול להתבצע עם חבלים או עם מתלים. המדריכים שלנו ילמדו אתכם איך לעשות זאת בבטחה ובביטחון, כך שתוכלו ליהנות מהנוף מיד!

סנפלינג במצפה רמון הוא דרך מצוינת לצאת ולחקור את האזור. סנפלינג היא פעילות המאפשרת לנוע מנקודה אחת לאחרת על ידי טיפוס במורד חבל. במצפה רמון מתקיימים סנפלינג בהר מירון, בו נמצאת הנקודה הגבוהה ביותר בישראל מעל פני הים. לסנפלינג במצפה רמון תצטרכו מדריך שעבר הכשרה בפעילות זו. המדריך יספק לכם ציוד והנחיות לפני שיוביל אתכם בתהליך הסנפלינג בהר מירון. יסופקו לך קסדות, חבלים וקארבינרים (המשמשים להדק את החבל על חפצים). ברגע שאתה מצויד במלואו לטיול שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעקוב אחרי המדריך שלך במורד ההר!